piątek, 26 lipca 2013

niebieski i pachnący

 photo P1230154_zpsc71807ab.jpg

My Secret 168 Fruit Cocktail
Dostępny w Naturach i tutaj podziękowania dla Magdy - bez Niej pachnąca kolekcja by się nie wydarzyła w moim życiu być może.

Jest w nim coś wyjątkowego, nie jest to Pacific Blue Sally Hansen ani niebieskość Miss Sporty.
Ma zapach, ale nie jestem pewna jak go opisać. Nie jest to odświeżacz do toalety na szczęście.

Trzyma się jako tako, ja nie mogę tego ocenić ostatnio, bo mam trudną codzienność paznokciową. Próbowałam preparatu od OPI, ale z ulgą wracam do Seche Vite. Kupiłam Seche Restore, a samego SV zostało mi jeszcze kilkadziesiąt mililitrów. Szaleństwo.

Anyways, tyle na dziś. Cały piątek spędziłam na wycieczce do westernowego parku rozrywki. Było fantastycznie! Mam kilka zdjęć na telefonie, pokażę Wam. Wiem na pewno, że chcę wrócić tam ponownie :)

Dobrej nocy i fantastycznego weekendu Wam życzę :)
Buziaki,
Stri

23 komentarze:

  1. Jest 26 dzień lipca, jakby nie patrzeć środek lata. Moje paznokcie czują już jednak jesień, z dnia na dzień mam coraz większą ochotę odstawić jasne lakiery z pudełka "wiosna/lato" i wyciągnąć pudło "jesień/zima".
    Niby fruit cocktail, ale jesienią mi zalatuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się sama nie mogę zdecydować. Nadużywam pomarańczowego piasku z Lovely, kupiłam termiczne lakiery na zimę (latem nie działają, bo jest za gorąco). Chcę się pozbyć czerwieni. W ogóle chcę się pozbyć i coś wymienić na przyszły sezon.

      Usuń
    2. Chcę już jesień! :(

      Usuń
    3. Co to znaczy: "chcę się pozbyć czerwieni"? Zabraniam!
      :)

      Usuń
    4. Ups, wydało się ;) tak naprawdę to im dalej w jesień tym bardziej czerwienie kuszą :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Fajne są te pachnące lakiery, to jest takie something special.

      Usuń
  3. jak pachnie to coś dla mnie! ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest bardzo przyjemny :)

      Usuń
    2. będzie on mój - tylko w innym kolorze. Czerń mi się marzy ;p

      Usuń
  4. Muszę sobie w końcu sprawić jakiś pachnący lakier, bo nie wierzę, że one naprawdę mogą pachnieć. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hm... taki blurple, rzeklabym. Albo mój monitor tak go przekłamuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. on jest dosyć neutralny, chociaż może bardziej ciepły? na pewno nie chłodny.

      Usuń
  6. to ja już wiem czemu Ci te pazurki tak ładnie błyszczą, nigdy nie miałam tego sławnego SV

    OdpowiedzUsuń
  7. jak nie śmierdzi jak z kibelka to ok ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...