niedziela, 23 czerwca 2013

opi | get your number liquid sand

 photo P1220105_zpsf06f122d.jpg

Ten lakier nie jest niebieski. Cześć Dziewczyny :)

Nie jest niebieski i nie jest też zielony. Taki turkus, coś pomiędzy.. Ma holograficzny brokat zatopiony w matowej bazie. Jest ciemniejszy niż na zdjęciach i trochę go potrzeba do pełnego krycia. Zdjęcia mi nie wyszły, w ogóle nie oddają tego fantastycznego wykończenia. Oh well ;) Ja serdecznie polecam piaski OPI, chociaż wiem, że nie są takie znowu najtańsze. Moją dramatyczną historię ich zakupu możecie przeczytać tutaj. Zobaczcie, to przecież nie jest aż tak drogo. 3.5ml wyniosło mnie 11 zł, a Golden Rose kosztują więcej. Co prawda za mniejszą pojemność, ale kaman. Która z nas zużyła sama więcej niż 10 lakierów w życiu? Ja zużyłam pewnie z 30 przez te 10 lat, ale może to były jakieś małe opakowania 5ml ;P

Chyba najbardziej podoba mi się, że są takie muted.. przygaszone nieco. Dzięki temu są bardziej wearable, chociaż znacie mnie już trochę i wiecie, że dla mnie mało jest odcieni not wearable. Get you number jest chyba moim ulubieńcem, chociaż trudno powiedzieć. Właściwie uwielbiam je wszystkie.

Nabrałam ogromnej ochoty na piaski Barry M, wszystko przez Anię na Wyspach. Już wiem, że te dwa odcienie będą moje. Chyba nie mam wyboru i muszę je kliknąć na Minti Shop? Jeśli macie ochotę podzielić się ze mną wrażeniami z użytkowania barryemowych piasków & robienia zakupów w tym sklepie - please do.

Płynę, rozpływam się. W głośnikach lato. Mmmm...

 photo P1220098_zpsc9a041e0.jpg

 photo P1220095_zps21e11f3d.jpg

Następnym razem kiedy będę miała go na paznokciach zrobię zdjęcia jeszcze raz. W międzyczasie spójrzcie tutaj.

Buziaki chłodzące,
Stri

21 komentarzy:

  1. jest najładniejszy z tej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja naprawdę nie mogę się zdecydować. Czuję się jak dziecko;)

      Usuń
    2. Najciekawszy, to na pewno ;)

      Usuń
  2. Ten piasek będzie mi się kojarzyć wyłącznie z Tobą :* i pokazałam go u siebie z czystego sentymentu :) bo mimo wszystko OPI nie wpisało się w moje potrzeby, podobnie jak seria Barry M.
    Moje serce piaskowe należy do Kiko i Zoyi, to niezłe zaskoczenie biorąc pod uwagę, że nie lubię lakierów z Kiko :P No i jest fenomenalny Paese :* TEN jeden kolor ♥
    Piasek z Barry M mam jeden i także go pokazywałam :P dla większości kojarzony z betonem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam jakieś takie owladniecie. I'm in love. Po prostu no wiesz ekstremalnie mnie wzięło.

      Tak,kikowych i zoevowych też bym chciała spróbować chyba nikogo to nie dziwi;o
      Każdy ma swoje potrzeby i preferencje i to jest super w nas wszystkich :)

      Usuń
  3. jest na prawdę ładny, ale mnie przeraża zmywanie piasków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Folią folią folią i jeszcze raz tylko i wyłącznie folią.
      Pamiętajmy o skórkach.
      To taka moja recepta i tego się trzymam..

      Usuń
  4. Ogromnie mi się podoba, ale moim ulubieńcem z tej kolekcji jest fiolet, który zawładnąłby kompletnie moimi paznokciami, gdyby nie zmywanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, ten fiolet jest magiczny..
      Zmywanie jest wydarzeniem, ale nam wrażenie, że od tego brokatu (matowego czy nie) paznokcie zrobiły mi się bardziej wytrzymałe na świat.

      Usuń
    2. Serio? Muszę poobserwować swoje :)

      Usuń
    3. Tylko nie należy odrywać brokatowego lakiery od płytki, bo wtedy efekt jest odwrotny...;p

      Usuń
  5. Nie czuję jakoś szału na piaski bardziej podobają mi się tynki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tynki? Co to są tynki? Czy to taki żart czy jessy już wykończenie typu tynk? :>
      I'm so behind.

      Usuń
  6. Spoko jest, choć wolałabym żeby był chłodniejszy. Taki lodowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że może Barry M będzie lodowy....

      Usuń
  7. bardzo mi się podoba, muszę się w końcu po niego wybrać:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...