poniedziałek, 11 lutego 2013

o poszukiwaniu akcesoriów do włosów i wstawaniu o 5 rano.

Weekend był bardzo imprezowy. Zaczęło się od wydarzenia sportowego i koncertu disco polo (niezapomniane przeżycie), później była Częstochowa nocą i kilka godzin snu, mniej lub bardziej konstruktywna sobota (przewożenie mebli i noszenie ich.. rękami ;) i bal karnawałowy. Godzinę zajęło mi zrobienie sobie fryzury "od podstaw na szybko", czyli suchy szampon, czekanie, wyczesywanie, kok, podpinanie i nawet go ozdobiłam kokardką. Czerwoną. Niedziela trwała krótko, obudziłam się o po 14, o 23 już spałam.

Mam taki pomysł, żeby zaopatrzyć się w więcej akcesoriów do włosów. Oglądałam ostatnio oferty sklepów stacjonarnych z tego typu rzeczami i jestem zawiedziona. Ceny z kosmosu, wybór średni (chociaż nie jest najgorzej, ale mogłoby być lepiej) i ogólnie jakoś średnio.. hmn. Czytałam ostatnio o promocjach w Rossmannie na akcesoria do włosów, ale ta promocja chyba już się skończyła. Na pewno prędzej czy później coś znajdę. Może możecie mi polecić jakieś sklepy albo sprzedawców na allegro? Dzięki!

Tak w ogóle to dzień dobry. Jest poniedziałek, wstałam kilka minut po piątej, zjadłam śniadanie i obejrzałam dwa odcinki House of Cards (Netflix rules) - Kevin Spacey love i polecam ten serial bardzo serdecznie.

I jeszcze coś mam dla Was.



Piję kawę. Udanego dnia :*
Stri.

16 komentarzy:

  1. Oho! Już druga osoba dzisiaj wspomniała o House of Cards. Mój mąż był pierwszy. Powiedział, że ten serial kosztował sto milionów dolarów.. I jest dostępny tylko na Netflixie :)
    Następny w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest naprawdę świetny. Serio serio :)

      Usuń
  2. Lubię tego aktora, wstawanie u mnie lepiej ale piąta:o Ja polecam Ci Clarie's jeśli są przeceny. Jakiego typu akcesoria Ci potrzebne? W Ross są takie zwykłe jakby :x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie chodzi mi o takie niezwykle akcesoria takie jak są w tego typu specjalistycznych sklepach. Claires nie mam w pobliżu ale chętnie bym się załapała na wyprzedaż. Poszukam, na pewno coś znajdę.

      Usuń
  3. House of Cards, zaciekawiłaś mnie. Jestem na etapie White Collar :D

    W Częstochowie marnie, ale byłaś na Ryneczku?

    Piąta rano to boli, bardzo.... Nie dla mnie taka godzina, ale muszę pomyśleć by zmienić tryb, bo ostatnio kończy się on o 3 w nocy i zaczyna po 12-tej....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. House of Cards to zupełnie inna jakość :) zresztą dają zobaczysz :) tak, dokładnie tego chciałabym uniknąć - siedzenia do pozna i wstawania w południe. Zdecydowanie lepiej się czuję wstając rano, a już niedługo wschód słońca będzie wcześniej niż jest teraz i będzie jasno i przyjemnie.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Nie jest źle, w niedzielę wstałam o 14 :)

      Usuń
    2. a tak w ogóle obejrzeliśmy taken 2. dobry film :)

      Usuń
    3. To teraz House of Cards :))

      Usuń
    4. ok, powiem J. żeby ściągnął :)

      Usuń
    5. Mam nadzieję, że Wam się spodoba.

      Usuń
  5. Dżizas a ja przeżywałam że muszę wstać o 7 bo mam wizytę u dentysty :P Kevina lubię, muszę obczaić serial. Z akcesoriami do włosów nie pomogę, mam długie, ale nie lubię ich związywać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obczaj obczaj.

      Ja lubię związywać, ale lubię też mieć warkocz, tylko, że zawsze mam gumkę nie pasującą kolorystycznie i chciałabym mieć ich więcej i różne rodzaje. To jedna z tych rzeczy (akcesoria do włosów), które w moim przypadku są na 100% uzasadnione, a których nie mam wiele.

      Usuń
  6. Moge Ci przybić piątkę - mój weekend tez minął szybko ;)Nawet nie zorientowałam się kiedy. Koncert disco polo mówisz?... Hmm... nie pytam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, to gruba historia, ale uśmiałam się tak, że tusz mi spłynął.

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...