środa, 20 marca 2013

mizensa madara

 photo mmadaraprosteczynnosci_zpseae27332.jpg

 photo mm3prosteczynnosci_zps475f3514.jpg

 photo mm7prosteczynnosci_zpsdd8904ac.jpg

 photo mm6prosteczynnosci_zps0007cf6c.jpg

 photo mm5prosteczynnosci_zps996d8118.jpg

 photo mm4prosteczynnosci_zps9f57f4de.jpg

Kosztowała mnie 54 zł, już z przesyłką. Miałam na nią ochotę już od dwóch lat, w końcu jest. Jest niebieska, duża, klasyczna i pojemna. I lekka. Zdjęcia nie oddają jej uroku, może zrobię jej jakieś zdjęcia w plenerze na tle czegoś ładnego, np błota na chodniku :)) Wiecie, że ja lubię zdjęcia z chodnikiem w tle :D Nie ma paska na ramię, co mnie cieszy. Miałam ochotę na coś, co będę musiała nosić na przedramieniu. Ma regulowaną szerokość i jest porządnie wykonana. Ma pewne niedociągnięcia, które jednak nie wpływają na komfort użytkowania. Nie zrozumcie mnie źle - wszystko z nią OK, chociaż etorebka przyzwyczaiła mnie do tego, że wszystkie produkty są idealnie wykończone. Ja bardzo lubię.

O programie lojalnościowym pisałam Wam już wielokrotnie, ale krótko powtórzę - możecie zrobić zakupy z kodem rabatowym, odejmującym 5% wartości zakupu. Pierwsze zakupy musicie zrobić z czyimś kodem, później możecie korzystać ze swojego i płacić mniej oraz zyskiwać tą kwotę (która odkłada się na koncie rabatowym). Przy kolejnych zakupach z konta rabatowego odejmą się Wam zaoszczędzone środki.

Ja takim sposobem zapłaciłam za Madarę 16 zł mniej.

Polecam serdecznie mój kod, będzie mi bardzo miło jeśli z niego skorzystacie. Mam jeszcze kilka etorebek, myślę, że sukcesywnie będą one pojawiać się na blogu. Bardzo je lubię. Na pewno wolę Mizensę od sieciówkowych toreb. Reserved, HM, Zara.. Albo są absurdalnie drogie albo beznadziejnie wykończone. W HM kupiłam kilka lat temu świetną torbę. Nie wiem czy to moda sieciówkowa się tak zmieniła, że teraz wszystkie modele są takie, jakie są. Może to kwestia mojego gustu, a może zmiany producenta - moim zdaniem jakość jest coraz gorsza. A cena rośnie z sezonu na sezon.
Rozumiem, że ceny rosną tak czy siak, naprawdę rozumiem. Jednak jakość nie powinna spadać. Mnie to nie interesuje.

Mizensę polecam, Madara mnie zachwyciła. Ma taki ciepły odcień niebieskiego. Jest piękna :)
Zdecydowanie wolę swoje etorebki niż kuferki z pieskiem z Parfois, tak modne na You Tube. No właśnie, to kolejna sprawa. Mimo, że etorebki sprzedają się całkiem dobrze (tak wnioskuję, sklep jeszcze nie zbankrutował:) i na allegro osiągają absurdalne kwoty, mimo, iż w tym samym momencie są dostępne kilka razy taniej na stronie dystrybutora. Mimo tego, nigdy nie spotkałam kobiety, która miała którykolwiek z modeli dostępnych na stronie. Co więcej, zdarzyło się wielokrotnie, że napotkane kobiety pytały gdzie kupiłam torebkę. Musicie wiedzieć, że ja nie jestem osobą, której ktokolwiek pyta o takie rzeczy. Ubieram się po swojemu, nie wiem czy się wyróżniam, czy nie. Rozmiarem na pewno. O moje Mizensy dostaję pytania regularnie. To jest strasznie fajne mieć coś, czego żadna z napotkanych osób nie ma. Owszem, kupuję rzeczy produkowane masowo i jestem zdania, że każdy z tą samą rzeczą może wyglądać zupełnie inaczej. Niemniej jednak coś jest na rzeczy. Myślę, że wiecie o co mi chodzi.
I żeby nie było, nie hejtuję kuferka z pieskiem. Ja też mogłabym go mieć, torebek nigdy za dużo (i butów, to moje motto).
;)

