wtorek, 16 lipca 2013

cień virtual jako róż do policzków

 photo P1220074_zps2d033d91.jpg

 Cień do powiek, który z powodzeniem może służyć za róż. Niestety, nie wiem jaki to numer, a strona Virtual mi szwankuje (nie mogę kliknąć na zobacz kolory i powiedzieć Wam, który to konkretnie). Jest to chłodny, pudrowy baby pink. Fajny. Chyba jeden z Glossy Boxów mieścił podobny odcień Kryolan.

Ten krótki wpis ma w zasadzie na celu chyba tylko tyle - przypomnieć mi i Wam jak bardzo lubiłyśmy eksperymentować! Przecież nadal lubimy, ale ostatnio nie miałyśmy czasu nakładać 3 odcieni różu jednocześnie i używamy ciągle jednego. No dobra, trzech. Kiedyś bardziej nam się chciało ;)
Kosmetyków Virtual nawet nie używam, ale to nie o to chodzi. Chodzi o dobrą zabawę i kosmetyczną radość. Ja ostatnio użyłam kredki w makijażu i nawet nie mam uczulenia na linii wodnej. Może moja alergia na makijaż oczu była urojona? :>
Któż to wie..

Gdybym miała tendencje do blogowych akcji, wymyśliłabym coolową nazwę, banner, regulamin, takie różne, że w tym tygodniu to, a w innym co innego. No kaman, nie wiem czy na prostych czynnościach możemy się spodziewać czegoś takiego, chociaż nie powiem nigdy, bo później jak postanowię zorganizować akcję z kucykiem pony w tle to chyba sama siebie zahejtuję.
Po prostu pamiętajmy, że są rzeczy, na które warto wygospodarować trochę więcej czasu, minimalnie chociaż, a które przyniosą nam dużo radości. Nawet jeśli to będzie nałożenie sobie trzech różnych produktów do konturowania zamiast jednego.

O różach mogłabym powstać sagę. Muszę się za to wziąć. Myślę, że mój problem polega na tym, że ja obawiam się monumentalnych wpisów i gdybym miała opowiedzieć Wam o wszystkich moich różach to byłaby przygoda. Może jakoś to streszczę. Coś wymyślę.
I'm feeling it.

Chyba zauważyłyście ;)
Miłego wieczoru i dobrej nocy,
Stri

20 komentarzy:

  1. Ostatnio mnie kusi taki kolor na policzkach i chyba użyję właśnie jakiegoś cienia w takim odcieniu, żeby sprawdzić jak się będę w nim czuła :)

    Dzięki za pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No problemo, polecam się :)
    Ja też tak robiłam z cieniami - zwłaszcza z tymi kolorami jasnymi i wyszło na to ze wglądam głupio np z różem bardzo jasno kremowym.

    OdpowiedzUsuń
  3. Daj spokój, ja przeżywam tutaj mały renesans kosmetyczny. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. o różach mogę czytać i sagi. uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ileż razy nakładałam cień z Inglota na policzki, tego nie jestem w stanie zliczyć :) Ładny ma odcień ten Virtual.

    Ale ale, czekam na sagę z kucykiem w tle :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Często stosowałam cienie jako róż :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny nooo ładny :D

    A jutro się widzimy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taki miękki jest :)
      no właśnie, do zobaczenia :] :*

      Usuń
  8. Bardzo przyjemny kolor :) Ja mam tylko dwa róże (i dwa brązery, z których jeden może być zaliczany do różów), ale bardzo je lubię :) Chętnie o nich czytam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam dużo, ale ostatnio wielu się pozbyłam, bo nie używałam ich tak często jak kiedyś (nowe wyparły starsze). Napiszę, to dobry pomysł :)

      Usuń
  9. chłodny ten cień i to ja bym się skusiła;p z chęcią bym tą sagę o różach przeczytała bo wiem, że masz ich co nieco:P

    OdpowiedzUsuń
  10. Używam różowego cienia Pupy jako różu. Normalne róże sa mi za ciemne, albo zbyt matowe. :)
    A na sagę o różach czekam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Saga o różach to chyba będzie dzieło dla potomnych ;P
      Pupa się pojawiła w hebe, muszę się zapoznać.

      Usuń
  11. Dobry róż nie jest zły, nawet jeśli różem nie jest :) Pisz jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Kiedyś się wykonturowałam nesquickiem :D
      byłam kakaowa :D

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...