czwartek, 18 lipca 2013

książki #1 lipiec

Pilipiuk mnie uwiódł.


Andrzej Pilipiuk, 2586 kroków. Zbiór opowiadań, warto.


Ta okładka jest absurdalna, ja miałam przyjemność czytać pierwsze wydania. Przyjmijmy, że to nie szata zdobi człowieka i nie oceniajmy książek po okładkach. Chociaż szczerze mówiąc, ja jakichś głupio wydanych książek nie kupuję. Wolę sięgnąć po wyczerpany nakład czegoś sensownego na @ll niż kupować beznadziejne okładki.

Przejdźmy.

Andrzej Pilipiuk, Kuzynki. Tom pierwszy trylogii właściwie nie wiem o czym przede wszystkim - o przyjaźni, lojalności, o doskonaleniu siebie i swojego otoczenia.




Andrzej Pilipiuk, Dziedziczki. Chciałabym więcej tomów.


Andrzej Pilipiuk, Operacja Dzień Wskrzeszenia. Czytam właśnie, odprężam się przy niej chociaż dzieją się różne ekscytujące rzeczy. Edit. Wczoraj skończyłam. Jestem ciekawa co było dalej. Kurcze, ja bym pewnie umarła gdybym urodziła się wcześniej o 300 lat. Tyle emocji.

Zdradzę Wam w tajemnicy, że wypożyczyłam kolejną książkę Pilipiuka.

[Wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony wydawnictwa Fabryka Słów]

[lubimyczytac.pl]

Monika Szwaja, Gosposia prawie do wszystkiego. Koleżanka z pracy mi ją przyniosła, ja bardzo rzadko czytam takie książki dla kobiet, ale muszę Wam powiedzieć, że ta książka naprawdę mnie wciągnęła i wcale nie była głupia.
Wręcz przeciwnie, była mądra.. chociaż miękka. Cieszę się, że ją przeczytałam.

W przyszłości napiszę na temat książek w czerwcu, a także reszcie książek lipca. Wygląda na to, że mamy nową serię na prostych czynnościach. Chyba tak będzie mi łatwiej ogarnąć. Nie spodziewajcie się recenzji  - ja z każdej rzeczy wybieram coś dla siebie i jest to dla mnie ważne (lub nie, czasami się nie da, ale ja przeważnie nie wybieram kiepskich książek i filmów). Dla Ciebie może być ważne coś innego, dlatego to czy mi się coś podobało czy nie - nie powinno determinować czy po to sięgniesz. Chyba, że wiesz co lubię i lubisz to samo. Wtedy to co innego.

Zresztą, sami zobaczycie. Może ja sama się czymś zaskoczę. Kto wie, kto wie..

Buziaki ahoj!

Stri :)

15 komentarzy:

  1. książki czyli to co lubię najbardziej.czytałam Pilipiuka serie o kuzynkach tez I wydanie z bardziej odpowiednią szatą graficzną,polecam cykl o Jakubie Wędrowyczu.bimbrownik i egzorcysta.
    Pozdrawiam Gabi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakub Wedrowycz przede mną. Mam sentyment do tej książki/serii, mimo ze jeszcze jej nie czytałam.

      Usuń
  2. czyli Pilipiuk pisze powieści historyczne, dobrze rozumiem?

    OdpowiedzUsuń
  3. nie tyle co historyczne ale z elementami historii w tle.Jego książki są bardzo zróżnicowane,od powieści historycznych,przez "kryminalne" z humorem i specyficznym językiem.Gabi

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, Gabi świetnie to ujęła.
    To są książki z historią w tle.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pilipiuk-najlepsze, co mogłam przeczytać tego autora to ''Oko Jelenia''.Nudna już jestem z tą książkę bo tyle razy chwaliłam ją, ale chwalić nadal będę bo dla mnie to najlepsza pozycja tego autora. ''Kuzynki''-połknęłam po tym, jak zostało mi ''rozpalenie'' po Oku Jelenia, ale już zachwyt mój się zmniejszył. Niby fajny pomysł, ale trochę brak jednoznacznego połączenia między głównymi bohaterkami. Przeczytałam też parę innych książek Pilipiuka, w tym ''Wampir z M-3''. Pomysł fajny, ale wykonanie tragiczne. Niedawno wyszedł ''Wampir z MO'', ale wypożyczę z biblio bo nie chcę ryzykować kasy.

    Szwaja-uwielbiam:).
    Jeśli jesteśmy już w tematach literatury tak zwanej kobiecej to sprawdź jeszcze Sowę-cuuuudo:).

    A jeśli lubisz sagi rodzinne z dwoma przeplatającymi się wątkami w tle, to polecam ''Cukiernię pod Amorem''-można się zatopić w tej książce.

    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cukiernię pod Amorem planuję, a Oko Jelenia stoi na półce i czeka aż skończę wszystko inne.
      Sowa, okay zapamiętam. Szwaję planuję zgłębić.
      Czytam właśnie Wampira z M-3, główna bohaterka jest wkurwiająca, ale może to miało tak być, może się wzorował na koleżance ;P Nie wiem, ale nie podoba mi się. Tzn widać, że jest gorzej.

      Usuń
  6. aż tyle ich pochłonęłaś?

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tego autora, teraz czytam co mi w ręce wpadnie, nie przywiązuję wagi do autora na razie :D ale Wiśniewskiego lubię i Martę Fox (którą udało mi się osobiście poznać ).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marty Fox czytałam książkę taki pamiętnik pisany na komputerze o takiej dziewczynie kurde jak to się nazywało..

      Usuń
    2. Magda.doc chyba;) swego czasu tez pochłaniałam jej książki:)

      Usuń
  8. Pilipiuk moje wielkie love <3
    Seria z Jakubem W. i Norweski dziennik. Jeśli jeszcze nie czytałaś to polecam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie czytałam, ale przeczytam :)

      Usuń
  9. Jak się obudzę to przyjdę odpisać, bo teraz padam na twarz. Dobranoc :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj uwielbiam styl Pilipiuka! Kroniki Wędrowycza po prostu rozwaliły mi psychikę :D Rewelacja.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...