poniedziałek, 18 marca 2013

słoneczny weekend

 photo weekendprosteczynnosci_zpsdb4224b2.jpg

 photo weekend2prosteczynnosci_zpsdbaeb1ef.jpg

Wreszcie słońce! Dzisiaj już niekoniecznie, ale miniony weekend był bardzo słoneczny. To dobrze. Lubię zimę, ale zaczęło się robić nieco depresyjnie. Wszyscy mówią o January blues / February depression / March whatevah. To chyba mi się udzieliło. Trzeba wstrzyknąć sobie dodatkową dawkę motywacji i jakoś żyć. Spacer to zawsze dobry pomysł, chociaż wiatr był jeszcze nieco mroźny. Za to w słońcu i bez wiatru było ciepło i przyjemnie.

Jak Wy spędziliście weekend? :) Świeciło u Was słońce?
Dzień dobry. Pijcie dużo wody,
Stri.

13 komentarzy:

  1. Szczerze mówiąc, bardziej mnie wkurwia wszechobecne utyskiwanie na zimę niż jej brak. People, get over it!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tfu, niż brak wiosny. Złość mądrości szkodzi.

      Usuń
    2. Dokładnie. Strasznie męczące jest doświadczanie wszechobecnego marudzenia.

      Usuń
    3. A ja marudziłam, marudzę i marudzić będę. Sorry.

      Usuń
    4. Ja nie odczułam, żebyś jakoś strasznie marudziła, ale może to kwestia braku fejsika. Nie wiem.

      Usuń
    5. Na fejsie nie marudzę. Na blogu parę razy wspomniałam o mojej niesłabnącej nienawiści pod adresem nawrotów zimy ;)

      Usuń
  2. Pięknie było ale się skończyło :D Mam nadzieję, że się jednak szybko wypogodzi :) Gdzie takie ładne widoczki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo intensywnie próbowałam sobie przypomnieć podczas pisania posta, jak nazywa się ta miejscowość i poległam. Muszę zapytać kogoś, kto wie i dam znać na pewno ;)

      Epic fail.

      Jest to jedno z tych miejsc, gdzie można zjeść wędzonego pstrąga.

      Usuń
  3. u mnie też było słonecznie, choć też zimno ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. niby słonecznie, ale dalej zimno, wczoraj wycieczka do Szymabrka (tam jest ten odwrócony do góry nogami domek) ale najbardziej podobały mi się Daniele, które karmiłam orzeszkami :D hehhe

    OdpowiedzUsuń
  5. Pijemy wodę hektolitrami.
    Mua :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...