Pozdrawiam Was serdecznie,
idę biegać na rowerku eliptycznym
Czas przestać być wielorybem
Waleniem

Całusy, uściski
Wasza,
Stri

36 komentarzy:

  1. ja mam Mizense Mabel od 4 lat i nadal jest w stanie do noszenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pamiętam jak jeszcze funkcjonował wątek o etorebce na wizażu, wtedy to był szał :) Później stało się tak, jak się stało, ale uwielbienie do etorebek zostało :)

      Usuń
  2. Cudny kolor. Pierwsze słyszę o marce i programie. Też bym Cię zaczepiła na ulicy z pytaniem o torebkę :)
    Dlatego lubię robić zakupy w Polsce :) mam pewność, że nie spotkam tutaj nikogo z taką samą rzeczą na ulicy ;) yeah!
    Kuferek z pudelkiem brzmi srogo.. Zaraz sobie wyklikam, bo to kolejna rzecz, o której słyszę pierwszy raz ;)
    Śmigaj na rowerku i pożegnaj słodycze ;) warto! Moje pożegnanie ze słodyczami, chlebem, ziemniakami i jedzeniem czegokolwiek po godzinie 18, zaowocowało zmianą garderoby o prawie dwa rozmiary (okej, 1,5 rozmiara ;) od stycznie do teraz.
    Trzymam kciuki! Bądź twarda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor podoba mi się na żywo jeszcze bardziej niż na zdjęciach w galerii sklepu. Ja bym Ci opowiedziała i jeszcze wyciągnęła Cię na kawę :D Ja nie pamiętam dokładnie wersji różnych, ale na pewno była czerwona czy czerwono-bordowa, w zeszłym roku. I teraz też są. Tzn ja do Parfois nic nie mam, lubię mój portfel od nich. Chętnie kupiłabym kolejny, bo ten trochę mi się zużył po 2 latach. Niestety w Często nie ma tego sklepu. O i kolczyki mam z wyprzedaży za 6 zł i są to moje ulubione kolczyki ever :)
      Śmigałam na rowerku, strasznie skrzypi. Muszę nad tym popracować. Kiedyś schudłam 15 kg, ale później przytyłam kolejne 25 i właściwie teraz myślę sobie, że długa i bolesna droga mnie czeka. Kurde.
      A tyle mam ciuchów w swoim optymalnym rozmiarze i one czekają aż się w nie zmieszczę :)

      Usuń
    2. Weszłam na etorebke i mi się oczy zaświeciły :D

      Ehh.. ja też jestem jojowa niestety.. Co zrobić ;)
      Na kawę z wielką przyjemnością się z Tobą wybiorę jak kiedyś nasze drogi postanowią się skrzyżować :)
      Buziak!

      Usuń
    3. Mnie też się zaświeciły jak pierwszy raz weszłam. Zawsze mi się świecą, ale pierwszy raz zaświeciły mi się tak woooooow!

      Usuń
  3. ładniutka. miałam jedną torbę z etorebki i byłam całkiem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam wiele i jestem zadowolona, z każdej :)

      Usuń
  4. Jest cudna, szukam czegos na wiosne....poszukam, kod podkradne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Fajnie jest później jak już można używać swojego - to bardzo dobre rozwiązanie.
      Polecam serdecznie, mi nie trafił się egzemplarz, z którego nie byłabym zadowolona. I mają normalne ceny, nawet wliczając przesyłkę.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. To naprawdę wyjątkowy kolor, mało rzeczy jest w takim odcieniu niebieskiego. Nie wiem czemu, kojarzy mi się z takimi drogimi rzeczami. Tzn dlatego, że nie ma takich tanich rzeczy w takim kolorze.

      Usuń
    2. Dobrze, Kruszynko, porozmawiam z Odpowiednim Człowiekiem, bo potrzebuję torebki. Może mi się coś spodoba i skorzystam z Twojego kodu.

      Usuń
    3. mi też się ten kolor podoba :)

      Usuń
  6. Ja odkąd kupiłam swoją pierwszą etorebkę nie kupiłam żadnej innej. Aktualnie mam ich chyba 10 i będzie więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech pomyślę.



