sobota, 20 lipca 2013

dwa nowe fiolety haul

Dobry wieczór:)

Jest jeszcze wcześnie i jasno, więc mam nadzieję, że spędzacie ostatnie godziny soboty bawiąc się wyśmienicie/odpoczywając w spokoju/aktywnie - jak sobie życzycie. Jeśli nie, nie martwcie się. Jest jeszcze niedziela :)

 photo P1230535_zps7ef6c24f.jpg

Raspberry Scone, który jest bardzo bardzo bardzo fajnym fioletowym kolorem. Jest jasny, radosny, młodzieńczy, ale też taki trochę funky i trochę sexy. Lakier pachnie, a scone to jedno z moich ulubionych słów.

762 Plum Attraction z regularnej linii to głęboka ciepła śliwka, która na pewno wiele razy gościć będzie na moich paznokciach jesienią i zimą.

Czaiłam się na te kolory już jakiś czas, aż w końcu dostałam je w prezencie. Kosztowały tylko 7 zł/sztukę bodajże, w Hebe. Szaleństwo!

W pewnym momencie mój dzień trochę zwolnił, ale muszę dokończyć to, co zaczęłam. Sprzątanie. Układanie ubrań. To będzie przygoda. Powinnam coś zjeść. Dziewczyny na spotkaniu w Trójmieście bawią się świetnie i na pewno zajadają się pyszną czekoladą z Wedla. Chciałabym, chciała..
Tęsknię za Wami moje Kochane Wariatki! :*

Jestem ciekawa jaki Wy lakier kupiłyście/dostałyście ostatnio?
Dajcie znać, chętnie przeczytam.
Buziaki ahoj!
Stri

18 komentarzy:

  1. Ktoś tu lubi fiolety :) Zupełnie jak ja !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, tak tak to mój ulubiony kolor ;P
      mimo granatu, który uwielbiam nosić.

      Usuń
  2. zazdroszczę Im tego spotkania :)
    jeśli chodzi o lakiery, prezentacja musi być ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz - masz :) Będzie prezentacja :D
      Wieczór pełen wrażeń, zrobiłam małe "przemeblowanie", czyli przeniesienie rzeczy w szafkach. Przemeblowania się za bardzo nie da z tymi meblami, no ale zawsze coś. Jutro ciąg dalszy, ale trzeba trzeba. Zmiany są potrzebne :)

      Usuń
    2. Trochę poprzestawiałam, trochę przemeblowałam malutko, ale zawsze. Dzisiaj też wstałam przed szóstą :)

      Usuń
  3. Ostatnio więcej oddałam, niż kupiłam, to godne pochwały :D

    A kupiony to gr niezapominajkowy, chyba 42 z tej nowej serii. Był jeszcze piasek, ale po jednym malowaniu zmienił dom :)a resztę nowości podkradła mama!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piaski z golfen rose tak bardzo bym chciała!

      Usuń
    2. Wszystko przed Tobą. Wszystkowszystkowszystko.

      Usuń
    3. Szyskoooo? Taaaak jupiiiiiiiii
      O_o

      Usuń
    4. Nie zmarnuj tego. :(

      Usuń
  4. Uwielbiam fiolety :) Jestem ciekawa jak będą wyglądać na paznokciach :)



    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekoladą zajadała się tylko jedna albo dwie z nas ;) Inne jadły tiramisu (chyba), piły sorbety, a ja poprawiłam sobie naleśnikami :D.
    Wracaj do nas :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja chcę i czekoczekoladę i tiramisu i szyskooooo

      Usuń
  6. za 7 zł to super okazja:) swatche poproszę:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...