czwartek, 28 lutego 2013

nowa kolekcja reserved ethnic travel

Sama nazwa kolekcji jest pocieszna. Powinnyście wiedzieć, że nie jestem osobą, która używa słowa "pocieszny" bez powodu. Kaman. Nie dość, że ethnic to jeszcze travel. Antropolog by się uśmiał.

Anyways. Mnie spodobały się dodatki.

Okulary i szalik.


Albo różowy.


Bluzki też wyglądają ciekawie, chociaż jeśli chodzi o jakość bluzek w Reserved to ostatnio kupiona bluzka, z nowej kolekcji, za 70 zł, rozpieprzyła się po jednym praniu. LOL. Nie chcę jej reklamować, bo podoba mi się krój i niech sobie będzie taka distressed, ale generalnie zawsze reklamuję wszystko. Polecam. Teraz po prostu nie chcę się jej pozbywać, niemniej jednak kuleczki odpadły, mimo prania według instrukcji na metce.  Fail.

Za to z koszulek bez "kuleczek" i zdobień, jestem bardzo zadowolona. Zawsze kupuję takie no sleeves kind of shirts w Reserved i lubię je. Dobrze się piorą i mają radosne kolory (jeśli kupimy je w kolorowych kolorach;)

W pierwszej pewnie wyglądałabym jak beza. Ja przeważnie wyglądam jak jakieś ciastko, z kremem, ale w pudrowym beżoróżu to już w ogóle.






Czacha z kwiatków. To już było, ale nie mam żadnej czachy w garderobie, więc no OK, niech będzie :)

I spódniczka! Nie pamiętam kiedy kupiłam sobie spódnicę ostatnio. Chyba na pierwszym roku studiów. I tak w niej nie chodziłam. Nie chodzę w spódniczkach, bo nigdy nie mogę znaleźć nic dla siebie.


Lubicie Reserved? :) Ja najczęściej kupuję tam dodatki. Ja w ogóle wszędzie kupuję tylko dodatki, bo w nic innego się nie mieszczę. Trolololo.

8 komentarzy:

  1. Szalik jest rewelacyjny :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Mam nadzieję, że będzie przyjemny w dotyku.
      :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Szalików nigdy za wiele ;P To moja dewiza.

      Usuń
  3. słodkie z Ciebie ciacho:) szaliczki mają ładne, ja mam ochotę na coś w neonach, może właśnie szaliczek- bo jakaś nudna ta moja szafa ostatnio

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Neony są świetne jako dodatki. Właśnie ja chciałabym mieć taką szafę - bardzo klasyczne kolory dosyć klasycznych aczkolwiek nowoczesnych ubrań i jeżeli szalone to niskobudżetowe dodatki.

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...