      Masz rację. Odkąd kupiłam pierwszą etorebkę to już nie kupiłam żadnej innej. Jedną dostałam w prezencie z CA, która się rozpruła, ale zareklamowałam, naprawili i mam. I nic innego mi nie przychodzi do głowy. Masz rację.

      Tak. Okay. Oświadczenie. Odkąd kupiłam pierwszą etorebkę, nie kupiłam żadnej innej.

      Usuń
    2. Trzeba im przyznać, że skubane są trwałe. Ja zawsze po ok. 3-4 miesiącach wykańczałam inne torebki z powodu ciężarów w nich noszonych. Za to etorebki nie dobiłam ŻADNEJ. Dobry wynik.

      Usuń
    3. Dokładnie! Są solidne i wytrzymałe.

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Ten konkretny model był w kilku kolorach. Przeważnie są w wielu kolorach. Ja mam 2 modele w 2 wersjach kolorystycznych (inne modele, nie Madarę).

      Polecam zapoznać się z ofertą, tak dla porównania :)

      Usuń
  8. Ja swoją Mizense mam od dłuższego czasu i cały czas jestem pełna podziwu jak ona wytrzymuje ze mną. Dałam za nią grosze, a wszystkie moje ciężary dzielnie nosi i nic się z nią nie dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Ja je zawsze kupuję na wyprzedaży oraz z kodem oraz przeważnie z jakimś zapasem na koncie rabatowym, więc zawsze jest nieco taniej.
      Poza tym - tak jak mówisz - dzielnie znoszą wszystkie ciężary i są porządne.

      Usuń
  9. będę musiała się końcu skusić na Etorebkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że będziesz zadowolona.

      Z tego co wiem, ewentualny system reklamacyjny (gdyby coś było nie tak) funkcjonuje bez zarzutu. Polecam sprawdzić pudełko przy kurierze czy nie jest uszkodzone/rozerwane. To nie zaszkodzi, a pomóc może.

      Usuń
  10. Ja nie mogę mieć torebki bo za dużo dźwigam, nie mniej jednak lubię je oglądać :) Ta jest piękna, idealna na taką szarą pogodę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, w taką pogodę trochę koloru się przyda :)
      Jak mam strasznie straszne ciężary to biorę plecak.

      Usuń
  11. Nawet mi nie pokazuj :P Jestem maniaczką torebek ;)

    Ps.
    We wtorek jednak będę w Częstochowie :) Zostanę do środy lub czwartku, zależy jak szybko się z pracą uwinę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko Ci pokażę :D
      Alrighty, wtorek, środa, czwartek - super :)

      Usuń
    2. Nie pokazuj! Błagam! Bo będę zmuszona sprzedać nerkę :(

      Usuń
  12. Kolor jest faktycznie bardzo ładny, nie jest wyrapiasty, a jednocześnie przyciąga oko. Niestety, z uwagi na małą skoliozę kręgosłupa nie mogę nosić torebek większych, niż miniaturowa. Taka, w której zmieści się komórka, portfel, chusteczki, "poprawiacz makijażu" i reklamówa złożona w kosteczkę. Jeśli chodzi o większą pojemność noszę... plecak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój pomarańczowy plecak uwielbiam:)
      Właśnie kolor nie jest taki fluo tylko taki stonowany aczkolwiek widoczny. Naturalny taki trochę.

      Usuń
  13. Piękna jest! podoba mi się jej krój, dobrze, że się dzielisz z resztą tymi magicznymi kodami na zniżki. Też kiedyś skorzystam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam :)
      Obfocę kiedyś resztę towarzystwa, tak dla potomności ;)

      Usuń
  14. Fajna :) Podoba mi się żywy kolor. Ja swoje torebki kupuję w "skórzanych" sklepach. Jakoś nie mogę przekonać sie do skóry ekologicznej.

    OdpowiedzUsuń
  15. Weź, ja tu się opycham chrupkami , a ty mi o waleniu ;<
    Torebka śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj, właśnie wsiąkłam w etorebkę i mam co najmniej dwa typy plus niedobory kasy i spore wydatki w perspektywie. Chlip.
    Ale z kodu skorzystam, jakby co.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...