wtorek, 25 czerwca 2013

p2 sand style 050 confidential swatches

 photo P1220621_zps72d8bd85.jpg


Dzień dobry! Jest wtorek, a ja mam dla Was kolejne piaskowe swatche. Tym razem nieosiągalny dla mnie stacjonarnie P2. Muszę uderzać na allegro. Nie dojechałyśmy z Dziewczynami do DMu, miałyśmy znikome fundusze ;) Nie poddajemy się jednak, kiedyś na pewno!

Piaski na zdjęciu wyżej należą do Słomki, może kiedyś kupię sobie swoje :) Miałam na paznokciach oba, ale na zdjęcia załapał się tylko p2 sand style 050 confidential. Nie jest to czarny ani granatowy ani szary lakier. To taki miks. Widzicie na zdjęciach niebieskie drobinki? Lakier ma różne oblicza, nie można mu odmówić uroku. Czasami wręcz wpada w fiolet, ale tak delikatnie. Ma żółte jakby złote drobinki obok tych niebieskich i białych. Naprawdę, jest wow. Kupię go i będę używać z przyjemnością. Jeśli chodzi o wysychanie to standardowo - szybciej niż w przypadku kremów, no i oczywiście łatwiej, bo widać kiedy lakier przybrał matową formułę. Mam wrażenie, że P2 wysycha wolniej niż OPI, ale musiałabym to jeszcze zbadać. Chwilowo nie mam takiej możliwości, bo Słomka mnie opuściła. Musiała jechać na górę mapy. No, ale przecież to jeszcze nie koniec i za kilka miesięcy widzimy się ponownie ;)

 photo p2conf_zpsaf23f5e8.jpg

Jakie są Wasze ulubione piaski? :)

Stri

20 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dokładnie, jeszcze takiego nie było :)

      Usuń
  2. kolor ciekawy
    mój jedyny piasek mam z Paese (taki czerwono-koralowo-pomarańczowo-różowy) i go bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ja taki jeden piasek zamierzam kupić... :)

      Usuń
  3. Kolor ładny ale tej tekstury nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam, totalnie zwariowałam na ich punkcie;p
      Lubię na nie patrzeć, dotykać swoich paznokci (i czyichś, tu pozdrawiam Słomkę)

      Usuń
  4. Podobają mi się piaski p2 i gdybym nie miała dostępu/wyboru to zdecydowanie poczyniłabym zakup. Jak dla mnie to świetna odpowiedź na OPI :P

    Moje typu już znasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem:)
      Ten drogi na zdjęciu był fioletowo-złoty, też przepiękny O_0

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ja sobie tak pomyślałam, że gdyby 10 lat temu pojawiły się piaski to miałabym tylko i wyłącznie takie paznokcie :)
      Kiedyś były lakiery mrożone, ale one były totalnie matowe..

      Usuń
  6. O! Mam piaska na pazurach z p2, tylko ten jasno-różowy :)
    Jak na taką cenę to bardzo je lubię i już żadne inne mnie nie kuszą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze czy ja wiem jaki to jest jasno różowy...

      Usuń
  7. Nie używam piasków :) ale podobają mi się (szczególnie pastelowe kolory) na paznokciach innych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem. Ja mam ochotę na pastelowe piaski z Barry M. Te niebieskie/mietowe.

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...