czwartek, 4 kwietnia 2013

dostałam pracę

Dziękuję za Wasze wsparcie. Jesteście ekstremalnie niesamowite.

Piosenka na dziś w dwóch wersjach

na dzień

na wieczór

Dostałam pracę, a właściwie staż z Powiatowego Urzędy Pracy w Częstochowie w ramach jakiegoś euro-programu. Zarejestrowałam się jako osoba bezrobotna 7 marca, 25 marca zostałam skierowana na staż i 3 kwietnia dostałam pracę. Planuję napisanie osobnego posta o tym jak to wyglądało, trochę dla siebie, a trochę dla potencjalnych poszukiwaczy informacji. W każdym Urzędzie Pracy wygląda to nieco inaczej (co, gdzie, kiedy), ale lepiej jest wiedzieć więcej.

Jeśli chodzi o charakter mojej pracy, będzie to praca biurowa. Na pewno zdobędę cenne doświadczenie zawodowe i nauczę się nowych rzeczy. Jestem bardzo ciekawa całej sytuacji, jest to ekscytujący moment. Jeśli macie jakieś pytania, pytajcie śmiało. Możecie wykorzystać mój adres mailowy strilinga@gmail.com.

Odgruzowuję mieszkanie, ale zrobiło się bardzo późno i niedługo muszę iść spać, bo jutro wstaję im wcześniej tym lepiej, a o 9 zaczynam szkolenie "Jak zaplanować swoją karierę zawodową?". Szkolenie organizowane jest przez doradców zawodowych Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie. Obawiam się, że może to być moja jedyna szansa na udział w takim wydarzeniu -  chcę z tego skorzystać! Tyle wrażeń, tyle się dzieje! Nie wszystko jest jednoznacznie pozytywne, ale więcej jest za niż przeciw, więc jest OK.

Kwiecień jest miesiącem "TAK!" i bardzo się pilnuję, żeby realizować założenia.

Przede mną wypracowanie jakiegoś sensownego grafiku i ogarnięcia się. Pracę zaczyna w środę, więc mam jeszcze kilka dni na załatwienie spraw, których później już nie załatwię ze względu na godziny pracy.

Życzę Wam miłego wieczoru, dziękuję raz jeszcze.
Buziaki!
Stri

63 komentarze:

  1. Gratuluję! Też chciałabym już pracować, a tu jeszcze dwa lata studiów przede mną. ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja studiowałam dziennie i pracowałam dorywczo w tym czasie, niestety godziny większości "normalnych" prac pokrywają się z godzinami zajęć. W związku z tym, nie da się.

      Usuń
  2. Gratuluję. Ja tez wybieram się na staż:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Trzymaj się tam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! W Krakowie staży nie ma :/. A może i są, ale pracownicy urzędu pracy ukrywają tą przed bezrobotnymi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nawet gdyby były i pracownicy nie ukrywaliby tego faktu to i tak nam nie przysługują :/

      Usuń
    2. Rozumiem. Staż to tylko jedna z możliwości. Są też roboty drogowe i prace interwencyjne, ale to i tak jest tylko jedna z możliwości. Wiadomo.

      Usuń
  5. Gratulacje!
    Jestem z Tobą Misiu, jak będziesz chcieć coś cokolwiek, to wiesz, jak mnie znaleźć :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję :)) Ja wciąż szukam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie przestaję szukać, nigdy nie należy przestać.

      Usuń
    2. To jest rada, której kiedyś ktoś mi udzielił i za każdym razem, kiedy się nie stosowałam - wychodziłam na tym źle.

      Usuń
  7. Juz Ci gratulowałam, ale czemu nie miałabym tego zrobic ponownie ;) Gratki! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaawww, dziękuję :*
      To taki fajny moment. Ja się zawsze bardzo cieszę jak coś się komuś uda i oczywiście jest dobrze, że teraz dzięki ciężkiej pracy udało się mnie :)

      Usuń
  8. Ogromne gratulacje znalezienia pracy w tym kraju. Jestem w szoku, że PUP w Cz-wie funkcjonuje inaczej niż te, które znam z doświadczeń znajomych. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, że doświadczenia są takie, że w PUPie nie ma co szukać, bo i tak nic się nie znajdzie? Mi częstochowski PUP wszyscy odradzali, ale jestem bardzo zadowolona i byłam nawet wtedy, kiedy jeszcze nie wiedziałam, że dostałam staż.
      Mój doradca zawodowy jest świetny, a prawie wszyscy bardzo pomocni.

      Usuń
    2. Oczywiście dziękuję bardzo i również pozdrawiam. Pominęłam z nadmiaru emocji :)

      Usuń
    3. Wiesz, PUP nigdy rewelacją nie był. Kwestia tego, że w Opolu nie ma staży dla młodych bo nie ma na to pieniędzy. Ewentualnie dla 50+. Nie ma szkoleń, ani doradców którzy by chcieli pomóc. Nie wiem po co ten urząd tu zrobili. Jedyny plus to ubezpieczenie i pani w okienku która nic nie wie i karze przyjść na kolejne odczytanie 3 ofert "na chybił trafił" z ich strony www dopiero za 4 miesiące. Tragedia. Dlatego pozytywnie się dziwię, że gdzieś PUP przynajmniej trochę lepiej pracuje :).

