niedziela, 30 czerwca 2013

naughty boy

13 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten utwór- jakiś czas temu non stop słuchaliśmy tego w pracy :)
    Wiedziałaś, że Naughty Boy wygrał w telewizyjnym show 'Deal or No Deal' znaczną sumę, która umożliwiła mu zakup sprzętu i nagrywanie? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I had no idea! Dzięki za informację :) Ja też bardzo lubię ten utwór.

      Usuń
  2. O, to mi się z Często kojarzy, bo leciało w radiu jak jechaliśmy gdzieśtam pocośtam.

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam tą piosenkę, a jak już zacznę jej słuchać to jestem w nią wkręcona przez cały czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, dokładnie. nie można przestać.

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...