niedziela, 31 marca 2013

catrice le neonaturals swatches


Dobry wieczór. Jestem nadal chora, ale przejdźmy do tematu - kolejna limitka Catrice czeka! ;)

6 neonowych odcieni i 6 neutralnych. Dla każdego coś dobrego, a zdjęcia reklamowe promują moon manicure/ruffian?
Słomka, jak to było? Słomka knows these things.
Pewnie limitka do nas w ogóle nie dotrze (dam się zaskoczyć), ale pooglądać kolorowe buteleczki zawsze można.


Neony..


..i odcienie neutralne..


Mnie osobiście najbardziej zainteresował 03 Makes Me Smile. Zastanawiam się jak będzie wyglądać w zestawieniu z moim odcieniem skóry. Czy to jest chłodne złoto? Czy jest kryjący? Czy będzie smużył? Na swatchach znalezionych online trochę przypomina mi jeden lakier, który mam w swoich zbiorach. Poszukam, pomaluję, pokażę.


Z ciekawych neonów mamy 06 On The Bright Side Of Life, który jest tak naprawdę oberżyną.
Tak, kolory są wtórne. Jasne, że zastąpię je czymś ze swojej kolekcji, ale ja tak lubię oglądać lakiery do paznokci. Możliwe, że to moja ulubiona dziedzina oglądania zaraz po dobrym kinie ;)

Poniżej swatche autorstwa GOOD LACK, NAIL!
on the bright side of life

bright brighter brightest

for bright guys

mr. brightsight

little miss sunshine

little miss sunshine

have a good day

makes me smile

be naturally crazy
Serdecznie polecam Jej blog - to taki mix outfitów i paznokci. To właśnie u Niej znalazłam:

flormar matowe lakiery nie wszystkie kolory, ale zawsze..

essence le fantasia swatche lakierów, m.in. przepięknego fioletu.

essence le snow jam z kilkoma lakierami
.
essence le hugs'n'kisses, ten róż, ten fiolet, te topy! swatche wyglądają cudnie.

swatche pękaczy z essence le the great and powerful

swatche nowości essence

Amazing, polecam.
Buziaki,
Stri.

PS. Swatche Soulful jak wyjdzie słońce. Inaczej nic nie widać.

16 komentarzy:

  1. OMG,amazing colors.*__*
    I like your blog. Maybe follow each other on bloglovin???
    Let me know follow you then back.
    Lovely greets Nessa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hello Nessa, thanks for stopping by!
      They are pretty nice I must say.

      Usuń
  2. Thank you sooo much for the follow.^^
    Follow you back on bloglovin and gfc,too.
    Do you also follow me on gfc???
    Lovely greets

    OdpowiedzUsuń
  3. little miss sunshine musi być mój;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Neony są fajne, ale generalnie każdy z tych odcieni już gdzieś widziałam ;) Czy to w Inglocie, czy u Essie, czy jeszcze gdzieś indziej. Tak więc nawet jeśli limitka do nas nie dotrze to tragedii nie będzie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, no są wtórne, nie ma co się ekscytować samą limitką jeśli można kupić gdzieś indziej.

      Usuń
  5. makes me smile rzeczywiście ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. brightsight koniecznie musi być mój :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow beautiful colors!! nice blog!! would you like to follow each other with GFC and Bloglovin?
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...