      Usuń
    4. Rozumiem, okay. No tak, wiem o co chodzi. Wydaje mi się, że wszystko zależy od środków jednak. Tzn nie wiem od czego zależą środki, ale jeśli UP nie dostanie kasy, no to nie ma możliwości żadnych programów i takich akcji. To jest trudne.

      Usuń
  9. Gratuluję najmocniej! Jesteś kolejnym przykładem udowadniającym, że jak się czegoś chce i do tego dąży, to prędzej czy później się to osiągnie! Dzięki pracy na pewno - jak już napisałaś - zyskasz tak bardzo potrzebne w dzisiejszych realiach doświadczenie, a to z kolei pozwoli Ci wspinać się wyżej i wyżej - czego z całego serca Ci życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :)
      Lubię o sobie myśleć, że jestem skuteczna, ale prawda jest taka, że na osiąganie celów składa się wiele czynników. Jednym z nich na pewno jest jasne określenie samego celu i determinacja. Dużo pracy wkładamy w realizację założeń, bardzo się cieszę, że dzięki mojej pracy udało mi się dostać staż. Zwłaszcza, że oczywiście kandydatów było wielu, a rozmowy prowadzone były na aż trzech etapach, a to przecież "tylko" staż.

      Dzięki raz jeszcze, Twój komentarz dużo dla mnie znaczy. Jak zresztą każdy, tyle pozytywnych emocji tutaj dzisiaj mamy. I wczoraj.. i przeważnie przecież też, ale dzisiaj jest wybuch :)

      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  10. Gratulacje :) Muszę coś więcej pozgłębiać tematy staży ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można pogłębić :)
      Nie wszystkich interesuje taki rodzaj zatrudnienia ze względu na niskie wynagrodzenie, ale ubezpieczenie zdrowotne jest argumentem za. Ponadto jest to jakiś znak dla kolejnego pracodawcy, że jest się pro-aktywnym. Co więcej, staż może otworzyć nas na jakąś nową branżę. Mój staż nie jest związany z kierunkiem moich studiów, chociaż filozofię można postrzegać na wiele sposobów i różne rzeczy z niej/nich (studiów) wynikają.

      Usuń
  11. Gratuluję i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo i wzajemnie przecież też! :)

      Usuń
  12. Brawo! Super, ekstra hiper haj:) serdecznie gratuluję - cieszę się razem z Tobą.. Ja też zaczynałam od stażu z Mup ( miejski urząd pracy) i tak zleciało już 10 lat:) we wrześniu moja mała rocznica..W każdym razie WIEM jak to jest - Muah i na misia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na misia na misia :D
      Fajnie. Naprawdę ekscytująco. Czuję moc, będzie się działo w bliższej i dalszej przyszłości. Cieszę się :)

      Usuń
  13. Gratulacje!!

    Ale tak szczerze - do mnie często przychodzą stażystki z UP i raczej za dużo doświadczenia to nie wynoszą ;) Robią najgorszą robotę - zazwyczaj składanie czegoś, czy układania, kopertowanie itp.
    Jednak mam nadzieję, że u Ciebie będzie inaczej :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem. Moja praca będzie biurowo-terenowa, więc zawsze coś więcej. Poza tym nigdy nie wiesz gdzie przytrafi się coś, co przyniesie ze sobą szereg zmian. Trzeba myśleć pozytywnie, ale być przygotowanym na cokolwiek.

      Usuń
  14. Gratuluję! :)
    Ja wybieram się na praktyki za trzy dni, i mam nadzieję, że załapię się na ciepłą posadkę redaktorki strony internetowej. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki, chętnie bym o tym poczytała więcej!

      Usuń
  15. Ha! :D mówiłam, że samo przyjdzie :P ściskam i trzymam kciuki za dalszy rozwój sytuacji :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samo może niezupełnie, ale przyszło. Coś przyszło. Czekamy na dalszy rozwój sytuacji, cały czas mając przez oczami CEL.

      Usuń
  16. Gratuluję :D
    Ja nadal szukam i walczę..prędzej mi kaktus wyrośnie niż tu w moim mieście pracę dostanę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem. Ze mną też tak trochę jest. Wróciłam do Często, a tutaj jest wieś w porównaniu z Krk czy Gda. Cóż, trzeba próbować.

      Usuń
  17. Super! :) No to gratulacje i powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje! Ja byłam już na dwóch stażach, ale normalnej etatowej pracy jak nie miałam, tak nie mam nadal...:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, ale wiesz - przynajmniej staże! Trzeba walczyć :)

      Usuń
  19. gratuluję! i życzę powodzenia, bo nawet jeżeli to nie ta twoja docelowa wymarzona praca, to będziesz bogatsza w kolejne doświadczenia i kontakty, które wykorzystasz na przyszłość;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...