niedziela, 19 maja 2013

brow stuff

Mam kilka produktów do brwi, dzisiaj o najczęściej używanym. Cień Bell z serii satin mat w kolorze 147 to chłodny brąz. Jest tani i spolegliwie dostępny. Uważajcie na odcień 146 - ten jest ciepły i to dramatycznie ;)


 photo ciendobrwi_zps422412be.jpg


Anyways, jeśli używam tego cienia to nie używam niczego innego. Sprawdza się świetnie - trzyma się właściwie cały dzień. Być może w deszczu i podczas treningów (jak mi się poci twarz i nie twarz) się trochę ściera/spływa, ale nie tak bardzo. Pokruszył się, bo mi upadł. Działa tak samo dobrze. Ja polecam :)


 photo P1210932_zps6e6757e5.jpg

Jeśli chodzi o pędzelek, używam skośnego/ściętego z QVS, który dostałam od Simply (dzięki :*). Wydaje mi się, że coś z "-VS" jest dostępne w Polsce, ale pewnie sama bym po niego nie sięgnęła. Jest genialny - jest grubszy niż standardowe pędzelki do brwi/linera, przez co rozprowadza cień na moich dużych brwiach szybciej niż cienki wypłoszowy pędzel.

 photo pedzelekdobrwi_zpsddce0861.jpg


A Wy czego używacie do brwi?
Jest już prawie 20., weekend się kończy. Udanego tygodnia :*

Stri

17 komentarzy:

  1. Ja tylko wosku z Inglota. Ciągle się boję ruszać moje brwi, żeby nie zrobić z nich jeszcze ciemniejszych, bardziej widocznych krech.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje są przepiękne :D

      Usuń
    2. Yay, dziękuję :D Po masakrze grudniowej doceniam je jak tylko mogę (ale i tak boję się tycać w jakikolwiek sposób). Zmotywowałaś mnie, na dobranoc poszłam je sobie podregulować trochę, bo przez fizykę się zapuściłam trochę. Ale bez przesady! nogi golę XD
      Brew niewyregulowana, matura nie zdana. Czy jak to tam mówili.
      :*

      Usuń
  2. ja używam matowego ciemnego brązu z paletki essence to die for :) nakładam go skośnym pędzelkiem do eyelinera
    jestem zadowolona z efektów i trwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja najczęściej sięgam po mieszankę chłodnych brązów z Inglota, albo kredkę. Tyle że moja obecna kredka jest za ciepła i nie przepadam za nią ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym chciała taki coś do brwi w formie flamastra. Drogie takie są damn

      Usuń
    2. http://roseandherprince.blogspot.com/2013/05/pisak-do-brwi-kallos-cosmetics-love.html?showComment=1368987476278#c3162035645739234021 tu masz tanio całkiem :)

      Usuń
  4. cieszę się, że pędzelek dobrze Ci służy :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie dobrze mi służą, ale o tym będzie przy okazji pędzli.
      Dziękuję, sama bym go pewnie nie kupiła.
      Ps. Pueblito zamiauczal podczas pisania tego komentarza. Pozdrawia Cię:)

      Usuń
    2. Mizio mizio, pomiziałam i był bardzo zadowolony :)

      Usuń
  5. Tę część twarzy podkreślam jasnym cieniem z Catrice eyebrow set:) Na początku nie potrafiłam się przyzwyczaić do mocno zaakcentowanych brwi, a teraz nie wyobrażam sobie, że mogłabym zrezygnować z tego kroku. Wcześniej korzystałam z matowych cieni Inglota przeznaczonych do akcentowania powiek. Moim zdaniem niczym nie ustępują one wkładom Catrice eyebrow set:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja najchętniej bym się hennowała, ale muszę rozważyć.

      Usuń
  6. ja używam jaśniejszego cienia z tej dwójki catrice, ale idealne nie są:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo bardzo trudno jest znaleźć coś, co byłoby idealne.

      Usuń
  7. Hej! ja się uzależniłam od brązowego żelu/tuszu do brwi, aktualnie tego z Wibo. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...