środa, 17 lipca 2013

nowy element pielęgnacji: iwostin capillin maseczka kojąco-wzmacniająca

Dzień dobry, dzisiaj wstępne wrażenia dotyczące maseczki kojąco-wzmacniającej Iwostin z serii Capillin (która zastąpiła bardzo dobrą A-Dermę). Przed zmianą wyglądu opakowań, dawno dawno temu, jeszcze na studiach w Krakowie, używałam kremu wzmacniającego naczynka. Byłam całkiem zadowolona, ciekawe czy to nadal ten sam produkt..

 photo P1220963_zps3e462dca.jpg

  • 50 ml produktu kosztowało około 25 zł
  • Tubkowe opakowanie jest bardzo poręczne, chociaż nikogo nie zaskoczy, że wolałabym pompkę i opakowanie typu airless.
  • Pierwsze testy jak najbardziej obiecujące - nie podrażniła mojej skóry i dała same pozytywne rezultaty: nastąpiło (doraźne) ukojenie i uspokojenie rumienia, skóra była wygładzona, miękka i miła w dotyku.
  • Producent zapewnia, że maseczka daje odświeżające poczucie przyjemnego chłodu, ale szczerze mówiąc - nie zauważyłam. Może było zbyt gorąco? ;) Na pewno nie jest to efekt mrożenia czy mrowienia, nic z tych rzeczy. Nie trzeba się obawiać ekstremalnych wrażeń.
  • Stosuję według potrzeb, ale nie rzadziej niż raz w tygodniu. Przerzuciłam się na samorobione glinki.

Używacie produktów Iwostin? Ja mam pewien niedosyt, nigdy nie poznaliśmy się bliżej z wieloma produktami tej marki. Jakoś zawsze były zbyt drogie i wolałam kupić w tej cenie coś innego, ewentualnie dołożyć kilka złotych i uderzyć w znane dermokosmetyczne marki. Nie zrozumcie mnie źle - nie uważam, że Iwostin jest bardzo drogi czy jakoś przesadnie kosztowny. Po prostu nie znając zbyt dobrze asortymentu, decydowałam wielokrotnie, że wolę sięgnąć po coś innego. Może to był błąd? Mam ochotę na podkłady z serii Correctin. Właściwie każdego mogłabym spróbować. Wszystkie mają SPF30, więc są to produkty miejskie. Correctin Capillin - wzmacnia, Correctin Sensitia - łagodzi, a Correctin Purritin - matuje. Może dorwę jakiś tester czy coś..

Anyways, dziękuję za uwagę. Na właściwą recenzję trzeba jeszcze trochę poczekać. 2 miesiące to trochę krótko, żeby zauważyć efekty, zwłaszcza, że używam też innych produktów. A-Derma szła w ruch nawet codziennie, no i rezultaty były zadowalające. Teraz nie mam takiej potrzeby, moja skóra jest w lepszej kondycji, ale nie jest to zasługa jednego produktu i właściwie nawet nie wiadomo czy w ogóle jest zasługa jakiegoś produktu. Pogoda jest inna, powietrze się zmieniło z zimowego na wiosenne i letnie..

Wasza ulubiona kojąca maseczka? Nawet coś doraźnego.
O, wiem co miałam kupić!! Algi z Organique, damn.
Uroczyście przysięgam, że zużyję coś sypkiego i się zaopatrzę. Simply je chwali, Hexx je chwali. Chyba nie natknęłam się na negatywną opinię.

Buziaki!
Stri

PS. Wczoraj nie było krewetek (może dziś?), ale też było fajnie :))

8 komentarzy:

  1. dawno, dawno temu... uzywalam jakiego kremu iwostinu i byl przyzwoity; teraz potrzeby mojej skory wzrosly, wiec nie wiem, czy by sobie poradzil, ale trzymam kciuki by maseczka dala rade u Ciebie, wtedy i ja sprobuje:))) a algi z organique tez mam na liscie, tylko nie mam sie jak do nich fizycznie dobrac:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z adermy byłam bardzo zadowolona, ale to był ekstremalny czas dla mojej skóry. tutaj właściwie też nie da się oczekiwać, że skóra mi się nie zaczerwieni jak jest 35 stopni na zewnątrz, a ja jestem kilka godzin na słońcu.
      zobaczymy :)

      Usuń
  2. zainteresowałaś mnie tą maseczką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyślę Ci jak poużywam :)

      Usuń
    2. nie trzeba kochana :* jak przetrzebię swoje maseczkowe zapasy, pomyślę o zakupie :)

      Usuń
  3. To testuj i pamiętaj, że czekam na wyniki. Nie dla siebie, ale dla koleżanki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. to ja czekam na tą recenzje:p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...