wtorek, 9 kwietnia 2013

yves rocher elixir 7.9 nowy element pielęgnacji

 photo eliksirprosteczynnosci_zpsffebcf2d.jpg

Kupiła(by)m go chyba za samo opakowanie i "elixir" w nazwie. Ma pipetę! Pipeta jest ważna.

 photo eliksir79prosteczynnosci_zps5bbd8f76.jpg

Zaczęłam używać wczoraj, więc jeszcze nie mogę nic o nim powiedzieć oprócz tego, że jest przyjemny i przyjazny jak dotąd. Niech zadziała. Moja skóra była dzisiaj rano ładniejsza, ale nie wiem czy to od eliksiru czy też nie ;)

Jeśli chodzi o informacje zawarte na stronie producenta, czytamy/oglądamy:


..czyli tak: Serum wypełniające zmarszczki (uzupełniające pielęgnację przeciwzmarszczkową) z serii Serum Vegetal sprawdziło się bardzo dobrze - wtedy moja skóra wyglądała całkiem fajnie. Pisałam o nim przy okazji minimalistycznej pielęgnacji twarzy. Wrócę do tego duetu kiedyś, na pewno.

Anyways, nadszedł czas na eliksir. Może później wypróbuję Serum modelujące owal twarzy - mój owal by się przydało zmodelować, bo mam obwiśnięte policzki i 4 podbródki. To z otyłości, ale może jak się posmaruję czymś liftingującym to mi przejdzie. Lol, żartuję. Nie przeszłoby mi. Niemniej jednak starość już się zbliża, więc nie boimy się sięgnąć po coś co pomoże pogodzić nam się z jej nadejściem. To tak jak z siwymi włosami - korzeń rzewienia może mi pomóc się pogodzić z siwieniem, ale tego procesu już nie odwróci.

O samym serum czytamy co następuje: Niezwykłe połączenie 7 aktywnych wyciagów roślinnych posiadających 9 patentów przeciw starzeniu się skóry - jedna kropla codziennie rano i wieczorem wystarczy, aby zintensyfikować działanie kremu przeciwzmarszczkowego.

Składniki roślinne: 7 aktywnych wyciągów roślinnych, woda z rumianku z ekologicznych upraw.

INCI: aqua, aloe barbadensis leaf juice, methylpropanediol, glycerin, betaine, sesamum indicum seed oil, anthemis nobilis flower water, hydrolyzed pectin, arachidyl alcohol, glyceryl caprylate, acacia senegal gum, mangiferin, phenoxyethanol, benehyl alcohol, inositol, caesalpinia spinosa gum, arachidyl glucoside, acrylates/vinyl isodecanoate crosspolymer, tocopherol, parfum, alcohol, amorphophallus konjac root powder, xanthan gum, tetrasodium edta, calendula officinalis flower extract, sodium hydroxide, aloe barbadensis leaf juice powder.

Trzymam kciuki za mojego nowego pomocnika, mam nadzieję, że pomoże mi czuć się dobrze i świetnie wyglądać. Historia jest zakupu jest typowa dla mnie - upolowałam go podczas grouponowej oferty w stacjonarnym sklepie Yves Rocher, jeszcze latem. Czekał cierpliwie na swoją kolej i się doczekał. Pamiętam, że była na niego jakaś promocja, a groupon dawał bodajże -61%.. nie pamiętam dokładnie. W każdym razie, pamiętajmy - będę to powtarzać do znudzenia, bo nadal napotykam Wasze komentarze mówiące o tym, że stronicie od zakupów w Yves Rocher, bo tam jest drogo - w Yves Rocher robimy zakupy podczas promocji i akcji typu groupon! Wtedy nie tylko nie jest drogo, ale jest też przyjemnie i możemy być pewni, że dostaniemy coś gratis. Ja w ramach książeczek czekowych upolowałam w zeszłym roku kilka wód toaletowych. Pozdrowienia dla mojego partner in crime :* :*

Teraz idę umyć włosy i wysuszyć, zmyję czerwone paznokcie i pójdę spać (najpierw nałożę eliksir, pod krem). Jutro pierwszy dzień pracy. Jasne, że jestem podekscytowana. Może trochę się stresuję, ale wiem, że tak czy inaczej będzie musiało być dobrze. Dam Wam znać co i jak, życzę Wam udanego dnia jutro i pojutrze i zawsze. Zobaczymy się jutro wieczorem.
Buziaki, dobranoc!

Stri.

21 komentarzy:

  1. owocnych testów! i powodzenia jutro, daj czadu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) dałam radę, było dobrze :D

      Usuń
  2. A wiesz, że w końcu go nie kupiłam , ale nic straconego. Zresztą na najbliższy rok nie ma mowy abym kupowała jakiekolwiek serum. Będę w takim razie czekać na pełną recenzję i wrażenia.

    Trzymam kciuki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic straconego, zostawię Ci trochę albo odleję albo pożyczę jak będziesz. buziaki:*

      Usuń
  3. W Yves Rocher najlepiej jest robić zakupy przez internet :> Jest mnóstwo fajnych kodów do wykorzystania, i np. za jeden z nich przy zakupach min. 39 zł, dostaje się gratisowo krem do twarzy Cure Solutions o wartości 112zł (swoją drogą uwielbiam ten krem) oraz jakiś bonus do wyboru, zmieniający się co miesiąc (w tym np. można dostać krem bb, poprzednio było serum do cycków) :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3 razy mi się komentarz skasował argh, ale jestem ponownie :)
      Chciałabym ten krem, promocje bardzo lubię. Ja jestem lekko uzależniona, więc don't judge me.

      Usuń
  4. Oooo.. Przypomniała mi się promocja YR gdy najdroższy produkt z koszyka zakupowego był za grosz czy złotówkę... To była piękna promocja:D

    OdpowiedzUsuń
  5. w takim razie niech Ci eliksir dobrze służy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uśmiechnę się do YR jak będę w PL ;)
    Trzymam kciuki, żeby serum zlikwidowało Twoje wszytskie podbródki i obwiśnięte policzki. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki dzięki, kciuki będą potrzebne :) Buziaki też, a do YR idź koniecznie. Tylko musisz trafić na jakąś fajną promocję, żebyś miała pozytywne doświadczenie, bo wtedy jest dużo emocji i gratisów i w ogóle :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dziękuję dziękuję :* z a chwilę wychodzę. Brzuch mnie boli, trochę się stresuje, ale będzie ok ;p

      Usuń
  8. Ciekawa promocja! Daj znać jak się sprawuje na dłuższą metę.
    Powodzenia w pracy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dam znać na pewno! :)
      Dzięki dzięki :*

      Usuń
  9. mam duże oczekiwania co do tego eliksiru, więc czekam cierpliwie na opinię;p

    oj widzę, że nie tylko ja mam 10tego pełnego wrażeń, trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co się u Ciebie dzieje? :) Działo? :)

      Dam znać jak poużywam, na pewno! :)

      Usuń
  10. Pipeta sprawia, że wszystko wydaje się poważniejsze i wiarygodne. Wiem, też mam serum z pipetą, damn it.

    I teraz Ci wierzę - w YR tylko z kuponami i na promocjach. A że są często, to teraz często tam bywam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak, pipeta makes it so much more.
      Aaawww :) Ja też tak miałam jak to odkryłam. Tak często, że aż za często ;P

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...