czwartek, 11 kwietnia 2013

decubal rozdaje kosmetyki do testów, na facebooku

Tylko dziś, na swoim fanpage'u Decubal rozdaje pakiety kosmetyków do testowania. Więcej informacji tutaj.
Moje recenzje, z perspektywy atopowej, pojawią się jeszcze w tym tygodniu. Niemniej jednak, uważam, że zawsze warto przetestować wszystko/cokolwiek na swojej własnej skórze. W związku z tym serdecznie zapraszam do testowania. Wystarczy mieć facebooka :) Ja nie mam, ale wiem, że Wy macie! :)



Pozdrawiam serdecznie, miłego dnia :*
Stri

27 komentarzy:

  1. Ciekawe , przyda mi się coś z tej firmy, bo mam suchą skórę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że uda Ci się dostać to, czego potrzebujesz.

      Usuń
    2. Udało mi się załapać,ale widziałam, że 1000 zestawów poszło w mniej niż godzinę...

      Usuń
    3. Szaleństwo! Ale akcja bardzo fajna.

      Usuń
  2. Kurcze. Nie widzę żadnej informacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sprawdź teraz, ja przed chwilą wypełniłam i się udało. od jakiejś godziny działa na pewno, kochana.

      Usuń
    2. Grunt to aktualne informację :)

      Usuń
  3. Niestety nie mam informacji dotyczących godziny rozpoczęcia akcji. Hmm. Jak się czegoś dowiesz, daj mi znać proszę.

    OdpowiedzUsuń
  4. witam
    wlasnie tez wypelnilam ankiete
    ale nic wiecej nie wiem
    wiadomosc zwrotna przyszla niby....

    OdpowiedzUsuń
  5. A to nie było na stronie decubalplus.pl? Tam była ankieta do wypełnienia i na podstawie odpowiedzi dostawało się zestaw do testów bądź nie. Ale niezła miazga - jak wchodziłam to było jeszcze ponad 200 zestaw do testowania a jak wysłałam swoje zgłoszenie to na stronie licznik pokazywał już 0.

    OdpowiedzUsuń
  6. Udało Ci się zakwalifikować do naszego programu! Już tylko krok dzieli Cię od tego, byś miał/a okazję przetestowania dermokosmetyków do skóry suchej i wrażliwej Decubal.
    taka dostalam wiadomosc czyli co??
    bede testowala???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jeśli w ciągu 24 godzin napiszesz im swoje imie i nazwisko, adres i telefon :)

      Usuń
  7. Wow no to nieźle :) co to jet 200 zestawów.. Mam nadzieję że się przydadzą osobom testujacym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. startowali z tysiącem więc całkiem spoko. Ale ten licznik na stronie pewnie szalał :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Masz coś konkretnego na myśli? Tzn któreś produkty?

      Usuń
    2. Na pewno coś do nawilżania ciała, twarzy i do mycia. Nie wiem jeszcze co, bo na razie mam zapasy.

      Usuń
    3. Ja już prawie napisałam wszystkie swoje recenzje, więc mam nadzieję, że okażą się pomocne.

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...