piątek, 8 lutego 2013

wiosenne kolory lakierów do paznokci - mięta z color club.

 photo 120_PANA2_zps48626fe0.jpg

Nie mam pojęcia jak nazywa się ten lakier. Chciałabym, żeby to był Blue-ming z kolekcji wiosennej 2012 Color Club Blossoming, ale nie wiadomo czy to jest Blue-ming. Na pewno nie jest to Age of Aquarius.
W rzeczywistości jest bardziej zielony niż niebieski, ale jest dość jasny. Na dużym monitorze wygląda zielonkawo, na latopie błękitnie. Wszystko zależy od ustawień monitora.
Naprawdę nie wiem jaki to kolor, opakowanie nie było podpisane. Kupiłam go w TK MAXX w secie składającym się z trzech pastelowych odcieni i szalonego topa. Szalony top chyba posłałam w świat, bo były to ogromne kawałki foliobrokatu i zupełnie nie wiedziałam co miałabym z nimi robić. Pozostałe kolory to róż i fiolet, bardzo ładne i też Wam je pokażę. Wszystkie były kremowe (oprócz topa obviously)

Podoba mi się ten odcień, coraz częściej ostatnio sięgam po wiosenne kolory. Lubię zimę, ale strasznie mi zimno, a takie cukierkowe odcienie (cukierki w takim kolorze to chyba najprędzej ICE'y.. ogrzewają mnie (?) Chodzi mi o to, że jakoś tak ożywiają atmosferę. Nie rezygnuję z moich glitterowych topów, których mam sporo i używam regularnie w chłodne miesiące.. ale idziemy w kierunku światła i ciepła.

Zawsze używam Seche Vite Dry Fast Top Coat, który jest moim ulubieńcem wszechczasów w swojej dziedzinie i pisałam o moim zestawie tutaj.

27 komentarzy:

  1. Lubię miętę :) Mam jedną z inglota i często po nią sięgam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam ochotę na kilka inglotów, ale drogie są i jeszcze ich nie kupiłam.

      Usuń
  2. Mi bardziej na błękit wygląda, ale ślicznie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Robi wrażenie. Będzie jeszcze lepiej wyglądał przy opalonej skórze.

      Usuń
  4. Wygląda trochę jak New Bohemian ;) On był w secie Back to Boho, które też były w TkMaxie sprzedawane, więc może to to? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nie nie ten set też mam i tamta mięta jest ciemniejsza i mi nie pasuje, posłałam ją w świat.

      Usuń
  5. Cukierki. Zaraz nie będzie cukierków. Będę sobie cukierkowe paznokcie malować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jem czekoladę. Już jest okres bez słodyczy?

      Usuń
    2. Tak, właśnie się zaczął (musiałam poczekać, żeby Ci odpowiedzieć).

      Usuń
  6. A mnie bierze na brzoskwinię ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale ładna miętka:) przydałoby się ocieplenie klimatu, u mnie znowu mroźnie:/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem, czemu takie kolory zwą się miętowymi - w życiu nie widziałam mięty w takim kolorze. ;-) Co nie znaczy, że kolory mi się nie podobają. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się nad tym zastanawiałam. Można to nazwać zielonkawym błękitem. Nie wiem jak ;)

      Usuń
  9. o tak byle w stronę światełka i ciepła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mmmmm tak tak słońce i ciepło m mhm..

      Usuń
  10. U mnie na ekranie wygląda na niebieski. Jak przeczytałam, że jest bardziej zielony, to się zmartwiłam, bo gdyby był taki niebieski, to bym go chciała, a tak to go nie chcę :( bu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ! Nic straconego, bo mam jeszcze z 10 miętowych lakierów, rozmaitych bardziej zielonych i bardziej niebieskich i pokażę Ci je, jeśli chcesz :)

      Usuń
  11. u mnie bardziej wygląda jak mięta...i taki odcień baaardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...