wtorek, 9 lipca 2013

lovely baltic sand #1 swatches

 photo P1220766_zps5e2c7c2a.jpg

Już jestem ze swatchami pomarańczowego piasku Lovely. Właściwie zdjęcia nie oddają zbyt dobrze tego odcienia, chociaż może to zależy od ustawień monitora. W sztucznym świetle ten odcień jest nieco bardziej stonowany (przez to, że jest matowy ten lakier w ogóle jest taki bardziej muted), ale nie jest tak, że kolor jest jakiś rudawy. Nie nie nie, kolor jest jak najbardziej pomarańczowy, czasami bardziej wpada w koral, a czasami bardziej w pomarańczę mocną nasyconą. Różowość polega na koralowości właśnie i chyba to mnie w nim ujęło najbardziej. Jestem bardzo zadowolona z tego produktu - szybko wysycha i widać to jak wysycha, bo matowieje. Nie ściera się tak łatwo, bo to brokat przecież.. no i przede wszystkim nie sprawia dużych problemów podczas zmywania.

Mały kosmetyczny trik from Stri with love - jeśli obawiacie się zmywania, nałóżcie go na warstwę lakieru kremowego, takiego o którym wiecie na pewno, że nie zabarwi/nie odbarwi Wam płytki i zejdzie smoothly.

 photo P1220885_zps1392cfbb.jpg

Mam nadzieję, że wtorek mija bezboleśnie.
Strasznie gorąco jest, moja skóra nie lubi aż takiego słońca.

Buziaki ahoj!
Stri

26 komentarzy:

  1. nie mogę się zdecydować czy mi się podoba, czy też niekoniecznie. ładny jest, przyjemny ale i czegoś mi brakuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewne dobrych zdjęć ;) muszę spróbować jeszcze raz ;p
      A tak serio. Mnie ujęło w piaskach to, że są i matowe i błyszczące. To ciekawe.

      Usuń
  2. Osobiście zastanawiam się nad piaskowcami z GR chociaż boję się, że ciężko będzie z ich zmywaniem ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam różowy holiday bodajże 65 zmywa się jak marzenie, w ogóle się tym nie przejmuj!

      Usuń
  3. W tym świetle wygląda dość nieśmiało, ale wyobraziłam go sobie w małym snopku intensywnego światła - moim zdaniem bardzo ładnie wygląda. Lubię, kiedy na paznokciach siedzą pomarańcze - zerkanie na to wprawia mnie w pozytywny nastrój.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czy moje ulubienie do pomarańczy i ciepłych odcieni wynika z tego, że "dobrze w nich wyglądam" czy z tego, że są ładne.

      Usuń
  4. Przyjemny kolor, ale piaski już na tyle stały się popularne, że trudno czymś zaskoczyć :P Paese bardziej mi się podoba :))) ale miło, że strony Wibo, że wypuściło na rynek coś dla każdej kieszeni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Wibo zrobiło chociaż te 3 piaski, bo można po prostu wejść do drogerii i kupić. Bez zamoty :)

      Usuń
    2. Niby tak, ale wolałabym mieć większy wybór niż tylko przeciętne firmy :) A z drugiej strony wiem, że i tak częściej kupuję via net wiec to nie robi większej różnicy :)

      Usuń
  5. u mnie też gorąco w końcu :)

    lakier mi się nie podoba, ale ja nie lubię pomarańczu i rudości na paznokciach :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że jest w końcu gorąco u Ciebie :)

      Usuń
  6. Uwielbiam <3
    Będę miała coś dla Twojej skóry ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzimy się na warsztatach, pogadamy :D

      Usuń
  7. jeszcze nie dotarł do mojego mózgu powszechny zachwyt nad piaskami, ale przynajmniej ulżyło mi, że Lovely robi też dobre lakiery – ostatnio w to zwątpiłam po bardzo, bardzo, bardzo słabym szaraku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, seria nie jest równa, ale ten piasek i piasek nr 3 to naprawdę dobre lakiery, którym nie mam nic do zarzucenia.

      Usuń
  8. Masz piękne paznokcie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor nie mój, ale u Ciebie wygląda fajnie :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. nabieram coraz większą ochotę na piaski z lovely :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ja mam nr 3 i uwielbiam go :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wczoraj ją zmyłam, nie miałam problemów :D

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...