wtorek, 9 lipca 2013

burt's bees tinted lip balm red dahlia

 photo P1220458_zps6ac7059f.jpg

Dostałam w prezencie pomadkę ochronną w fajnym tekturowym opakowaniu. Sam produkt jest bardzo przyzwoity i lekko barwi usta. Nie na czerwono, ale pogłębia mój naturalny kolor ust. Podoba mi się opakowanie i konsystencja. Składa się ze składników naturalnych, nawilża moje usta w ciągu dnia, po przymusowych kąpielach słonecznych, gdy kroczę nieżywo przez rozżarzone blokowiska. Nie topi się w torebce, lubię. Na pewno zużyję do końca, ale nie wiem jak ten produkt sprawdziłby się w zimie. Na pewno pomógł mi po krótkiej przygodzie z  (urojoną?) opryszczką, kiedy to przez kilkanaście godzin miałam na ustach maść z acyklowirem, wysuszająco-ściągającą. Moje usteczko było bardzo bardzo wysuszone, a po kilkudziesięciu minutach z warstwą Dahlii wszystko było okay. Przynajmniej wizualnie i mogłam nałożyć pomadkę of my choice :)

 photo P1220466_zpsa1bdd620.jpg

Anyways, nie zapominajcie o ustach latem. Może nie wysuszają się tak, jak zimą, ale i tak trzeba o nie dbać. Na co dzień stosuję pomadkę ochronną z filtrem przeciwsłonecznym. Raz poparzyłam sobie usta i nie chcę więcej tego przeżywać. Naprawdę bardzo nieprzyjemna sprawa.

Miłego popołudnia i wieczoru,
Stri

PS. Burt's Bees ma jeden produkt, na który czaję się już od 3 lat chyba albo nawet dłużej (?) - cytrynowe masełko do paznokci i skórek. Mam "zamienniki", ale chciałabym wypróbować właśnie to. Podzielicie się wrażeniami? Może akurat ktoś miał okazję..

22 komentarze:

  1. Nie miałam przyjemności z masełkiem, ani z niczym innym tej maki ale bardzo chętnie bym się zapoznała :D

    OdpowiedzUsuń
  2. słyszałam, że produkty burt's bees są fajne na usta i porównywalne z carmexem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. carmex nawilza mi usta, dopoki ich nie wysusza.. ale na poczatku bylo okay.

      Usuń
  3. mnie ostatnio usta pieką niesamowicie... nie wiem czemu, ale ani ich nie opaliłam, ani nic...:( bez pomadki/masełka ani rusz..

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację - nie wolno zapominac o ustach :) Trzeba pielęgnować, dbać i jeszcze raz pielęgnować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nudna czynnosc ale przyzwyczailam sie juz chyba :)

      Usuń
  5. U mnie ona średnio się spisuje i w świetle ostatnich doznać już nic więcej z tej firmy nie chcę. Pomadka leży porzucona i chyba zaliczy kosz. Niestety.
    Lubię DOBRE produkty do pielęgnacji ust, jednak trudno jest od razu trafić na swój typ.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się czymś smaruję na okrągło, bo mi się usteczko psuje, więc i bb się nada.
      a lemon butter wiesz, no to jest kwestia wielu lat rozważań, więc zakup tego produktu będzie miał wymiar terapeutyczny ;P

      Usuń
  6. nie zapominam o ustach, głównie dlatego, że chcę zużyć w końcu część mazideł :P

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam, a moje usta nawet latem to skwarki:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja uwielbiam tisane
      widzialam wersje z filtrem online
      jak znajde stacjonarnie to kupie

      Usuń
  8. Ale że słońcem poparzyłaś sobie usta? Wow o_O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak, będąc po prostu. can you imagine?

      Usuń
  9. Zszokowałaś mnie informacją, że można sobie poparzyć usta! W tym roku będę o nie dbać dwa razy mocniej! Z moich szalonych poparzeń najgorsze były stopy od dołu :D Nie mogłam chodzić przez kilka dni :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej od spodu to faktycznie interesujące.
      Moje usta nie są specjalnie wrażliwe, przynajmniej nigdy nie dawały mi się we znaki. tzn przesuszaja się i czasem mam opryszczke ale generalnie są gotowe do makijażu. Latem po takich całodniowych wycieczkach bez filtra to nie jest fajnie. Naprawdę chrońmy usta:D

      Usuń
  10. Jej, poparzenia słoneczne ust - to musiało boleć :/ Współczuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem. Wydawałoby się, że nie będzie to takie straszne, "bo usta są małą częścią ciała", ale jednak było nieprzyjemnie.

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...