poniedziałek, 15 lipca 2013

color club new bohemian / wibo lovely baltic sand #3 swatches

..czyli mienta drogie Panie.

Color Cluba chwyciłam trochę przypadkowo, bo dawno żadnego nie używałam. Padło na New Bohemian z Back to Boho, kolekcji z 2011 roku. Konsystencja nie jest tak upierdliwa jak np w znienawidzonym przeze mnie Essiaku French Affair (którego swoją drogą bardzo odradzam, on jest powodem dla którego nie lubię Essie i musiałam pokochać Opi). Aaaaanyways, back to mienta.

 photo P1230231_zpscfb03eaf.jpg

Na początku pomyślałam sobie ooo pomaluję sobie wszystkie paznokcie piaseczkiem w morskim kolorze.. ale później pomyślałam nie nie, lepiej dodaj kremowy akcent.

 photo P1230240_zps59fda174.jpg

Kremowa rozbielona zieleń nie jest niczym specjalnym, ale jest to jeden z moich ulubionych odcieni wpisujący się w ten trend Mint Candy Apple, którego nigdy nie kupiłam, bo essitrauma nastąpiła.

 photo P1230239_zpsbfe42a5f.jpg

Okay, krem jest ładny.. a co z piaskiem? Piasek jest dobry. Nie jest to spektakularny efekt jak w lakierach NfuOh albo innych takich superowych, ale jest całkiem całkiem. Po pierwsze - lakier ma ładny chłodno zielony odcień. Jest taki jakby troszkę stalowy, a troszkę taki właśnie morski może.. jak morze. Poza tym jest przydymiony matowością, ale jednocześnie błyszczą mu się brokaciki jak syrence łuski albo coś. Efekt jest naprawdę świetny. Trzyma się bez zarzutu, można go poprawić bez wyraźnych granic. Zmywa się dobrze, kosztuje 9 zł bodajże i jest dostępny w Rossmannach.

 photo P1230237_zpsa6ad2f2a.jpg

Oczyściłam butelkę, będę miksować mieszankę olejową do paznokci. Nie wiem co wybrać. Hmn.. ciekawe co mam (wszystko)..

Już dziewiąta, muszę się zbierać spać wkrótce. Będę przygodowo zmywać flashy liner ;) Dlaczego tak wcześnie chcesz iść spać Stri? - zapytacie. Dlatego, że chcę wstać jutro przed szóstą i DO STUFF.
Poniedziałek w pracy był koszmarny, ale poniedziałki mają jedną pozytywną cechę - do weekendu zostały jeszcze tylko 4 dni :D

Buziaki, trzymajcie się ciepło (w Często zimnawo i padało) i pamiętajcie
- zróbcie dla siebie coś miłego :)

Stri

28 komentarzy:

  1. na moim monitorze bardziej pistacja niż mięta :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I get it. No faktycznie to jest bardziej pistacja niż mięta, no ale..
      :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Był dobry i jeszcze będzie, trzeba move on i sięgnąć po coś innego ;P

      Usuń
  3. A ja French Affair i Essie ubóstwiam :)
    Fajnie prezentuje się ten Color Club z Lovely:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Color Club z Lovely jest spoko.. kurcze tak sobie teraz myślę, że może to nie jest new bohemian tylko coś innego kurde.. aaaaaa co za różnica, nikt nie zauważy ;P

      Ja się nie dogaduję z Essie, no nie wiem. Może od złych odcieni zaczęłam.

      Usuń
  4. Cały mani wygląda świetnie, a pazurków straszliwie zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj je akurat skróciłam. Zacznę olejować paznokcie. Zrobiłam sobie wczoraj taką dziką mieszankę, że nikt się nie spodziewa co w niej jest. Nie tylko oleje, poszłam na całość. Strach się bać.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. nice one brother chciałoby się zakrzyknąć.

      Usuń
  6. BArdzo fajny kolor! Nie wiem czy mięta czy inny pastel, ale wygląda świeżo i ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trochę później, ale idę spać. Jutro powrócę :) Muak :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślałam, że są nowe piaski Wibo, bo w ogóle nie dostrzegłam w nim morskości o_O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szaleńka. No jest trochę morski takie morze bywało często.

      Usuń
    2. Ej, ale ja wiem, że na żywo, tylko na moim monitorze jest szary.

      Usuń
  9. "Mienta" powiadasz? Nie przyznam się, co przeczytałam. O.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to pisałam to zastanowiłam się przez chwilę czy ktoś przeczyta coś innego, ale później pomyślałam eee no way..

      Usuń
    2. Patrz, i to nie byłam ja. Seriously, what's wrong with me?!

      Usuń
  10. jesteś z czwy? ja też, tylko teraz mieszkam gdzie indziej;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem, omg. Czekaj. Czy Ty kiedyś miałaś bloga i pisałaś o tym, że mieszkałaś na parterze i jak leciał teledysk to biegłaś do domu przez balkon, a teraz, że już nie, bo mieszkasz (wtedy jak to pisałaś, jeśli to pisałaś, mieszkałaś) na.. czwartym piętrze o ile dobrze pamiętam?
      Czy Ty to naprawdę Ty?
      Nie chcę być creepersem. Zwłaszcza, że teraz to chyba rodzaj obuwia.

      Usuń
    2. Dżizas, jak to jednak nie Ty to będzie, że jestem dziwna. Zresztą nie wiem kiedy będę bardziej dziwna.

      Usuń
  11. mhm połączenie bardzo dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne połączenie kolorów:)

    eh ja ostatnio padam bardzo wcześnie, po tym jak całe tygodnie chodziłam spać grubo po 3:/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...