poniedziałek, 27 maja 2013

alouette ręczniki do twarzy z rossmanna

 photo P1220003_zps5551cb6b.jpg
Ciekawe czy ja też mam taką minę jak używam chusteczki..

Krótko, bo nie ma się co rozpisywać. Wiadomo, że higienicznie jest mieć jednorazowy ręcznik do twarzy. Wiadomo, że jednorazowe ręczniki papierowe nie są tak wytrzymałe jak te ręczniki do twarzy. Ja kupuję je za nieco ponad 3 zł chyba (może niecałe 4 zł? Chyba jednak za nieco ponad 3. Hmn..) i za taką cenę, okay. Nie rwą się, osuszają mi twarz, a później ścieram nimi zachlapaną umywalkę albo coś. Lubię. Nie są niezbędne do życia, ale są w porządku. Ciekawe czy gdyby były w rolkach to nie byłyby tańsze. Mam 2 i pół opakowania i jak mi się skończą to jeszcze nie wiem co zrobię.

 photo P1220009_zpsf950eeb0.jpg
Jeden ręcznik, dwie strony. Jedna ma wypustki, druga wklęśnięcia. Does it now? It does.

Już prawie po pracy. Poniedziałki są takie specyficzne. Chciałabym, żeby już był piątek, ale jeszcze tyyyle dni ;P Chociaż do mojego weekendu jeszcze 2 dni :D sa sa sa

Buziaki,
Stri

26 komentarzy:

  1. Nie miałam,ale nie wiem czy spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Totalnie zbędny produkt w tym sensie, ze ręczni ki papierowe wystarczą, ale m mnie cieszy:)

      Usuń
  2. Ja je bardzo lubie, chco fakt tanie nie sa :) w domu zazwyczaj twarzy wiecieram jakimies super miekkimi recznikami paierowymi, a te biore w podroz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ma sens:) dziękuję, ze podzieliłaś się ze mną swoim sposobem:)

      Usuń
  3. Ja się lubię ze zwykłymi ręcznikami kąpielowymi. Nie muszę mieć tych papierowych :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem. Ja też wolałabym, no byłoby szybciej i bez zamoty, ale po 1 mam zanieczyszczona strefęt, a po 2 naczynko lubi delikatniejsze materiały. I faktycznie po prostu zauważam różnicę. Wszystko, co pomaga zwalczyć rumień jest warte rozważania.

      Usuń
  4. Dla mnie te ręczniki były odkryciem stycznia. Od tamtego czasu stale goszczą w mej łazience ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. tych recznikow nie mialam, ale tez uzywam jednorazowek do osuszania twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taką ciekawostka. Faktycznie sa bardziej chłonne, przynajmniej niż ręczniki których ja używałam. Ręczniki zwyczajne nie sprawdzają się u mnie aż tak bardzo, bo jednak mam wrażliwa i delikatną skórę na twarzy.

      Usuń
  6. może kiedyś się skuszę, chociaż ręczniczki jednorazowe sprawdzają się w tej roli dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, no to jest taka ciekawostka.

      Usuń
  7. Ja to brudas jestem, ręcznika frotte używam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli Ci to nie przeszkadza, nie widzę problemu :) ja czasami też używam ręcznika zwyczajnego, ale generalnie wolę papierowe.

      Usuń
  8. Ja chciałabym mieć do nich taki podajnik, jakie są w toaletach publicznych :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie używałam ręczników do twarzy, ale chciałabym spróbować, może się pofatyguję do rossmanna ;p W sumie to używam zwykłego ręcznika i nigdy jakoś specjalnie nie narzekałam, że coś nie tak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli jest ok to może nie ma co kombinować? Ja mam po prostu wrażliwa skórę i taka zanieczyszczająca się łatwo.. Szukałam dobrego rozwiązania.

      Usuń
  10. ja używam tych zwykłych biedronkowych ręczników papierowych :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ty czekasz na weekend, a ja upajam się dniami spędzonymi w pracy :D Hahah "breaking the law!" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzę o dobrej pracy. Takiej z sensem.

      Usuń
  12. Czytałam o nich, ale jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...