czwartek, 28 marca 2013

flormar matte black swatches

Lakier matowy, czarny. Numer M02. "M" to od matowy. Hexx wzięła dla siebie czerwień, też bardzo mi się podoba. Zainteresowały mnie chyba jeszcze 2 odcienie.

 photo 121_PANA_zpsb2f6d967.jpg

Ten konkretny ma wykończenie skóry licowej. Nie jest to płaski mat, jak w przypadku wykończenia matte Golden Rose. Malowałam go na szybko i tak trochę niedbale, ale jest naprawdę spektakularny. I wytrzymał sporo zanim odprysnął, byłam zdziwiona. Przeważnie takie lakiery zaczynają się kończyć po kilku godzinach od nałożenia.
Mam 2 cienkie warstwy na paznokciach. No Seche this time. So strange.

Naprawdę polecam. Kosztują około 11 złotych (poprawcie mnie?).
To mój pierwszy matowy lakier. Na pewno nie ostatni jeśli wykończenie będzie tak kremowo matowe.
O kosmetykach Flormar przeczytacie tutaj. Zamierzam zrecenzować wszystkie posiadane przeze mnie produkty tej marki. Używam ich już długo. Ten lakier to totalna nowość, ale jak udana :)

Miłego wieczoru,
Stri.

32 komentarze:

  1. Miałam czarny mat innej marki, nie pamiętam jakiej... W każdym razie matowy był przez czas jakiś, potem się wybłyszczał :/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądają te matowe lakiery, w swojej kolekcji jeszcze takowego nie mam, ale ilekroć patrzę na takowe to chce jakiś posiadać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się. bardzo bardzo. lubię czarne lakiery. i mat na paznokciach też lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to mój pierwszy matowy lakier, więc jestem podekscytowana.

      Usuń
  4. Siet! ;)
    A dopiero co miałam dostęp do stoiska flormaru i nie kupiłam tego lakieru :(
    Efekt jest spektakularny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest naprawdę, bardzo mi się podoba.

      Usuń
    2. Może jeszcze uda mi się go upolować :)

      Usuń
    3. No raczej. Gdybyś wpadła w matowoflormarowy szał i nie mogła go znaleźć, daj znać. Ja mam -10%. Razem z przesyłką oczywiście wyjdzie drożej, ale w razie jakby co to daj znać, kupię Ci go, wyślę i będziesz mieć :)

      Usuń
  5. Ja akurat matów nie uzywam, ale wygląda nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cały czas się zbieram, aby kupić jakiś mat :D

    OdpowiedzUsuń
  7. wygląda bardzo ciekawie na pazurkach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jest to coś na tyle prostego i efektownego, że dużo osób myśli sobie, że mogłoby się zdecydować. Nawet ja ;) Później końcówki pociągnęłam SV i miałam takiego dużego frencha. Fajny efekt, a końcówki się nie ścierają.

      Usuń
  8. Cudny :)
    podoba mi się takie wykończenie lakieru na samochodach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również i stąd pomysł na kupienie sobie takiego lakieru. Widziałam kiedyś malucha pomalowanego na czarny mat i po prostu nie mogłam się napatrzeć, był świetny :)

      Usuń
    2. po mojej okolicy jeździ kilka takich matów :) też nie mogę się napatrzeć :)

      Usuń
  9. Widziałam... z lakierowanym wykończeniem podobał mi się strasznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to dosyć ekscytujące połączenie - mat i błysk :D

      Usuń
  10. Mnie to wykończenie jakoś nie przekonuje, jednak lakier to ma się błyszczeć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wychodzę z takiego założenia, m.in. dlatego jestem fanką Seche Vite i w ogóle preparatów wykończeniowo-nabłyszczających oraz utwardzaczy przyspieszających wysychanie, a najlepiej wszystko w jednym.

      Połączenie matu i błysku przy pomalowaniu topem końcówek jest bardzo ciekawe, nie mogłam przestać patrzeć na swoje paznokcie ;)

      Nie jestem pewna jak będę się czuła w przypadku "kolorów", ale czerń może być matowa.

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ten mat to skóra licowa, a nie płaski mat. Również dlatego nie chciałam inwestować w preparat matujący - nigdy nie wiesz jaki efekt uzyskasz.

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Taki jest. Jakaś torebka z takim wykończeniem byłaby idealnym dodatkiem do paznokci.. ;P

      Usuń
  13. wygląda fajnie, ja mam top matowy ale nie na każdym lakierze wygląda dobrze

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...