czwartek, 11 kwietnia 2013

nowa gazetka promocyjna rossmann 12.04 - 29.04


  • Przy zakupie każdej maskary Manhattan w prezencie lakier BUFFALO. Ja mam 3 te lakiery, bardzo lubię. Polecam lakiery bez względu na maskarę :)
  • Rimmel Scandaleyes tusze -20%. Fankom ogromnych szczoteczek radzę się zainteresować.
  • Pomadki L'Oreal Caresse za 36 zł. Czy ktoś jest zainteresowany? Ja nadal żadnej nie kupiłam ;P
  • I jeszcze jedna promocja - przy zakupie pomadki L'Oreal lakier jest za pół ceny. 50% to dużo, więc okay, ale tylko jeśli kupujecie pomadkę :)
  • Lakiery Miss Sporty za 5 zł. Czemu nie, ja lubię bardzo.
  • Cała kolorówka Maybelline jest przeceniona o 20%. Fajnie!
  • Wibo Last and Shine za 5 zł. Alright.
  • Radical taniej, szampon i serum.
  • Dużo zapachów takich rozmaitych, damskich i męskich.
  • Alterra serum do twarzy za 14 zł
  • Kremy z Dermiki, również do cery dojrzałej. Podobno dobrze się sprzedają.
  • Ziaja Bio Avocado za 7 zł. Nieźle. Jestem ciekawa czy krem jest taki fajny jak balsam.
  • Soraya peeling oczyszczający morelowy za 10 zł - dobra cena. Ja nie używałam, ale to chyba to samo co St. Ives.
  • Carmex za 8 zł. Mnie ten w sztyficie wysusza, ale rozumiem fenomen tego produktu jeśli komuś tego nie robi.
  • Mleczko Ziaja za ponad 6 zł, lubiłam ogórkowe.
  • Płatki kosmetyczne LIELIBE za 2.69. Ja zrobiłam ostatnio wstydliwy zapas i teraz mam ban na waciki.
  • Patyczki LIELIBE za 1.19 - to mnie może skusić :)
  • Dezodoranty, mydła w płynie, kremy do rąk, antycellulitowe produkty rozmaite!!
  • Pielęgnacja stóp.
  • Pasty do zębów, tampony, gerberki..
  • Rozmaitości podróżnicze.
ważna od jutra :)


22 komentarze:

  1. Widzę gruszkowy żel pod prysznic, mniam :D:D. Płatki Lilibe bardzo lubię, ale teraz kupiłam te z Biedronki, bo tanie były.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te z biedronki są fajne, też mam ja mam zapas w domu, bo wacikow nigdy za wiele;p

      Usuń
  2. kuszą mnie tylko żele pod prysznic, mleczka do ciała. ale mam zakaz kupowania, za dużo tego na stanie. może jakiś lakier zgarnę.

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę iść możne na coś sie skusze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. L'Oreal Caresse kupiłam na dzikiej promocji -40% i jeszcze jej nie odpakowałam :)))) Leży w kącie :)
    Kupiłabym sobie mydło pomarańczowe Alterry. o, tak!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądałam tę gazetkę dziś rano - na szczęście nic mnie nie urzekło ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wypatrzyłam dla siebie tylko oliwkę Babydream za piątaka ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczułam nieodpartą potrzebę posiadania takowej

      Usuń
  7. Już nie oglądam tych gazetek. Tak naprawdę jeśli jest na coś promocja to 1-2 zł różnicy, nie warto lecieć specjalnie do sklepu na taką promocję. Jeśli idziemy na zakupy to kupujemy kilka rzeczy w promocji, kilka bez i w sumie wychodzi przy kasie na to samo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli idziemy w ten sposób to tak, ale ja zawsze mam listę, więc nie ma problemu. Kupuję tylko to, co jest mi potrzebne/to, co zaplanowałam.

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...