piątek, 5 kwietnia 2013

opi if you moust you moust swatches

Jest niesamowity! Chłodniejszy i jaśniejszy niż Catrice (tu z posypką), ale bardzo bardzo ładny. Myszka Minnie to jedna z moich ulubionych postaci kreskówkowych (nic i nikt nie przebije Garfielda), więc ta kolekcja podbiła moje serce jak tylko ją zobaczyłam w TkMaxx. Pełne krycie osiąga przy dwóch warstwach, a może już przy pierwszej gdybym się postarała. Wysychanie tylko z Sechem testowałam, więc nie wiem, ale to chyba już nie jest problem w dobie topów i utwardzaczy.

 photo opiiymymprosteczynnosci_zps3e32ecff.jpg

Wychodzi na to, że jednak jestem osobą, która linkuje 5 swoich postów, w 5 zdaniach. Cóż, lubię mieć wygodne kliknięcia, kiedy czytam Wasze blogi, więc mam nadzieję, że Wam też to jakoś ułatwia odbiór.

Pozdrawiam Was serdecznie, jeszcze raz dziękuję za wszystkie miłe słowa. Jesteście wspaniałe. Ja jutro mam zamiar nie wychodzić z domu, dzisiaj posprzątałam większość mieszkania. Jest nieźle, a będzie dobrze :)

Szkolenie było fantastyczne - Dziewczyny, jeśli to czytacie - skontaktujcie się ze mną proszę! Mój adres mailowy jest po prawej stronie u góry zawsze, ale jeszcze raz pozwolę sobie powtórzyć: strilinga@gmail.com. Co poza tym? Jestem zmęczona, wstałam wcześnie i spałam krótko. Życzę Wam miłego wieczoru. Buziaki, odpocznijcie w weekend (aktywnie;)

Do jutra,
Stri

34 komentarze:

  1. Piękny cukierkowy róż :) Jak nie lubię tego koloru, tak na paznokciach uwielbiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, ja też tak mam. Jeszcze mam jedna pomadkę w takim zbliżonym odcieniu.. :)

      Usuń
  2. Garfield rządzi! Bez dwóch zdań :D A kolor lakieru świetny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o dziwo nie miałam jeszcze takiego odcienia w szafie z lakierami.. Regale.. Yyy.. I te czerwienie dwie pozostałe też są unikatowe.
      Garfield <3

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Jest. Nie wiem czy moje zdjęcie to podaje, ale trudno taki kolor znaleźć wśród popularnych marek. Estetykę są zbyt fioletowe albo zbyt różowe..

      Usuń
    2. Zwykle*

      Autokorekta mnie wykończy ;)

      Usuń
  4. Weekend będzie aktywny, ale odpocznę chyba dopiero w następną niedzielę :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja próba odpisania na komentarz o 5:45 kiedy to miałam atak swędzenia, się nie udała. Teraz już mi trochę przeszło. Aktywność przy takiej szaroburej pogodzie jest ciężka. Ja jestem trochę zakatarzona i mam ochotę na chałkę ;P
      Muszę wyruszyć na poszukiwania..

      Usuń
    2. Był aktywny. Trochę wbrew mej woli, ale po słabej sobocie niedziela była nieco lepsza. Idę spać. Nie drap się :*
      Przypomniałaś mi jak w liceum mama robiła mi śniadania. Świeża chałka z białym serem&dżemem i kakałko. Prawdziwe kakałko z wiatrakiem.

      Usuń
    3. Przeczytałam Twój komentarz dzisiaj o 4:40 rano i musiałam zjeść chałkę (chałkie) na śniadanie!!! Kakałka nie było, a biały ser sobie odpuściłam. Chałka z masłem nomnomnom ooooooo. Kakałko z wiatrakiem też miałam, ale mama przede mną chowała takie rzeczy lol. Dobra, nie zagłębiam się, bo to smutna historia.

      Staram się nie drapać, wiadomo jak to jest. Przymierzam się do recenzji całej serii Decubal i chciałabym wyczerpać temat, ale jak wyczerpać tak obszerny temat. Nie wiem.

      Usuń
  5. Kurde, mam ten lakier i jeszcze go chyba nie używałam... Trochę mi się o nim zapomniało ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny róż :) Mam chyba różowo-fioletową duszę ;) bo zawsze jak patrzę na coś różowego albo fioletowego to się uśmiecham :)

    Dzisiaj upolowałam na ebayu moje trzy pierwsze ever miniaturki OPI :D omg omg omg.. nie mogę się doczekać :) z bondowej serii skyfall.. cały komplet za $1.57 plus przesyłka (LOL przesyłka $3)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak mam. Fiolet to bardzo mój kolor :)

      Zazdraszczam Ci, kurde. Za taką cenę!!! Zestaw 3 miniaturek i mini top coat kosztował prawie 50 zł grrrrr.

      Usuń
    2. zwykłe beginner's luck ;) weszłam na najszybciej kończące się aukce i miałam 48 sekund na działanie :)

      Usuń
  7. kolor jest bardzo ładny- taki lekko zimny róż z niebieskimi tonami, wpadający delikatnie w fiolet! cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O właśnie, lepiej się tego lakieru nie da opisać :)

      Usuń
  8. Linki są dobre, faktycznie jest wygodnie jeśli coś nasz zaciekawi mocniej...
    Róż uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, jest wygodnie.

      Jest uroczy i jest dosyć specyficzny, wyjątkowy :))

      Usuń
  9. Świetny różyk! Nie wiem, czy się na niego nie skuszę, choć już w tym tygodniu skusiłam się na jednego essiaka.

    Odpoczywaj póki weekend :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Essiaki mnie nie kręcą tak jak OPI - ostatnio mam obsesję, ale co kto lubi przecież wiadomo :)
      Odpoczywałam i odpoczywam trochę, a trochę próbuję dopiąć wszystko na ostatni guzik, bo w środę pierwszy dzień pracy, a co za tym idzie ograniczone godziny na załatwianie czegokolwiek/wszystkiego.

      Usuń
  10. piękny róż, no i krótki i na temat hehe

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten róż przypomina mi ulubiony kolor woskowej kredki, jaką nader często stosowałam w uprawianej przez siebie, twórczości dziecięcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w twórczości dziecięcej? ja mam niektóre moje kredki nadal, ze sobą. o tutaj w szufladzie obok mojego lewego kolana ^^

      Usuń
  12. mniam piękny kolor,
    też lubię linki odsyłające;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...