środa, 10 kwietnia 2013

masażer do głowy wspomagający porost włosów

 photo masazer_zps9d8faea8.jpg

W ramach relaksu po pracy (teraz już mogę tak powiedzieć, finally jupi!) i wspomagania porostu włosów - nabyłam masażer do głowy z Biedronki. Jeszcze są, więc jeśli jesteście zainteresowane polecam serdecznie :) Stosuję go dopiero od kilku dni, nawet bez żadnych preparatów, na sucho, z rozpuszczonymi włosami. Bardzo przyjemnie. Wizualizuję sobie ukrwienie cebulek i wzrost moich kłaków :))

Próbowałyście takich metod? Ja mam łuszczycowe obszary na owłosionej skórze głowy i drapię się patologicznie czasami jak już nie wiem jak odreagować. Teraz mogę to zrobić delikatnie zakończonymi wypustkami.. tzn nie drapać się jak szalona, ale tak delikatnie się pomasować if you know what i mean ^^

Kosztował 10 zł w zestawie ze skrzypem. Masuję się. Krótko i na temat :)
Miłego wieczoru,
Stri.

31 komentarzy:

  1. Wyobrażam sobie jak przyjemnie musi być usiąść i niech mnie ktoś masuje! :D Moim jedynym przyrządem do masażu jest szczotka peelingująca z rossmanna, ale to inny kaliber doznań ;)
    Miłego dnia jutro w pracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :*

      Tak, różne doznania są fajne. Ja bym chciała taką szczotę, żeby się drapać po plecach, ale u atopowców to jest trudna sprawa, bo my nie znamy umiaru w drapaniu się i trzeba na siebie uważać ;P

      Usuń
  2. Haha! To jest marzenie Karola :D. Ale chyba nie kupię... Bo on chce żebym ja obsługiwała przyrząd ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak widze taki masażer to od razu mam drgawki, wzięło się to stąd, że szwagier mojego męża chciał mi tym pomasować głowę. skończyło się kilkugodzinnym okropnym skurczem szyi i karku. i od tego momentu unikam tego "cuda" jak ognia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o nie! ciekawa sprawa, nikt o tym chyba nie pisał jeszcze, że coś takiego się wydarzyło. nie nie nie, skurcz szyi i karku to nie jest fajna sprawa. mam nadzieję, że to było jednorazowe i się więcej nie powtórzy. ciekawe czy to może mieć coś wspólnego z jakimś "głębszym" podłożem mięśniowo-nerwowym. badałaś sprawę, może masaż? :)

      Usuń
  4. Moj facet nie lubi i zaeaz wrzeszczy bo go to gilgocze. Ja to uwielbiam chkc nieco plącze wlosy gdy jest srosowany z czyms.na sucho ok ale bez zmiany biegów.no wiesz...w jednym miejscu tylko góra-dół

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem. Tak, wiem o co chodzi - góra/dół.

      :D

      Usuń
  5. Mam od dawna ale nie myślałam nigdy o nim jako przyrządzie na porost włosów! Wszyscy mówią o tym orgazmotron i mają trochę rację, bo można odlecieć kiedy ktoś cię umiejętnie smyra.

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja się zastanawiałam czy ten masażer czasem nie jest zbyt kiepskiej jakości i się zaraz nie posypie. Czyli mówisz, że dobry? Jak będę miała okazję to się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam okazji używać żadnego innego, więc nie mam porównania, ale chyba jest ok. on musi być giętki.

      Usuń
  7. Mizianko mizianko :D
    nie miałam jeszcze przyjemności.. jakoś tutaj mi nie wpadł w ręce.. może jak specjalnie poszukam to znajdę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno jak poszukasz to znajdziesz :)

      Usuń
  8. Kupilam sobie nda morzem taki masazer za 2zl ale jakos nie zastanawialam sie nad jego dzialaniem, poza tym, ze to przyjemne ( a jeszcze lepiej, jak ktos tym mnie masuje ) :D teraz mam zamiar zwiekszyc czestotliwosc, moze jakies baby hair sie pojawia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki :) też na to liczę :)

      Usuń
  9. Ten przyrząd nadal mnie tylko bawi swym pomysłem i kształtem. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda jak kosmo-wersja trzepaczki do jajek ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam, jak sobie przypomnę to masuję;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Matko, to jest tak przyjemne, że aż wstyd... :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam taki i często stosowałam, bo to doskonale odprężało - ale gdzieś władowałam, nie wiem gdzie i przyznam, że trochę mi go brakuje :(

    OdpowiedzUsuń
  14. widziałam ten zestaw w Biedrze i chyba po niego wrócę właśnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...