sobota, 29 czerwca 2013

hm glitter nail polish swatches

 photo gnpolish_zps9a319055.jpg

Przepiękny żelkowy brokat. Robi wrażenie.

 photo ghm_zps49c06f1e.jpg

 photo glitterhm_zpsc67907cd.jpg

 photo P1220493_zps18a58629.jpg

Moje skórki za to nie robią, bo całe dłonie mam wysuszone tak, że hej. Dwie warstwy dały radę, tutaj lakier ma już trzy dni. Widać starte końcówki, trzeba się z tym pogodzić :)
Lakier kosztował 14.99 zł, jest dostępny w regularnej sprzedaży jak sądzę. Czy to jest ten taki lakier piórkowy? Nie orientuję się aż tak bardzo w tych nowościach, nie wiem czemu ominęły mnie piórkowe wynalazki. Może dlatego, że Golden Rose je wypuściło? Nie jestem pewna. W każdym razie, bardzo mi się podoba.

Sobota trwa, dzisiaj i jutro opiekuję się Muchą. Powrócę jeszcze do Was dziś, bo mam jeszcze kilka rzeczy do przekazania światu (na przykład ulubieńcy maja można byłoby ogarnąć ;P)
Buziaki, dzień dobry :)

Stri

23 komentarze:

  1. a ja nie wiem, czy mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam matowe piórka w GR i położone na kremowy szary lakier wyglądają trochę jak graffiti. Podoba mi się, chcę jeszcze czarno-białe (mam czerń i turkus). Ten tutaj lakier zachwycił mnie w kanapce u Słomki, dobrze zrobiłaś że go kupiłaś!
    Buziaki, ja własnie wróciłam z pogotowia. Spuchłam i poszłam na zastrzyk, strzykawa była wielka że hej, ale pani pielęgniarka baaaardzo delikatna i profesjonalna. Ulica Poznańska, tuż przy Hożej, polecam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się czujesz? Mnie pogryzł jakiś głupi kutas, nie mogę zgiąć palców. I mam takie uczulenie na nogach nadal, że masakraaaaa!
      Matowe piórka, turkus czerń i black n white - genialny wybór :)

      Usuń
    2. Dobrze, leki działały całą noc i impreza się udała :) Nawet na rękach rany się z rozpędu przygoiły, to trochę dobrze a trochę nie, bo jak będę za zdrowa to odmówią mi udziału w badaniach klinicznych. A to duża szansa jest, bo mnie nie stać na takie leczenie nawet jakby mi się miała rodzina dokładać.
      Nogi też mnie trochę swędzą, aż się boję odpalić depilator. Ale kurde no, przecież nie można też mieć kaktusa na łydkach.
      Drapsam po swędzącym! Skrobu skrobu :*

      Usuń
  3. kolor ładny, ale nie przemawia do mnie o wykonczenie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, jasne. Wykończenie jest specyficzne.

      Usuń
  4. wygląda jak futerko niebieskiego misia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacyjny efekt, lubię takie pazury:D
    jeśli chodzi o piórka z GR moje stanowisko blisko domu niestety takowych posiadać nie będzie, i nie potrafią wytłumaczyć dlaczego. a mam chrapkę na parę kolorów. może zamiast tego się skusze na h&mowskie. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie mam w często golden rose i chyba sobie kiedyś zamówię online kilka piasków i jakichśtam cudaków

      Usuń
  6. Lakier jest prześliczny. Lubię takie brokatowe ozdoby, o niebieskim kolorze nie wspominając :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam jakąś fazę na brokaty od kilku tygodni. ciekawe co będzie zimą..

      Usuń
  7. Owłosione paznokcie :D Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...