czwartek, 18 lipca 2013

granatowe kosmetyki

 photo P1200818_zpse2172a91.jpg
Granatapfel orzeźwiający żel pod prysznic 200 ml

Owszem, jest orzeźwiający, ale jest też taki jakby zimowy w sensie otulający. Zapach ma specyficzny, rozumiem dlaczego niektóre z nas za nim szaleją. Na pewno nie wysusza skóry, ale nie czuję takiego nawilżenia jak przy Caudalie. Używam go kiedy mam ochotę poczuć się świeżo, ale ciepło. W zasadzie zawsze używam żelu pod prysznicem, żeby poczuć się świeżo.. lecz ciężkie, kadzidlane zapachy bardziej otulają niż odświeżają. Ten jest nieco pomiędzy. Nie chcę powiedzieć, że jest kadzidlany, bez przesady. Na pewno jest cięższy niż inne.

Opakowanie to klasyczna przezroczysta tuba, dobrze reaguje na otwieranie i zamykanie. Zawiasy są solidne, nie przewiduję problemów. Mogę otworzyć żel pod prysznicem mając mokre ręce, no problemo.

Wydajność jest niezła, bo żel jest raczej gęsty. Na pewno nie jest to taka woda, która przelatuje przez palce. Pieni się spolegliwie, jestem zadowolona. Nie pogorszył stanu mojej atopowej skóry, nic takiego się nie wydarzyło.

To był prezent, więc nie wiem jaka jest cena. Kilkanaście złotych chyba, jakoś tak.

[Gorrąco..]
Muak :*
Stri

PS. Tutaj pisałam o granatowej maseczce.
PS2. O granatowej kolorówce też będzie, no worries ;)

8 komentarzy:

  1. O rany, ile ja się czasu nie byłam pachnącymi rzeczami. I jak bym chętnie to zrobiła.

    OdpowiedzUsuń
  2. a myślalam, że ten post będzie o granatowej kolorówce:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie, ale pomysł jest dobry :))

      Usuń
  3. Zawsze miałam na nie chętkę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te kosmetyki mają dobre opinie i cieszą się popularnością w blogosferze :)

      Usuń
  4. cenę gdzieś widziałam i chyba dla mnie za wysoka była;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli kupujemy żel po to, żeby myć nim skórę to nie widzę sensu płacić więcej niż kilka złotych. Jeśli kupujemy po to, żeby ładnie pachniał/nie obsuszał nadmiernie/pielęgnował/miał fajne opakowanie/itd - wtedy można zapłacić więcej.

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...