środa, 22 maja 2013

potrzebuję dealera - pachnące lakiery my secret muszą być moje

Dzień dobry,

Jak wiecie kilka miesięcy temu przeprowadziłam się na wieś, po której jeździ tramwaj. W mojej wsi nie ma Drogerii Natury, więc dostęp do marek własnych DN mam mocno ograniczony, a właściwie w ogóle go nie mam ;P

W związku z tym, uprzejmie zapytuję się czy ktoś byłby skłonny zakupić dla mnie pachnące lakiery My Secret? Mają pojawić się 1 czerwca i być dostępne w czterech kolorach, 7.99 zł/sztukę.


  1. 167 KIWI
  2. 168 FRUIT COCTAIL
  3. 169 CANDY
  4. 170 RASPBERRY

Poprzednie pachnące lakiery kupiłam i jestem z nich bardzo zadowolona, ale właściwie pachnienie mnie aż tak bardzo nie kręci. Po prostu mam ochotę na coś niedostępnie limitowanego.

Zostało jeszcze kilka dni, ale będę się przypominać i może marudzić Wam pod postami, że chciałabym :D
Chciałabym, chciała.. Ktoś na pewno się zlituje. Mój Słomkowy dealer do mnie wtedy przyjeżdża i jednak nie będzie mógł.. chyba, że wyślę Ją do innego miasta z misjo. O.

Pozdrawiam Was bardzo serdecznie,
Stri

Ps. Ten post miał zacząć się słowami "Jak wiecie, mam zdecydowanie zbyt mało lakierów do paznokci..", ale uznałam, że to jednak nie będzie śmieszne. Regularnie się pozbywam tych, które mi się znudziły. (Mhm, akurat) Polecam każdemu selekcję :)

Ps.2 W mojej wsi nadal nie ma lakierów termicznych, czy u Was są? Tylko nie te takie za 11 zł.. Jakieś te takie.. Ferrity. Jak to było :>

 photo zbytmalo_zps4dab22fa.jpg
To tylko część, aż tak dobrze nie jest. Crazy me.

54 komentarze:

  1. Jak będę w Naturze w okolicach 1 czerwca i będą i będę pamiętać, to dryndnę do Ciebie :) Chyba, że się nr zmienił :P Nie obiecuję, ze będę ani kiedy, więc po prostu jeżeli będzie to miało miejsce to wówczas mi powiesz, czy nadal aktualne :)

    Ja sama na pewno będę miała od PR marki i cieszę się, jak gwizdek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yay! Wyżebrałam ;D
      Alright. Nie zmienił mi się, mam nadal ten co miałam i jeszcze inny też mam. Napiszę Ci sms.

      Usuń
    2. A ten stary już usunęłam, bo myślałam, że tylko ten nowy :P Ale zapisane ;)

      Usuń
  2. Hmm... Ja 1 będę w Częstochowie, jeśli nadal nikt Ci nie kupi to po powrocie do Krakowa mogę skoczyć po mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wieś z tramwajem, jestem zaintrygowana, czyżby Gorzów Wlkp? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lakiery termiczne :) Fajna sprawa :) Nawet bardzo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie!! Wiem. Chciałabym. Pytam zawsze w różnych miejscach, żeby zrobić wrażenie, że klientki pytają :D

      Usuń
  6. Modle się, żeby weszły najpóźniej do 3 czerwca, kiedy wracam do domu :) BO muszę je mieć - koniecznie !!! Mma hopla na punkcie pachnących :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wiem, ale mam nadzieję, że do mnie przyjadą skądś ;P

      Usuń
  7. weż nie kuś xd bo znając mnie wykupie całą gamę;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. ale 1 czerwca Ty będziesz tutaj przecież :*

      Usuń
    2. czy wiem...... ;] mam od 30 wolne :>

      Usuń
    3. sialala! ja 31 mam kilka godzin zajętych, ale trzeba się ogarnąć.

