piątek, 1 marca 2013

promocje, kupony rabatowe i kody zniżkowe marzec 2013

Cześć Dziewczyny.

Dzisiaj zupełnie informacyjnie. Natknęłam się w sieci na kilka zniżek, akcji promocyjnych, kuponów rabatowych do pobrania online i kodów zniżkowych do sklepów internetowych.

Przedstawiam zatem (i będę update'ować na bieżąco, ale informacji szukajcie również w komentarzach!)

Dni VIP w Sephorze. Paleta Urban Decay Naked 2 teraz 20% taniej. I nie tylko. Wszystko jest 20% taniej. Promocja trwa do 10 marca. Kod 0266242



Pat n Rub nawilżający błyszczyk do ust w prezencie.


Douglas -15% na zapachy


Yves Rocher promocje online


HM -40zł na każdą parę spodni. Pamiętajcie, że zapisując się do newslettera HM otrzymujecie 25% zniżki na najbliższe zakupy.



House druga rzecz za 10zł


C n A -20% na jednorazowe zakupy


Reserved -20% na nową kolekcję


Czy ktoś wie coś jeszcze na temat jakiejś promocji? Ja uwielbiam czytać takie posty, często udaje mi się coś upolować właśnie dzięki Waszym postom takim jak ten mój dzisiaj.

Miłego weekendu,
buziaki,
Stri.

28 komentarzy:

  1. No proszę, świetny pomysł na post, wszystko w jednym miejscu :D Ja zastanowię się nad tym -20 na jednorazowe zakupy w C&A :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! No właśnie, nawet dla samej siebie fajnie tak zebrać wszystko w jednym miejscu a nie robić jakieś zakładki w przeglądarce czy szukać w skrzynce mailowej.

      Usuń
  2. też lubię takie posty. dzięki za info o C&A, przyda się! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry :) Dawno Cię nie widziałam!

      Nie ma problemu.
      Fajnie.

      Udanych zakupów :)

      Usuń
  3. P&R fajna opcja :) Akurat złożyłam zamówienie dzień wcześniej, bo były obniżone ceny na mazidła do ust.
    A kysz kusicielko :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a widzisz :D
      nigdzie nie ucieknę. jeszcze napiszę maila do Ciebie o dniach vip. taka będę.

      Usuń
    2. Wiedziałam :D
      Słowa nie powiem ALE Ty wiesz :*

      Usuń
  4. w sephora dni vip z smskiem i kartą - 20% do 10tego:p

    kusi kusi ale nie wiem czy się nie powstrzymać od wszelakich zakupów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, apdejtuję.
      Mmmmm.... Naked2 będzie taniej. JAaaaaaaaaaaaaaaaaa chcę.

      Usuń
    2. to byłaby dobra promocja, więc czekam na smska :D

      Usuń
    3. Sam kod chyba wystarczy. Podałam go w poście.

      Usuń
  5. Coś w HaMie jest chyba ze spodniami. Takie słuchy chodzą na dzielni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popytam na mojej dzielni, może coś wiedzo.

      Usuń
  6. bardzo przydatny wpis- skusze sie chyba na pat&rub

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że przypadł Ci do gustu.
      ja też takie bardzo lubię.

      z pat&rub mam ochotę na eko ampułkę, ale taki wydatek musi poczekać na uzupełnienie funduszu inwestycyjnego.

      Usuń
  7. w H&M spodnie są -40zł, znaczy się od każdej pary odejmują nam 40zł! nieźle:) Pozdrawiamy i zapraszamy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za informację i zaproszenie.
      To faktycznie całkiem niezła promocja. Gdybym się mieściła w spodnie z hm to na pewno bym skorzystała :D

      Usuń
  8. Info o H&M szczególnie mnie cieszy, bo potrzebuję nowych portek :D Promocje się łączą ? Jezu, pracowałam tyle czasu w H&M, a nie pamiętam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wiem, ale w sklepie na pewno można się dowiedzieć :)

      Usuń
  9. Myślę nad promo w Sephorze, ale czy ja jeszcze czegoś potrzebuję? ;>

    OdpowiedzUsuń
  10. a dziś w YR był olejek pod prysznic zamiast po 19 zamiast 32. nie wiem, czy to wszędzie, czy tylko w Wawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba ja też widziałam, przy kasie? jakoś tak.

      Usuń
  11. W Kapp Ahl jest też promocja na jeansy -35 zł, ale nie wiem do kiedy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...