piątek, 5 lipca 2013

hello, friday!

Jest lipiec. Dużo się dzieje. Mam małą kontuzję barku i odcisk na śródstopiu. Nic przyjemnego, dobrze, że nastąpił weekend. Zjadłam na obiad jagody, a na kolację kupiłam jakąś nowość piątnicy twarożek z ogórkiem i koperkiem.. coś takiego :) Wczoraj poszalałam na wyprzedaży w.. Realu. Tak. Nawet tam była wyprzedaż :) Kupiłam fajne świeczniki/talerzyki na świeczki albo na coś :) Byłam w Reserved, widziałam naprawdę fajne buty i ciekawy różowy płaszcz. Co prawda płaszcz był w rozmiarze zbyt dużym albo zbyt małym w kontekście ubrań jesienno-zimowych, ale fajnie coś przymierzyć :) Rzadko kupuję ubrania, więc było ekscytująco :) O ubraniach może jeszcze będzie. Tymczasem biorę się za pisanie czegoś konkretnego :)  Widziałyście post na blogu Kot w kosmetyczce, który napisała Ev? Opiniotwórczość polskich blogerek oraz etyka współprac - wyniki badań. KLIK!

Dzień dobry :)
Bark mnie boli, ale to nic.

Stri

13 komentarzy:

  1. Wysłałam maila :)

    Co Ci się stało z barkiem? Mam nadzieję, że nic poważnego???!

    Widziałam ten post, ale jak to z badaniami bywa... No, mam swoje zdanie na ten temat :) Jedno muszę przyznać, że opracowanie jest niezłe i robi wrażenie.

    Dzisiaj wpadło do mnie dziewczę i zostawiło spam w postaci zaproszenia na spotkanie blogerek z Częstochowy. Dobre :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Loool, no ale wiesz przyjeżdżaj. Ja Cię zawsze zapraszam, zrobimy sobie spotkanie ;P

      Z barkiem to mnie przewiało albo źle spałam. Mam nadzieję, że wydobrzeję do poniedziałku, bo w pn druga tura w pracy.

      Badanie jakie jest każdy widzi, ale chodzi o to, że coś zaczyna się dziać i idziemy do przodu :) Blogosfera zaczyna coś znaczyć i jest większa świadomość. Jak mówię komuś, że mam bloga to więcej osób wie o co chodzi.

      Usuń
  2. Zerknęłam na wyniki ankiety - całkiem ciekawe, choć w wielu przypadkach odpowiedzi pokrywały się w znacznym stopniu z moimi typami ;) I pomyśleć że blogerska społeczność jest w gruncie rzeczy dość świeżym zjawiskiem.
    Co się stało z Twoim barkiem? Dbaj o siebie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przewiało mnie albo źle spałam, ale chyba jednak przewiało, bo o 15 zaczął mnie boleć i było stopniowo coraz gorzej.

      Tak, jest świeżym zjawiskiem i fajnie, że powoli powoli zaczynamy myśleć o tym co i jak. Może jakaś firma zleci odpowiednie badania w swoim czasie, bo będzie tego potrzebować. To jest bardzo dobry znak jak sądzę.

      Usuń
  3. nie czytałam, ale zaraz nadrobię.
    biedny bark :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obudziłam się i już mu lepiej ;) To chyba tylko przewianie (w pracy).
      Jak się czujesz? Buziaki!

      Usuń
    2. a dobrze, dziękuję. jestem cały czas śpiąca, ale poza tym super :)

      Usuń
  4. Trzymam kciuki za powrót do formy.

    Co do "badania". Jeśli badaniu poddaje się czytelniczki bloga, to nie ma co się dziwić, że wynik wskazuje na wysoką opiniotwórczość blogów. To tak, jak gdyby w naleśnikarni robić badanie, czy ludzie lubią naleśniki. Skoro przychodzą, to pewnie lubią. Skoro ktoś czyta blogi - to po coś to robi przecież. Ciekawsze byłyby takie badania przeprowadzone na naprawdę randomowej próbie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się. Jednym z podstawowych kryteriów poprawnie przygotowanej ankiety jest zróżnicowanie grupy, na której ankieta jest przeprowadzona.

      Usuń
    2. dzięki!

      Tak, ankieta jest skonstruowana w wąski sposób, ale jest to jakiś punkt zaczepienia. Zjawisko jest nowe, nadal patrzy się na blogosferę z przymrużeniem oka. Szczególnie na blogi urodowe. Wydaje mi się, że szafiarki przetarły szlak, kilka się wybiło i testują pralki, samochody, biura podróży, wedding plannerów.. Każda chyba zaczynała od ciuchów z Romwe, a teraz jest high life. Nie oceniam, po prostu patrzę jak to się wszystko rozwinęło i w jakim miejscu szfiarki były 4 lata temu, a co dzieje się teraz.

      Trochę zeszłam z tematu. Chciałam powiedzieć, że badanie, jakiekolwiek by nie było, jest jakimś początkiem do dyskusji. Ja również czekam na kolejne, tak jak piszesz, przeprowadzone na randomowej próbie.

      Usuń
  5. masuję Ci bark wirtualnie :]
    miłego weekendu :* odpoczywaj
    śmigam poczytać kota w kosmetyczce

    buzi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki dzięki! Trochę zaspałam, bo obudziłam się dopiero o 9, ale może pójdę spać późno. Weekendem trzeba się nacieszyć ;P

      Buziaki!

      W ogóle zauważyłam grafomańską ilość uśmieszków w moim poście, ale to dlatego, że tak bardzo się cieszę, że jestem!

      Usuń
  6. Mój lipiec też zaczął się od bólu..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...