      Usuń
    4. Dzolls, nie świruj, tylko rób listę bagażową!

      Usuń
    5. Pueblito wylizuje kwiatka.

      Usuń
    6. płeblito me gusta <3

      Usuń
    7. Ty nie ómieraj, tylko pakujsie.

      Usuń
    8. Pueblo Jesus na niego wołajo

      Usuń
    9. Stri, problemos na horyzontos :(

      Usuń
    10. Co to oznacza Robaczku?

      Usuń
  9. co robią pachnące lakiery? że pachną? cały czas? nie moję ogarnąć tematu :D
    poluję na lakiery termiczne i jeszcze żaden nie wpadł mi w ręce :(

    dziękuję za wiadomość o wysłaniu paczuni :* dam znać jak dojdzie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakiery pachnące pachną jak wyschną i faktycznie delikatnie pachną nawet 2 dni.

      Będę oczekiwać.
      Mnie też jeszcze żaden termiczny nie wpadł w ręce. Damn.

      Usuń
  10. Termicznego poszukam, bo 1.06 to mnie już od rana nie będzie chyba :>
    Naprawdę nie ma ani jednej Natury?! Jazda. Za to masz Sklep, O Którym Kiedyś Napiszesz na Blogu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak :D Właśnie teraz mam wyrzut sumienia, bo ciągle nie obrobiłam zdjęć. I suck. W sobotę to zrobię TAKTAKTAK.

    Tak, nie będzie Cię. Będziesz tu. Zostań do niedzieli please please please. Mamy jedną karimatę na 4 osoby, będzie interesująco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej, nie musisz mnie namawiać. Damy radę! Ja o zaginięciu swojej karimaty dowiedziałam się w poranek wyjazdu nad mazurskie jeziora w sierpniu. To było dopiero ała.

      Usuń
    2. O rany, ale będzie nam przytulnie ♥

      Usuń
    3. Wszystko się okaże w ostatniej chwili, kto będzie trzeźwy, komu nie będzie zależeć.. a mamy w ogóle 2 opcje imprezowe na sobotę, także wygląda na to, że miasto będzie nashe.

      Usuń
    4. Ojeżu! W końcu się razem porządnie na...pijemy :D

      Usuń
    5. no no, pijemy to delikatnie powiedziane.

      Usuń
    6. Może faktycznie przydałby się jakiś dealer ;P

      Usuń
    7. częstochowa to dobre miasto, tu znajdziesz to, czego potrzebujesz.

      Usuń
    8. proszę i za mnie piwko sczelić. troszkę tęsknię za piwkiem :/ jeszcze tylko rok, jeszcze tylko rok....

      umówiliśmy się z J., że jak skończę karmić piersią, wezmę sobie wieczór od dziecka off i się upiję. on na to, że wykorzysta sytuację i zmajstruje mi kolejnego malucha :P

      Usuń
    9. Świetny plan! Będę trzymać kciuki, a w Często na pewno wypijemy Twoje zdrowie:)

      Usuń
    10. Impreza, jeeeeeeeeeeeeeej! Będzie śmisznie jak się zapokrzywkuję, postaram się nie.
      Simply, ja i bez ciąży bardzo często pić nie mogę, także rok z życiaw wyjęty to jeszcze nic - wiesz, że się skończy :D

      Usuń
    11. Ja nie mogę pić przez wątrobę i inne takie.

      Usuń
    12. A ja tęsknię bardzo bardzo.

      Usuń
    13. niech już będzie prawdziwa wiosna, mogłaby

      Usuń
  12. jakby się okazało, że nikt Ci ich nie kupił przed moim wylotem, daj znać - kupię i wyślę pocztą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę się komunikować :D Dzięki Kochana :*

      Usuń
  13. A już miałaś dostać po głowie, bo przecież ja Ci mogę kupić, no ale się wyjaśniło...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...