piątek, 26 kwietnia 2013

nowa gazetka promocyjna rossmann 26.04 - 9.05

Słoneczniki Elizabeth Arden 50 zł/100 ml. Dla fanek.
Volume Million Lashes 47 zł, dużo trochę, ale Dziewczyny chwalą.
Wella moje włosy pod kontrolą bardzo mnie rozbawiły. I to za dysię. Też o tej serii czytałam, ale szamponów mam z 7 albo 8 litrów, więc jaki to ma sens.
Jedna z moich dwóch ulubionych past do zębów -25%. Blogerskie lakiery za 5 zł. True Match -20%. Róże Bourjois za 35 zł. No no. Dobra cena.
Przy zakupie Maybelline ROCKET za 22 zł - kredka gratis.
Maybelline Color Sensational Błyszczyk za 21 zł.
John Frieda przy zakupie produktu drugi/tańszy za 15 zł.
Dużo szamponów taniej. Pielęgnacja twarzy AA taniej. Korektor do twarzy Eveline 8 w 1 szalony. Alterra aloes za 8 zł. Maseczki Dax za 1.5 zł. Pielęgnacja Rival de Loop też taniej.Serum Siarkowa Moc mnie zainteresowała. Kolastyna, Synergen. Promocja na micel Bourjois + drugi produkt (żel lub tonik) razem za dwie dysie.
Produkty do oczyszczania twarzy Lirene za dysię. Chusteczki do demakijażu Alterra za niecałe trzy złote. Sportowe Pumy -25%. CK Obsession za stówkę za 100ml. Mhm mhm. Pielęgnacja antycellulitowa Eveline za 15 zł.
Puder Babydream za 4 zł, ten dla dzieci. Fajny na odparzenia, podrażnienia.

Link do gazetki jest tutaj. KLIK.
Jak dotrę do Rossmanna to zgarnę patyczki, ale nie powinnam, bo już mam ich kilka opakowań w zapasie, ale i tak je kupię. Lol :D

Szaleństwo.

12 komentarzy:

  1. Volume Million Lashes polecam totalnie. Moje rzęsy zresztą też :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa widzisz :) Alright. Wezmę pod uwagę! Dzięki :)

      Usuń
  2. Obsession po raz kolejny w dobre cenie :)

    Na pewno pobiegnę do Sephory po te patyczki, są genialne! Szkoda tylko, że opakowanie małe, ale do torebki jak znalazł. Szczególnie dla takich płaczków jak ja.... bo ostatnio na nowo często łzawią mi oczy :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też! To chyba alergia się zaczyna, w maju będzie dramat ^^

      Rozumiem, no tak. Do torebki fajne :)
      Obsession mnie kusi, chociaż jeszcze mam pół butelki, ale to jest zapach wszechczasów, więc wiesz ;P

      Usuń
  3. Volume Million Lashes miałam dziś na rzęsach, wersja brąz, tragedia, no to jest tusz nie do ogarnięcia :/ Wyciągam z pojemniczka, sunę po rzęsach i już mam kilogramowe firanki, przesada;;;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każde rzęsy są inne, ale faktycznie jest tak, że formuła sprawdza się lepiej lub gorzej i też w zależności od szczoteczki.

      Usuń
  4. jedynie tonik z rival de loop i chusteczki z alterry bym mogła przygarnąć. na szczęście nic więcej mi się nie spodobało.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja coś z Lirene dla siebie wybiorę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda tylko, że jestem na minusie. :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też jestem na minusie i to takim więziennym.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...