czwartek, 11 lipca 2013

helena rubinstein magic concealer

 photo P1220425_zpsfa477bef.jpg

Mieliśmy okazję spędzić razem kilka dni, poznać się trochę i muszę przyznać, że zawrócił mi w głowie. Korektor Heleny Rubinstein Magic Concealer w odcieniu 02 jest lekki, ale jednocześnie kryje i to całkiem dobrze jak na swoją konsystencję. Ma beżowe tony, ale nie ciemnieje na twarzy, więc mamy pewność, że nie będzie niespodzianek. Opakowanie jest estetyczne i funkcjonalne. Tubka z dozownikiem sprawdzi się dobrze chyba nawet pod koniec opakowania.Masywna zakrętka działa sprawnie i szybko.
Produkt dobrze aplikuje się zarówno na twarz jak i pod oczy. Nie jest ani za ciężki ani zbyt lekki. Nie wysuszył mnie przez te kilka dni, ale nie sądzę, że zrobiłby to w przyszłości. Obawiam się, że nie sprawdziłam go na suchych skórkach. Nie podkreślił linii pod oczami, chociaż moje zmarszczki są dopiero możliwością i musiałyby się zaktualizować w rzeczywistości.

Cena jest wysoka - około 160 zł, ale szczerze? Gdyby udało mi się zmniejszyć liczbę kosmetyków (a plan ten po cichu wdrażam już od 7 miesięcy, chociaż kupuję coś tam to jednak więcej zużywam) - nie wykluczam, że kupię coś wyżej półkowego. We'll see. Chwilowo zachowuję go w pamięci (i na prostych czynnościach), żeby ewentualnie móc wrócić.

Znam tańsze korektory, które są dobre, ale ten był dobry przyjemny i czy ja wiem czy mam ochotę szukać zamienników.. Musiałabym go trochę dłużej potestować, ale pierwszy kontakt mnie do tego skutecznie zachęcił :)

 photo P1220427_zps65d7e770.jpg

Pozdrawiam bardzo serdecznie i dziękuję Hexx za to, że pozwoliła mi pobawić się swoją tubką ;) :*

Buziaki ahoj!
Stri

20 komentarzy:

  1. Miałam miniaturkę i byłam oczarowana tym korektorem . Chyba zacznę odkładać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miniaturę chętnie bym przetestowała.
      Ja też chyba zacznę odkładać.

      Usuń
  2. chodzi po glowie od dobrych kilku miesiecy, ale mam kilka innych do zuzycia, wiec musi poczekac :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I know :) dla mnie też musi poczekać.

      Usuń
  3. No cena taka jak MUF, może kiedyś uda mi się odłożyć na coś z wyższej półki :p
    Obserwuję i pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam również! Wiem, wiem. Odkładać trzeba, satysfakcja tym większa.

      Usuń
  4. miałam odlewkę i też uważam, że jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uświadomiłam sobie, że muszę kupić JAKIŚ korektor xD

    OdpowiedzUsuń
  6. To zdecydowanie jeden z lepszych korektorów "wysokopółkowych" na rynku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ufam, że wiesz o czym mówisz i zapewne masz rację. Na pewno jeden z bardziej znanych jako najlepszy.

      Usuń
  7. O, korektór! :)
    U mnie również wkrótce będzie o korektorze - w przygotowaniu mam właśnie post na ten temat. Nie jest to Hela, ale nic to.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo jestemciekawa Zajeczaku, bo pamiętam, że kiedyś chyba pytalas nas o korektory

      Usuń
  8. kurde, człowiek sobie wieczorem robi czilautujący przegląd blogów, a tu zamiast czilautu ciężka praca – co chwilę klik "włóż do torebki". i tak oto powstaje niekończąca się wishlista, która po podliczeniu daje równowartość willi z ogródkiem i psią budą. a niech to.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I know! Chyba zrobię serię niskobudżetowych postów np o maskach glinkowych z wkładką;)

      Usuń
  9. Świetny produkt!:) Szkoda tylko, że taki drogi;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I know! Pozostaje szukać promocji albo może truskawka?

      Usuń
  10. Nie używałam, ale po komentarzach widzę e oceny ma ogólnie pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, też widzę, że raczej wszystkim się podoba :)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...