wtorek, 28 maja 2013

pomadki nawilżające wibo eliksir 8 i 9

Cześć Dziewczyny :)

O eliksirach już było tyle razy, że ja właściwie powiem Wam tylko jakie mam kolory i potwierdzę, że warto. Zwłaszcza teraz, kiedy kosztują nieco ponad 5 zł.

 photo welixir_zpsd7b63482.jpg
DIY lipstick labels. I'm so cool. I should do a tutorial on that. You should.

Powiem, pokażę - co za różnica. Piękna czerwień i głęboki fiolet. Oczywiście lekkie i nawilżające, ale jakże przyjemnie kolorowe. Za odcienie nude się nie biorę, bo od tego mam Celię. O Celii będzie, przymierzam się :) Niedługo mi się skończą ;P muszę się pospieszyć.

 photo P1220282_zps4766f1bc.jpg
W szyjce można się przejrzeć. So nice.

Jak jest u Was z eliksirami? Macie odcienie nude, jakiś jeden, kilka.. a może wszystkie?

Apelujemy chyba zgodnie razem - drogie Wibo!! Zmieńcie opakowania, będzie produkt ideał.
Dzień dobry. Buziaki. Miłego dnia, pijcie dużo wody i uśmiechajcie się.

Stri

56 komentarzy:

  1. Lubię Eliksirki, choć ja właśnie te bardziej nudziakowe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak mi się Celie skończą to rozważę:) chwilowo nie mam miejsca w pudełku do ust;p

      Usuń
  2. Wezmie pyndzel i wypróbuje 3/4 Twoich pomadków w tym eliksira nr 9.

    Chwila, dlaczego nie mówisz, że masz nr 8, jak ja miałam Ci przywieźć. Dammit. Może ktoś inny weźmie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może weźmie? Kaman. Rzuco się jak stado dzikich kurczaków.
      Lol

      Usuń
    2. Też biorę pyndzla! I kilka swoich szminków, a co.
      Wezmo i odgryzo sztyft, żeby nikt nie widział. Jak testery w Sephorze.

      Usuń
  3. Ciekawe te kolorki od Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam 01 i 09, skrajnie różne :) Lubię za lekkość i błyszczącą taflę na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak taka jest super. Za taka cenę. Bomba.

      Usuń
  5. Opakowanie tego produktu naprawdę pozostawia wiele do życzenia, ale co zrobić... Mam ten głęboki fiolet i jest świetny. Skusze się chyba jeszcze na jakiegoś nudziaka :). O ile jeszcze jakiś będzie... :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może dowożą je regularnie do rossow.
      Opakowanie naprawdę mogłoby być inne, no po prostu takich opakowań się nie da przeżyć. Trzeba walczyć;p

      Usuń
  6. U mnie ten cudny fiolet jakoś nierówno się rozkłada na ustach :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Zbierałam się do kupna, obejrzałam wszystkie ;c ale żaden mi nie przypasował ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmniej probowałaś ")
      żartuję. Nic na siłę.

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. tzn w odcieniu o nr 6:P

      Usuń
    2. No to jest różnica:D
      Też o nim myślałam.

      Usuń
  9. Ja mam totalnego nudziaka nr 05 i jestem z niego naprawdę zadowolona. Podpinam się pod apel o zmianę opakowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wibo wibo! Zmieńcie opalanie.
      Możemy urządzić pikietę w Kartuzach..

      Usuń
  10. Mam 03 i 06, szóstki jeszcze nie nosiłam bo kupiłam ją na dzień w stylu 'nie wiem co chcę mieć na ustach, ale coś chcę mieć na pewno'. Jeszcze mam właśnie te Twoje na celowniku. Więcej nude nie chcę, tak samo jak pastelowych i koralowych lakierów, jestem mniejszością która się w tym nie odnajduje (ale w prostych czynnościach jak najbardziej).

    Już dawno skończyło mi się miejsce w pudełku na szminki. Nic mnie już nie ogranicza!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewiątki zapragnęłam po tym, jak zobaczyłam to. Nie wiedziałam, że to AŻ TAK kryje, bałam się trochę efektu sinych ust. A tu proszę.
      Będę pić wodę, obiecuję. Dużo wody i wapno może i obejrzałam ten filmik spod zdjęcia, lubię takie łapanie za słówka i próby zbicia rozmówcy z tropu. Jeśli odbywa się dynamicznie.

