niedziela, 19 maja 2013

hit telewizyjny i dwa kity filmowe

Dobry wieczór again ;) Już jestem w drodze, żeby umyć sobie włosy i przygotować się do snu i kolejnego tygodnia (co zajmie mi jeszcze z 3 godziny), więc mówię Wam dobranoc. Zanim jednak pójdę, bardzo krótko dam Wam znać co sądzę o 3 rzeczach, które miałam okazję oglądać w ciągu ostatniego miesiąca. Krótko, bo nie lubię czytać ani pisać recenzji tego typu, a może Wy macie podobnie jak ja i wystarczy Wam moje "tak" lub "nie".

Beautiful Creatures
Totalny fail. Akcent głównego bohatera był pocieszny. Reszta to totalnie mnie osłabiła. Usilnie próbowałam dopatrzyć się tam Zmierzchu, ale nie nie nie. Fail in epic kind of way. Tego filmu się nie da opowiedzieć, nawet gdybym chciała.

 photo beautiful-creatures-17178-1920x1080_zpsf6044f39.jpg

Hansel and Gretel
Co Bourne robi w tym filmie.. nie wiadomo. Gretel mi się z kimś kojarzy, ale nie wiem z kim. Nie nie, naprawdę nie. Zabijają czarownice, ale tylko te złe później się okazuje.

 photo REVIEW-Hansel-and-Gretel-Witch-Hunters_zps7dd5ac49.jpg

Broadchurch
Właśnie skończyłam oglądać. OMG co tam się wydarzyło. No po prostu aaaaaaaaa masakra. Ekstremalnie polecam tę produkcję telewizyjną. Jest osiem odcinków, każdy następny jest lepszy. Zdjęcia są wow. Zakończenie jest mhm. Podoba mi się, polecam serdecznie.

 photo broadchurch-11_zps9d5f4452.jpg

Udanego tygodnia,
Stri

35 komentarzy:

  1. też zawiodłam się na tych filmach :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sądziłam, że będą świetne/dobre, ale myślałam, że będą takie watchable. Nie były.
      Broadchurch love.

      Usuń
  2. aaaaaaaa, broadchurch! też wczoraj skończyłam i jestem zszokowana, zakochałam się. i mało mi. więcej powinno być takich seriali. zakończenie wow, to na pewno. jak zwykle podejrzewałam nie tych co trzeba, czy tylko ja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam mętlik w głowie, ale coś czułam że jest nie tak. Bez spoilerów. Tzn ale też nie tak, że wiedziałam.

      Usuń
  3. a miałam te dwa filmy kiedyś tam obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę nie rób tego ;)
      watch broadchurch instead.

      Usuń
  4. broadchurch właśnie z gracją wskoczył na listę 'do obejrzenia' :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Już dawno nic ciekawego nie oglądałam z nowości także Broadchurch przyjrzę się :) Mnie za to uwiodło Continuum i cholernie żałuję, że nie nie mogłam być w kinie na Układzie Zamkniętym :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej ojej moi rodzice byli na Układzie Zamknietym.. Smutny film. Znam z opowieści :(

      Usuń
    2. Continuum obejrzę zatem. Układ zamknięty chcę obejrzeć w domu, bez ludzi.

      Usuń
    3. Niby tak, ale pewne filmy potrzeba czasem obejrzeć na dużym ekranie. Po prostu. I obecność innych ludzi nie wpływa na moje odczuwanie.

      Mam nadzieję, że będę miała okazję dorwać film na DVD. A znacie Różyczkę, Zwerbowaną miłość oraz Uwikłanie? Ten ostatni jest niesamowity!
      Muszę chyba poczynić wpis o moich preferencjach filmowych, bo polskie kino jest specyficzne i warto wspominać o perełkach.

      Usuń
    4. Ja niektórych filmów nie mogę z ludźmi.zresztą większości filmów, które chce obejrzeć to nie grają w kinach takich częstochowskich. W krk było inaczej, ale tutaj to tak średnio jest tylko okf/dkf/cepelia.

      Wspomnij o perelkach, ja chętnie poczytam.

      Usuń
  6. Gretel to ona? jak tak, to mi się kojarzy z Robin z HIMYM ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gretel to Gemma Arterton - grała Taminę w Księciu Persji i była jedną z dziewczyn Bonda ;) O "Pięknych Istotach" słyszałam same złe opinie. Cóż szczęście w nieszczęściu że nie przypomina Zmierzchu, bo ta seria filmów to osobna klasa kinowej chały... ale nevermind... Ciekawi mnie serial. Jak nie zapomnę to sprawdzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie! To ona:)
      Myślałam, że piękne istoty będą takie romantyczne i ładne, obojętnie czy dobre czy nie. Okazały się być dramatyczne.

      Usuń
    2. Czytałam trochę na forach filmowych i fani serii książkowych "Pięknych Istot" narzekają, że bohaterowie nie odpowiadają ich wizji, że aktorzy źle dobrani etc. Z kolei ci którzy nie czytali narzekają, że ten film to jakiś kinowy melodramat ;) Tak źle i tak niedobrze :D

      Usuń
    3. Kinowy melodramat byłby okay, może przeczytam książkę..

      Usuń
  8. Obejrzałam Piękne Istoty i dla mnie główna dwójka bohaterów była jedną chyba z gorszych ostatnich lat. Gdyby nie J. Irons i E. Rossum to szybko bym sobie darowała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie to było dziwne.obsada była niezła momentami. Dlatego to w ogóle obejrzałam do końca.

      Usuń
  9. Broadchurch - opis taki, że zaraz patrzę gdzie obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) serial jest o morderstwie, ale tak naprawdę jest o ludziach i są fantastyczne zdjęcia. Naprawdę przypadł mi do gustu. Jest prosty, ale dobry.

      Usuń
  10. Do filmu Piękne Istoty się zabierałam, bo dopiero co skończyłam czytać książke. Ale nie wiem czy oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo to jest książka? Może przeczytam. Książka powinna być lepsza.

      Usuń
  11. Broadchurch obejrzę! W tygodniu idę do kina na Iron Mana 3, mam nadzieję że będzie warto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mogę na 3d, bo mi okulary przeszkadzają, ale chciałabym, ale kurde.

      Usuń
    2. Też się wczoraj dowiedziałam, że w 3D jest tylko. A ja nie lubię :(

      Usuń
    3. Nie lubimy.

      Dzień dobry.

      Spać mi się chce ojej.

      Usuń
    4. Dzień dobry dzień dobry. Ja dziś mam w pracy armagedon, ciągle coś. I głowa boli. JESZCZE TYLKO TYDZIEŃITROCHĘ <3
      jejq jejq

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Jeszcze trzeba sprawdzić co to jest to Continuum..

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...