poniedziałek, 8 lipca 2013

girl8bit


dzień dobry, dzień dobry
delikatnie

13 komentarzy:

  1. o jak przyjemnie :)
    na dobranoc też pasuje :]

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy na dobranoc nawet nie bardziej niż na dzień dobry :) :*

      Usuń
    2. Ja też nie wiem bo nie mogę odsłuchać dopóki nie wrócę do domu, smuteczek.

      Usuń
    3. Jak wrócisz, będzie na Ciebie czekać :*

      Usuń
    4. już dorzuciłam do mojej playlisty :)
      puszczę sobie jeszcze ze dwa razy i śmigam spać :)

      jak to możliwe, że masz takie duże YouTubowe okno w poście? nigdy nie mogłam tego ogarnąć i same pypki małe do tej pory u siebie wrzucałam :{

      miłego dnia :*

      Usuń
    5. Hmmm nie wiem może niektóre są większe no zobaczę jak ja top robię..

      Usuń
    6. A to nie jest tak jak ze zdjęciami? Jak się na nie kliknie, to można wybrać rozmiar.

      Taki przyjemnie neutralny ten kawałek, tzn można puścić w tle i nie będzie przeszkadzał. Czasami mam takie dni, że ciężko znaleźć dźwięk który by nie irytował. Rzadko, ale się zdarza.

      Usuń
  2. Dla mnie to taka nuta pościelowa, podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłe dla ucha, ale wydaje mi się, że bardziej na wieczór pasuje, ewentualnie popołudnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze kilka godzin i nastanie leniwe popołudnie ;)

      Usuń
  4. Słońce mnie budzi codziennie i nie mogę powiedzieć, żebym była aż tak wyspana ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...