czwartek, 14 lutego 2013

pomocne akcesoria w pielęgnacji włosów - tani czepek kąpielowy.

Cześć Dziewczyny,

dzisiaj pokażę Wam coś, co bardzo ułatwia mi pielęgnację włosów. Już mi nie straszne oleje, maski, odżywki, kuracje - co chcecie. Kosztował niecałe 4 zł w Superpharm (zależało mi na tym, żeby nie był drogi, bo znalazłam kilka takich za 15 zł, ale jednak 15 zł to dużo) i bardzo się cieszę, że udało mi się go w końcu znaleźć. Miałam różne obawy - czy będzie się trzymał głowy (trzyma się), czy moje włosy się w nim zmieszczą (próbowałam tylko ze spiętymi - mieszczą się, co wskazywałoby na to, że rozpuszczone też się zmieszczą, ale czy czepek by wtedy się nie zsunął - nie wiemy tego, to trzeba to sprawdzić) i czy się nie rozwali po kilku użyciach (jeszcze się nie rozwalił).

Moje włosy są bardzo długie i nakładanie jakichkolwiek czasowych produktów sprawia mi dużo trudności. Próbowałam reklamówek, ręczników, folii - bez sensu. Czepek sprawdza się o wiele lepiej, można go "przyklepać" ręcznikiem, ale dobrze jest wtedy ten ręcznik jakoś unieruchomić na czubku, bo jak odchylimy swobodnie zawinięty wokół głowy (w czepku) ręcznik - zsunie się.

 photo 120_PANA5_zps1a4a00c8.jpgMam też turban (wsiąkający wodę), ale on jest taki troszkę podejrzany, no i się zużył. Miałam ochotę na coś w rodzaju turbie twist, ale jeśli chodzi o wyciskanie wody z włosów, robię to bawełnianą koszulką, ew. ręcznikiem, jak już bardzo mi się nie chce wychodzić prosto z wanny i szukać w szafie koszulki/ściereczek z mikrofibry i nakapywać na całe mieszkanie wodą i marznąć przy okazji też. Turbie twist jest słodki i jeśli o turbany chodzi to myślę, że współpracowałyby z czepkiem. Natomiast jeśli chodzi o związywanie włosów po umyciu/mokrych/wilgotnych to w ogóle nie jest dobry pomysł, bo (w moim przypadku skóra/) włosy szybciej się przetłuszczają i skóra głowy szybciej pokrywa się łuską. Skóra musi oddychać.
Wyobrażam sobie, że taki czepek równie dobrze sprawdziłby się pod prysznicem, ale jako, że nie mam kabiny prysznicowej to nie mogę tego sprawdzić na własnym czepku ;)

źródło

Korzystacie z czepków kąpielowych? W tym różowym nie wyglądam nawet tak absurdalnie, chociaż zdjęć sobie nie robiłam. Jasne, że chciałabym mieć rozmaicie kolorowe, wzorzyste czepki - wiadomo, no ale nie mogę narzekać. Jest całkiem spoko, no i był tani, co było moim priorytetem.

Ps. Byłam w Rossmannie i mam kilka zwyczajnych akcesoriów typu gumki/spinki :) I nawet były w promocji jeszcze..

14 komentarzy:

  1. mikrofibrę kupiłam w postaci czepka w chinskim sklepie za ...99 groszy, pod prysznic uzywam zwykłego foliowego hotelowego;) mam krotkie włosy i przewaznie schna bez ręcznika:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chiński sklep to jest w ogóle cały świat możliwości!
      Zwykły foliowy nie da rady, mam za ciężkie i za długie włosy.
      Moje czasami z suszarką, bo bym miała zapalenie zatok.

      Usuń
  2. przydałby mi się taki kąpielowy gadżet!

    OdpowiedzUsuń
  3. z czepków korzystam sporadycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie korzystam, ale w sumie skoro olejuję włosy to by mi się takie coś przydało ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Da się żyć bez czepka, ale z czepkiem żyje się łatwiej.

      Usuń
  5. Ja swoje związuję w koczek. Próbowałam z czepkiem foliowym dołączonym do maski BioWax, ale był za mały. Reklamówek też nie lubię, siedzi to mokre takie i szeleści.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te czepki z BioWax to shit, w ogóle mi się włosy nie mieszczą tam i mi się urywają przy gumeczce. Bez sensu.
      Reklamówka też bez sensu.

      Usuń
    2. Reklamówka jest spoko przy malowaniu włosów. Nakładam na nią taką gumową opaskę równolegle do krawędzi i się jakoś trzyma. Mimo to szczyt wygody to to nie jest.

      Usuń
    3. Rozumiem. Ja obie nie maluję, ale może kiedyś zacznę - wtedy rozważę co i jak, ale wyobrażam sobie, że reklamówka jest prosta - wyrzucasz po użyciu i już.

      Usuń
  6. mam 3 foliowe ale takie cieńkie w sumie leżą nie używane;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obawiam się, że mogą być jednorazowe.

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...