sobota, 22 czerwca 2013

odżywki skutecznie ułatwiające rozczesywanie

Trudno jest powrócić, ale trzeba próbować. Spróbujmy zacząć od jednego z moich ulubieńców ostatnich tygodni, który poważnie ułatwia mi życie. Wydawać by się mogło, że włosy nie są zbyt skomplikowane - myję je co 3 dni, próbuję rozczesywać, potem związuję w kok i tak sobie są . Zwłaszcza w taki upał. Jednak, jeśli nie mogę ich rozczesać, cały proces zamienia się w koszmar. Seriously. Czasami rozczesuję je przez 20 minut. Jakiś dramat, przecież tak się nie da żyć. W związku z powyższym, dzisiaj przedstawiam Wam odżywkę do włosów Mrs Potter's Ginkgo Biloba i Keratyna Włosy Farbowane.

 photo mrspotters_zpse8ef0edd.jpg

Jestem fanką produktów Mrs Potter's od kilku lat. Nie podrażniają mojej wrażliwej skóry głowy, mają pozytywny wpływ na moją łuskę (pomagają mi ją ściągnąć) i przede wszystkim - skutecznie ułatwiają rozczesywanie. Ta odżywka (podobnie jak inna - aloes i coś tam) sprawdza się fantastycznie. Moje długie łatwo plączące się włosy rozczesują się łatwiej i szybciej. Nie wiem jaki ma wpływ na kondycję moich włosów, bo słońce wypala je pogarszając skutecznie ich kondycję. Trudno wyczuć. Na pewno musi je nawilżać, bo lepiej się kręcą. Uwielbiam i polecam. Jak tylko mi się skończy i okaże się, że żadna z odżywek/masek nie daje rady to popędzę do reala (który zamienia się w auchan teraz) i kupię sobie dużą butlę ^^
Cenowo nie wychodzi źle, kosztuje około 7-8 zł za 400ml. Tą konkretną odżywkę, do włosów farbowanych, dostałam na grudniowym spotkaniu blogerek. Sama pewnie bym nie sięgnęła po taką wersję. Działa rozczesywująco, ale ochrony mojego niefarbowanego koloru nie zauważyłam (może dlatego, że nie jest farbowany;)

Czy macie jeszcze jakieś pomysły na produkty ułatwiające rozczesywanie?
Gorrrąco..
Stri

26 komentarzy:

  1. Mi do rozczesywania wystarcza odżywka do spłukiwania do włosów farbowanych Nivea lub Garnier. Ewentualnie trochę jedwabiu na końce włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym, żeby tak było. A kupiłam teraz jedwab w Biedronce, po 10 latach przerwy chyba :))

      Usuń
    2. Też go mam. Jeszcze z poprzedniej akcji promocyjnej. Taki malutki, a jaki wydajny. Zapraszam do siebie, w najnowszej notce nominowałam Cię do Tagu o podróżach.

      Usuń
    3. Tag o podróżach... Alright :)

      Usuń
  2. Podkradam ją czasami mamie i jest fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz robię research mózgu i zastanawiam się w której drogerii widziałam produkty tej marki :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Tak, chociaż pamiętam, że odżywki typu fructis też się sprawdzały. dawno nie miałam takiej drogeryjnej odżywki ani szamponu. Lata. Masakra;)

      Usuń
  5. uff jak dobrze, że ja nie mam tego problemu...

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie każda jedna odżywka daje radę :) Bez odżywki jest dramat, ale po obecnej (perłowej z loreala) jest bardzo si :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę coś drogeryjnego spróbować użyć, tak dawno nie używałam...

      Usuń
  7. elseve czerwona :D dla mnie miodzio jesli chodzi o rozczesywanie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. elseve też sobie kiedyś kupię,a co ;p

      Usuń
  8. ja mam bardzo plączące się włosy i ostatnio kupiłam maskę z ziaji za całe 6 zł i jeśli chodzi o rozczesywanie włosów to radzi sobie świetnie! szczerze polecam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maskę z Ziai... Hmmmn... która wersję?

      Usuń
  9. Ja ostatnio jestem pod wrażeniem eliksiru z Joanny, tak mi się go nie chciało używać... a teraz nie mogę przestać :) Będzie o num w tym tygodniu na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mi świetnie się spisuje olejek arganowy:) coraz rzadziej siegam po odżywkę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie dobrze się spisuje jedwabna odżywka w sprayu z Farouk.

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie za taką pomoc przez długi czas służyła Pantene Pro V Proste i gładkie. Produktów Mrs Potter's nie lubię, ledwo zmęczyłam to co dostałyśmy wtedy na spotkaniu. No ale ja mam inne włosy więc doskonale rozumiem jakim wyzwaniem jest dla Ciebie rozczesane włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam jak mi mówiłaś o tej gładkie i proste. Kiedyś na pewno. No właśnie, a przecież ja teraz je jednak wróciłam więc jest trochę łatwiej:o
      Śniło mi się że miałam jasne włosy takie blond jakby pasemka czy coś...

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...