piątek, 19 lipca 2013

nowy element pielęgnacji: bioderma sebium żel do mycia twarzy

Hello hello,

Dzisiaj na dobranoc opowiem Wam o moim odkryciu ostatnich tygodni.. może miesiąca. To będą takie pierwsze wrażenia/wprowadzenie. Nie używam tego produktu często, ze względu na potrzeby mojej skóry raczej doraźnie. W miarę systematycznie, ale według potrzeb.

 photo P1220928_zps18422b8f.jpg

  • 2x200 ml kosztowało mnie 27 zł (cena petarda, dermokosmetyki nie muszą być drogie)
  • Opakowanie typu tuba jest mniej poręczne niż takie z pompką, ale spełnia swoją rolę i na pewno umożliwi wykorzystanie produktu do ostatniej kropki. Tuba jest przezroczysta - widzimy zużycie, łatwo wycisnąć produkt. Klapkę łatwo jest zdjąć/otworzyć i z powrotem zamknąć. 
  • Pierwsze wrażenie było bardzo dobre - skóra była oczyszczona i odświeżona. Pory były w wyraźnie lepszym stanie, a naczynka nie wydawały się mieć nic przeciwko.
  • Warto przypomnieć - moja skóra przetłuszcza się w strefie T, jest naczynkowa i ma skłonność do przesuszeń ze względu na AZS/łuszczycowość.
  • Produkt stosuję/stosować będę maksymalnie 2 razy w tygodniu. To nie jest mój główny produkt do mycia twarzy, nie używam go codziennie, bo nie potrzebuję.
  • Szukałam żelu do mycia twarzy, który "odblokuje" moją skórę w okresie upałów i żaru lejącego się z nieba. Nie oczekuję od tego żelu, że rozwiąże problemy przetłuszczania się mojej strefy T, czy też pomoże mi oczyścić pory jakoś na stałe, bo od tego mam peeling enzymatyczny. Po prostu chciałam coś mocniejszego i bardziej odzierającego, chociaż to nie jest dobre słowo, ale w porównaniu z pianką Decubal (której zużywam już drugie opakowanie), jest to bardziej oczyszczający produkt.
Macie doświadczenia z Biodermą? Muszę przyznać, że w ciągu ostatnich kilku miesięcy coraz bardziej polubiłam Biodermę. Mają kilka perełek, szczególnie z serii Sebium. Używałam płynu micelarnego, moje KWC, serum i pore refiner też. Naprawdę godne polecenia, nie tylko do skóry całkowicie tłustej.

Pozdrawiam,
Stri

9 komentarzy:

  1. Kupiłam ten produkt o pojemności 100 ml w Hebe, w zeszłym tygodniu za 9,90 zł. Ciekawe, jak się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam! Fajna pojemność, żeby wypróbować :) Polecam stosować "z przerwami", żeby nie wysuszył. To jest jednak oczyszczający produkt.

      Usuń
  2. nie mam niestety doświadczenia z tą firmą ale być może czas to zmienić

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię ten żel, ale z doskoku. Do regularnego stosowania jest dla mnie za mocny :( Za to micel Sebium uzależnił mnie :D i dziękuję :* Gdyby nie Ty, na pewno bym go nie kupiła.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mam doświadczenia, ale chętnie się dowiem o nim coś więcej. Moja cera też wymaga odblokowania ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam miniaturę tego żelu. wysuszał mnie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem CI, że żeli do mycia twarzy nie używam od dość dawna. Wolę jednak inne formy oczyszczania twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czeka na swoją kolej w szufladzie ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...