      Usuń
    2. Wiem, ja też mam takie dni, ze nie wiem co, ale coś.
      Pijmy wodę a potem wysikujmy chorosc tak tak :)

      Usuń
    3. Okazuje się, że dzisiaj mam właśnie taki dzień i szósteczka powędrowała na usteczka. Ehe ehe.

      Usuń
    4. A, nie, dzisiaj jest raczej dzień 'każdy makijaż wygląda jak tapeta i kolejny flat top zaczął mi zostawiać włosie na twarzy więc nałożyłam podkład palcami, wszystko się roluje i warzy, co za masakra'.

      Usuń
    5. wiem jaki to jest dzień. rolowanie się jest najgorsze i zostawianie włosia. mam ochotę wyrzucić pędzel przez okno wtedy aaaargh. i wydaję takie dźwięki właśnie niepokojące typu aaaaargh wrrrrr i w ogóle..

      Usuń
    6. Ja się w ogóle boję, że pyndzel skończy jak swój poprzednik z Hakuro, a to Everyday Minerals jest i kurcze no, cztery dychy piechotą nie chodzą i on miał być już super fajny i mnie nie zawieść. Rodzaj jednak męski, cholera. A tak pilnowałam żeby nawet kropla wody nie wpłynęła tam gdzie nie trzeba, tak dbałam, suszłam... Chlip.

      Usuń
    7. Wiem jak to jest dbać o coś, a potem mieć usterkę. Fail. Pf.

      Usuń
  11. Uwielbiam i mam wszystkie oprócz 02 i 09 :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie zgodnie razem! Bo to co te opakowania kryją to istne cudo! Ja mam o4,o5,o6 :D I nie oddam <3 I za każdym razem słyszę 'a co masz na ustach', a jak wyciągam 'to? o.0' Nawet chłopak ostatnio stwierdził, że wygląda jak zabawka, jak takie 'plastikowe coś czym w dzieciństwie bawiła się Jego siostra'. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My się wszystkie bawiłyśmy plastikowymi rzeczami prędzej czy później.

      Usuń
  13. mam mocną fuksję, i bardzo lubię. ten fiolet mnie zaintrygował, muszę obczaić w rossie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zrób to:) mnie on się spodobał natychmiast. Zobaczyłam go i wiedziałam.

      Usuń
  14. Mam 08 chyba jutro skuszę się na jakiś różyk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba też, alecsssssiiiii nie mów nikomu.

      Usuń
  15. nie mam eliksirów, ale kuszą. fiolet mnie zaintrygował. jak wygląda na ustach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi przyjemnie, ze o to pytasz. Ja swoje zdjęcia wrzucę jak tylko pofarbuje swoje owłosienie na twarzy na blond :) tymczasem spójrz na link dostojny przez Jeża. Omgamazing usta.

      Usuń
    2. o, dzięki. nie, kolorek nie dla mnie, ale obczaję inne :)

      Usuń
    3. No tak, to jest mocny odcień.

      Usuń
  16. Opakowania są ultra dziadowskie. Mam 6, która jest w miarę nude i ją lubię dużo bardziej niż Celię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to ciekawe. celie są takie kremowe bardziej aczkolwiek błyszczykowe:)

      Usuń
  17. bardzo fajne szminki w koszmarnych opakowaniach, zaciekawil mnieten fiolet, nie za trupio na ustach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pewnie zależy pod ogólnej "stylizacji". Troszkę trupio może tak, ale nie tylko do gotyckich makijaży..

      Usuń
  18. Nawet nie zwróciłam na nie uwagi. Ale fakt ipakowanie mogliby zmienic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowanie jest failowe. Takie coś na poprawę humoru jeśli nie będziesz mogła kupić butów ;)

      Usuń
  19. Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że Ci się spodobają! :))

      Usuń
  20. mam jakiś jasny eliksir, na początku używałam później przestałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasnych nie miałam okazji. Może po Celii;)

      Usuń
  21. Mam jedną pomadkę od Wibo, właśnie 9 ;) Piękna jest ...ah :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie! Niech nie zmieniają opakowania bo ceny pójdą w górę, tak jak było z olejami Alterry :> Btw po zakupie pierwszej pomadki, poleciałam po dwie następne. Normalnie rewelacja za piątaka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację. W porównaniu do cen ogólnych, pewnie i tak nie byłyby aż tak drogie. No to jest kwestia tego co chce zrobić Wibo. Ja oczywiście jestem zwolenniczką płacenia piataka za cokolwiek świetnego, ale naprawdę produkt byłby jakimś hitem roku gdyby miał opakowanie estetycznie spolegliwe.

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...