czwartek, 4 kwietnia 2013

gra wstępna



jim jefferies love <3 b="">

5 komentarzy:

  1. Nie znam pana ;)
    nie wiem dlaczego, przypomniał mi się Pablo Francisco, którego filmiki z YT katowałam przed laty..
    http://www.youtube.com/watch?v=PP6lq41i3Mk
    http://www.youtube.com/watch?v=Qvv8SMTyAgk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obejrzę, dzięki :)

      ja pana poznałam przy okazji gry wstępnej ^^ ale tak się śmiałam, że aż mam zakwasy na brzuchu :D lubię taki humor. taki cheeky właśnie, chociaż tutaj jest to zmiksowane z czymś jeszcze, ale no oczywiście wszystko zależy od poczucia humoru. Wiadomo.

      Usuń
  2. You think you're the one that makes me come? (...) I MAKE ME COME!
    Esencja wszystkiego :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...