wtorek, 16 lipca 2013

greckie kosmetyki haul

 photo P1220255_zpsce871d19.jpg

Greckie kosmetyki najchętniej kupiłabym w Grecji na wakacjach. Jako, że na wakacje do Grecji jeszcze się nie wybieram, szukałam online. Kosmetyki Korres są w Sephorze, ale tam świeci na nie złe światło, które ogrzewa i rozpuszcza wszystko psuje i bakteriuje i w ogóle. W związku z powyższym, truskawka.
Na truskawce były rozmaite promocje. Na pierwszą się nie załapałam i trochę mi było smutno, bo wtedy (jeśli się mylę to mnie poprawcie) 3 produkty kosztowały 27 zł. Później była druga promocja. Z tego, co pamiętam 3 produkty kosztowały 33 zł. Chyba tak. Promocja numer 3 polegała na dwóch masełkach za 10 dolarów. Byłam bardzo podekscytowana.

 photo P1220273_zps2375314e.jpg

Korres Lip Butter Jasmine oraz Pomegranate
Masełka nie są tak odżywcze jak Tisane, ale mają bardzo ładne wykończenie.

 photo P1220263_zps5a08b273.jpg

Korres Lip Butter Glaze Jasmine Moisturizing Vibrant Color
W przypadku tego odcienia kolor nie jest vibrant, ponieważ jaśminowy odcień nie rzuca się w oczy. Konsystencja jest przyjemna, ale nie jest to produkt za który dałabym się pokroić. Przyjemnie się klei. Jestem ciekawa bardziej kolorowego odcienia.

 photo P1220258_zps9784114f.jpg

Raspberry Antioxidant Liquid Lipstick - #28
Jedyną wadą tej pomadki jest to, że zostaje na zębach przy nieumiejętnym nałożeniu. Ja za pierwszym razem zrobiłam sobie nią krzywdę but now i know i mogę kontrolować grubość warstwy. Radzę nałożyć ją cienko, poczekać aż trochę przeschnie i ewentualnie później poprawić. Nie ma sensu nawalić jej sobie mililitr i później zlizywać z uzębienia.

Jak widzicie, usta. Jestem na etapie kupię sobie jeszcze puder, ale nie wiem czy to się wydarzy, bo biorąc pod uwagę stan konta powinnam raczej sprzedawać niż kupować..

Używacie greckich kosmetyków? Mogłabym jechać na wakacje do Grecji i naprzywozić kremów i olejów z oliwek. szampony, odżywki, maski do włosów i do twarzy. Can you imagine?
Teraz Egipt zrobił się niebezpieczny, więc może nastąpi zmasowany atak na małe piękne wysepki..

Jak myślicie? :) Słońce świeci świeci nadal.

Muak :*
Stri

25 komentarzy:

  1. wlasnie teraz uzywam moj zestaw "afterparty", ale delikatnie mowiac jest slabo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie są genialne kosmetyki, ale są przyjemne. Tzn bo może powinnam jeszcze dodać, że ja jestem pomadkową osobą i dla mnie błyszczyki/pseudomasełka są rzadkością, więc jak już jakiś mam to jest atrakcją.

      Usuń
  2. Hmmmm jakoś mnie do greckich kosmetyków nie ciągnie, ale może się rozejrzę za nimi w internecie i coś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie to ciągnie chyba do wszystkich kosmetyków, więc don't judge me ;P

      Usuń
  3. Korres to dla mnie wciąż czarna magia, nigdy nie miałam i nie zanosi się, żebym mogła kupić niedługo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ :) Może akurat coś się zmieni i będziesz mogła :) Ja miałam ochotę, ale zwlekałam aż w końcu wydarzyło się. Bardzo podoba mi się estetyka opakowań. Nie jest to dzieło sztuki, ale są przejrzyste i nie napaćkane.

      Usuń
  4. kurcze, ale ze mnie sierota - z Grecji przywiozłam słodycze i miód a nie kosmetyki ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie są greckie słodycze? Miód też bym przywiozła. Miód wielbię. Mmmmm....

      Usuń
    2. Greckie słodycze są dobre i bardzo bardzo słodkie! np. baklawa jest pyszna, ale podrózy trochę nie przetrwała ;p A tymiankowy miód - palce lizać ;)

      Usuń
    3. No tak baklawa :)
      Tymiankowy powiadasz? Ciekawe!

      Usuń
    4. Wczoraj ktoś mi pisał, że jadł smaczną baklawę :D

      Usuń
  5. Pokaż naustnie ten liquid lipstick, jestem BARDZO ciekawa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh I will tylko muszę rozjaśnić moje latynoamerykańskie owłosienie pod nosem do jakichkolwiek swatchy.

      Usuń
  6. Ja z Grecji jedynie mydełka przywiozłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mydełka chętnie. Muszę zrobić taki research przed wakacjami. Kiedyś pojadę :)

      Usuń
  7. Odpisałabyś na maila :P
    Wpadam na chwilę i na szybko, wieczorem będę miała dostęp do sieci.

    Przyznam się, że jak byłam dwa lata temu w Grecji to wolałam przywieźć ich specjały jak np. słodycze, oliwki, przyprawy i alkohol :D Kosmetyki mnie nie ciągnęły, potem zgłębiłam ofertę Korres i bardziej interesuje mnie kolorówka. Tylko skąd w PL takie ceny? to już w UK one są bardziej normalne.
    Bardzo lubię tę pomadkę w płynie, szalony kolor. No i kojarzy mi się z Tobą :))) Kiedyś go pokazywałam u siebie, ale muszę zrobić mu recenzję bo w sumie jest dość często używany. To był dobry deal.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też często jej używam! I know. Tzn no raczej, że przywiozłabym oliwki przyprawy i alkohol hello ;D
      No tak, polskie ceny są zawrotne powiedziałabym.

      Już pędzę odpisać, myślałam, że to Ty masz odpisać. Pewnie odmyślałam zamiast odpisać jak zwykle.

      Usuń
  8. też bym chętnie sobie do Grecji poleciała. może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masełka Korres uwielbiam:) Róże są też piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba na maselka był szał od początku i to od nich się zaczęło.. Czy od maseczki?

      Usuń
  10. Luz, jak się napatoczy, to może coś wezmę. Jak nie, nie będę płakać.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi się marzy wyprawa do Grecji, ale taka porządna, bo krótka wakacyjna by mi tylko smaka zrobiła

    OdpowiedzUsuń
  12. Na truskawie zamówiłam kremik z Korres :D Mam nadzieję że było warto ;D mazidła też kusiły, ale tych już mam za dużo :P

    OdpowiedzUsuń
  13. też chcę wakacje,
    weź powiedz czy to trzeba mieć kredytówkę by na truskawce kupować czy jak? i czasami te ceny są mocno przekłamane po promocji kosztują tyle co normalnie w sklepie, tak oglądam i oglądam....
    sprzedawaj co Ci nie leży - ja już odzyskałam 80 zł w tym miesiącu co mnie ogromnie cieszy, po co ma leżeć i się marnować;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...