piątek, 29 marca 2013

mua undressed

 photo Muaundressedprosteczynnosci_zpsf262ff67.jpg

Dzień dobry :) Moje gardło jest w dramatycznym stanie. Za bardzo nie mogę mówić, ale mogę pisać ^^

Dzisiaj opowiem Wam o palecie cieni wzorowanej na Urban Decay Naked 2. Oryginał jest poza moim zasięgiem, więc MUA Undressed zainteresowało mnie bardzo bardzo. Widziałam ostatnio na blogach białe wydanie, nie wiem czym się różnią. Może macie białą wersję i mnie oświecicie? :)

Jak widać, kolory są neutralne - cieliste, beże, róże, złoto, brązy, granat. Na każdym monitorze swatche będą wyglądać inaczej (zakładając, że w ogóle udałoby mi się je adekwatnie sfotografować), więc przedstawiam krótki opis kolorów.

Górny rząd (od lewej do prawej):

Odcień 1 - jasna, pudrowa brzoskwinia o satynowym wykończeniu
Odcień 2 - perłowy ciepły róż
Odcień 3 - matowy umiarkowanie jasny beż, słabiej napigmentowany niż reszta gromadki
Odcień 4 - perłowy brązowy róż
Odcień 5 - matowy ciemniejszy brąz, z tej samej rodziny co odcień 3
Odcień 6 - perłowe złoto ze złotymi drobinkami

Dolny rząd (od lewej do prawej):

Odcień 7 - perłowy miedziany brąz
Odcień 8 - perłowa ciepła miedź
Odcień 9 - ciepły, oliwkowawy brąz ze złotymi drobinkami
Odcień 10 - chłodny brąz ze złotymi drobinkami
Odcień 11 - drobinkowa czerń, interesująca
Odcień 12 - stalowy, popielaty granat 

Na bazie i na mokro pokazują swoje prawdziwe oblicze - są mocno napigmentowane, bardzo kryjące i nie ma problemu z rozcieraniem. Najsłabszym kolorem z całej dwunastki jest odcień 3, ale podejrzewam, że jest tak również dlatego, że zlewa się dość dobrze ze skórą i go nie widać - ja używam go do rozcierania. Na całą powiekę również. Jest naprawdę fajny, bardzo lubię ten zestaw kolorów. Ja serdecznie polecam, za 4 funty you really can't go wrong.

Argumentów "za" jest dużo (przynajmniej cztery), a argumenty "przeciwko"? Hmn. Brakuje matów? Za dużo bling bling? Osypują się? Nie wiem czy osypują się tak strasznie. Ja mocny i ciemny makijaż oczu zawsze robię przed makijażem twarzy, więc nie odczuwam. Każda z nas wie czego szuka (mhm, akurat.. ja na pewno) w makijażu i co będzie u nas praktyczne, a co nie. To jedna z moich kilkunastu paletek cieni, więc nie jest mi ona całym światem.. jak jest u Was? Minimalistycznie, czy jednak nie? Na minimalizm mam jeszcze czas. W tej chwili mnie nie kręci (w makijażu.. mhm, a ciekawe w czym mnie kręci).

Trudno mi ocenić trwałości cieni, ponieważ mam problematyczne powieki (opadająca powieka, opadnięte kąciki, tłuste powieki - wszystko mi spływa i się zbiera w załamaniach) i zawsze używam bazy pod cienie. Moją ulubioną jest baza Art Deco o zapachu mężczyzny.

Lubicie kosmetyki MUA? Moim zdaniem są tanie i dobre do eksperymentów. Szkoda, że firmy nie ma w Polsce, ale dzięki Hex i Simply (Dziękuję Dziewczyny :*) mam do nich dostęp. Kreski brokatowym lajnerem przedstawiałam tutaj. Używałam go częściej niż ktokolwiek mógłby się spodziewać - czy tylko ja wpadam często na pomysł, że jak nie wiem jak wykończyć makijaż spróbuję zrobić kreskę (której nie potrafię dobrze zrobić) i później ratuję ją czym się da robiąc brokatowe smokey WTF?
Jeśli nie jestem sama, dajcie znać.

Buziaki,
Stri.

PS. Znalazłam ciekawe maseczkowe duo. To tylko pierwsze wrażenia, ale chyba coś o nich jeszcze dzisiaj wspomnę..

24 komentarze:

  1. mmm moje ulubione odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na nowej hucie nie było tych lakierów ;(. Będę szukać dalej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki, ale wiesz. Bez stresu.
      Mnie rozłożyło, ale się próbuję leczyć czymkolwiek. Aura nie sprzyja, jest zimno, mokro i chorowicie.

      Usuń
  3. przyjemnie te kolory wyglądają, i bardzo podoba mi się ich połączenie w paletce;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również się podoba. Mam jeszcze ciepłą wersję, taką "Naked 1".

      Usuń
  4. Ja ją mam i tak lubię, ze wczoraj dostała siostrzyczkę - Heven & earth :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też posiadam :) Cała rodzina sleeków i siostry MUA mieszkają razem.

      Usuń
  5. idealne odcienie do codziennego makijażu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Na gardło polecam spray Tantum Verde, a nad paletką się zastanawiałam, ale ostatecznie odpuściłam :) Za to z MUA mam pojedyncze cienie i jedno wypiekane trio i muszę przyznać że jakość bardzo dobra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypiekanym triom też się przyglądałam :D Róż jest super, mam ochotę na więcej, ale muszę się powstrzymać trochę ;P

      Myślę, że nadmiar paletek może być zgubny. Lepiej jak jest mniej czasami.

      Tantum Verde na pewno by pomógł, ale właściwie ja bym chciała być zdrowa, a nie leczyć się. Mam cebulę, będę robić syrop cebulowy. Nie wiem jeszcze jak, ale zaraz się dowiem.

      Usuń
  7. jakieś takie jasne w stosunku do naked 2, musiałabym zobaczyć w akcji;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest dupe dupe, ale jest okay :)

      Usuń
  8. 4 funciaki - to właśnie podziałało na mnie jak "mmm, myślałaś o tej palecie sleeka, co? no to patrz, jeszcze taniej, sępiący potworze!".
    ile godzin wytrzymują na artdeco? kluczowe pytanie, bo mamy prawie te same "parametry" oczu, więc wolę się dopytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym powiedzieć "cały dzień", ale jutro nałożę je od razu rano (ostatnio budzę się o 4:40) i udzielę odpowiedzi na to pytanie. Może nawet zrobię fotorelację, ale kolorystycznie nie spodziewajmy się zbyt wiele. Załamaniowo zobrazuję. Alrighty.

      Usuń
  9. Pam to nie jest 2 tylko 1 :) Białe opakowanie to nowość i to jest właśnie 2 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się wydawało, że to było tak. Heaven and Earth miała być taką Naked, Undressed miała być taką trochę Naked 2, a ta biała była taką nową Undressed. Ja tak myślałam..

      Usuń
    2. :D e tam, nie ważne :) drobnostka jakaś :D

      Usuń
    3. Też prawda :D Jak pogoda u Ciebie?
      Mnie rozłożyło i umieram na anginę chyba. Jakiś fail, mówię Ci.

      Usuń
  10. Nie mam kosmetyków tej firm i pewnie nie będe miała, bo mam aż za dużo innych rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. w zeszłym tygodniu kupiłam białą paletkę, ale nie zdążyłam jej zmacać przed przyjazdem do Pl. ostatnio nawet na makijaż nie mam jakoś energii...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przytulam się :*
      Zmacasz po powrocie przecież :)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...