czwartek, 23 maja 2013

my secret 140 lilac 153 berry lea swatches

Hello there,

dzisiaj wiosenne paznokcie w odcieniach fioletu. Jest liliowo-śliwkowo. Tak się przypadkowo złożyło.. Nie, wcale nie. Specjalnie kupiłam te dwa odcienie, bo mi się razem fajnie komponowały. Lubię je łączyć. Lubię je też osobno, ale razem wyglądają fajnie.

 photo mysecrret_zps9161a386.jpg

Lakiery nie smużą, fajnie kryją przy drugiej warstwie. Mają chyba wąskie pędzelki, ale da się z tym żyć. Tęsknię za Naturą trochę, przyznaję się. Szukam dealera nowych pachnących lakierów, pisałam Wam wczoraj.

 photo mysecret_zps807dfec1.jpg

Malowanie paznokci nocą bez dobrego światła, kończy się zachlapaniem. Rano nie ma czasu zachlapań usunąć, a później już wszystko przemija i jakoś nie ma okazji robić zdjęć.

 photo mysec_zps9e4180df.jpg

Teraz nosiłam przez 2 tygodnie szalone maty, ale muszę wrócić do kremów, bo tęsknię.

Miłego dnia! Jaka pogoda u Was? Słońce, deszcz? Jedno i drugie?
Buziaki ahoj! Do zobaczenia później,
Stri

26 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja też! Zawsze jestem zadowolona :)

      Usuń
  2. moje kolory! też tęsknię za Naturą:/
    Tyyy, a gdzie w Cz. można te Sleeki kupić?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Onnanoko przy Placu Daszyńskiego :D Idąc na Jasną Górę po lewej stronie. Bliżej ulicy Krakowskiej niż Ogrodowej.

      Usuń
    2. Jezu, pierwsze słyszę o jakimś onanie i jego oku;) ale dzięki za info, udam się szukać:) :*

      Usuń
  3. Rzeczywiście fajnie komponują się te dwa odcienie :).

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie deszcz. A to niedobrze, bo dziś mam iść na koncert.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuuu jaki koncert? Ja dzisiaj miałam iść do Rossmanna, ale top wiesz.jak każda z nas ")

      Usuń
  5. Żadnego z ich lakierów nie miałam ;> Serio takie dobre?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie są problematyczne, nie ma bąbelków, nie ma smug. Ja używam topow, więc nie wiem jak z trwałością bez czegoś powierzchniowego, ale hmm.naprawdę je lubię, tęsknię za my secret. Chlip;)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Tak! Wiem:p
      Fajnie też na odwrót, że więcej ciemnego.

      Usuń
  7. nigdy nie miałam lakieru MS. jakoś żaden kolor mnie nie urzekł na tyle, żebym chciała kupić. w swojej kolekcji mam podobne kolory :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się że kolorów w podstawowej linii nie mają odkrywczych. Myślę, że to jest tak, że te podstawowe kolory kupuję się tam gdzie się trafi, a później już nie.

      Usuń
    2. Och jaka jestem odkrywcza;) nie, no nie jestem, ale faktycznie tak jest :)

      Usuń
  8. Mogę być dealerem, albo lepiej - Odwiedź mnie i pójdziemy do Natury razem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się to połączenia kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fiolecik ciemny ładny bardzo.
    Laska, jak coś w Natury chcesz co nie jest limitowaną edycją to wiesz, ja Ci chętnie to zdobędę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedyś się zgłoszę, na pewno :D

      Usuń
    2. No ja myślę. Draps, draps.

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...