sobota, 16 marca 2013

wielkie testowanie - znajdź swój ideał z vichy - częstochowa

Wczoraj w blogosferze pojawiły się informacje dotyczące akcji promocyjnej Vichy, w ramach której otrzymać można dermokosmetyki za darmo. Zestaw miniatur jest zawsze miłym akcentem dnia, dlatego dzisiaj podczas załatwiania spraw "na mieście" zahaczyłam o jedną z aptek biorących udział w wielkim testowaniu.

Pani farmaceutka była dobrze poinformowana i zaproponowała mi dwa zestawy do wyboru - zdecydowałam się na przeciwzmarszczkowy, w którego skład wchodzą:

 photo vichy_zps833300ff.jpg


3 ml Liftactiv Serum 10
3ml Idealia
3ml Neovadiol Gf
1.5ml Normaderm Anti-age
1.5ml Aqualia Thermal

 photo vichy2_zps21975d9c.jpg

Polecam Aptekę "Prywatną" przy Al. Armii Krajowej 64 w Częstochowie.
Skorzystałyście? Ja się wahałam, ale okazało się, że całe przedsięwzięcie było bardzo bezbolesne.
Poza tym Słomka towarzyszyła mi telefonicznie :)

Dzień dobry :)
Stri.

15 komentarzy:

  1. ja jakoś nie przepadam za firmą Vichy, ale trzeba jej oddać, że PR pierwsza klasa :P

    OdpowiedzUsuń
  2. A potem pojechała po swoje, hie hie.

    OdpowiedzUsuń
  3. ee widziałam o tej akcji, ale po wejściu na stronę się zmieszałam, a to wystarczy pójść do apteki i odebrać... kusząca myśl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się zmieszałam, ale zrobiłam diagnostykę na stronie dla rozrywki.
      Jak będziesz w Batorym to dzisiaj jeszcze były.

      Usuń
  4. czytałam o akcji, czytałam. ale z tego, co wiem, jeden zestaw jest dla młodszej skóry (nie dla mnie), a drugi dla skóry suchej (również nie dla mnie)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam tak szaloną skórę z tyloma problemami, że naprawdę krem do czegokolwiek przeważnie u mnie miałby szansę się sprawdzić.

      Usuń
  5. Dostałam maila, ale zignorowałam akcję... Może niesłusznie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w ogóle nie dostałam maila!

      Usuń
    2. Bo ja dostałam aż trzy ;D

      Usuń
  6. wow! jestem pod wrażeniem :) super że zaczynają się takie darmowo-próbkowe akcje w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, ja też jestem pod wrażeniem.
      kiedyś dostałam 15 ml kremu biotherm i odkryłam swój kwc :)
      jest drogi jak cholera, ale kupuję miniaturki w setach podróżnych i jakoś to jest.
      gdyby nie akcja promocyjna, nigdy bym go nie poznała.

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...