niedziela, 21 lipca 2013

revlon raspberry scone swatches

Mówisz - masz. Mówicie - macie. O.
Swatche pierwszego fioletu przed Wami. W rzeczywistości lakier jest ciemniejszy i bardziej fioletowy. I swear, jest fioletowy. Róż jeżeli już to tylko intensywny i fioletowy. Ciepły.

 photo P1230551_zps879a4191.jpg

Postanowiłam dodać do niego jedną warstwę (nooo, może dwie) piasku OPI Can't Let Go, bo jak sama nazwa wskazuje - nie mogę go sobie odmówić. Paznokcie mają 3 dni, więc dlatego są trochę starte, na pewno jeszcze zobaczymy fiolet Revlonu na blogu. Bardzo mi się podoba, naprawdę już dawno żaden lakier nie przypadł mi tak do gustu.

 photo P1230540_zps47f8b1c4.jpg

Pachnie!! Moim zdaniem pachnie czekoladowo-kokosowo (wcale nie domestosem cytrynowym), ale muszę jeszcze raz to sprawdzić, bo nie wierzę. I to pachnie z dwa dni, sama w to nie wierzę. Czy ktoś zna te lakiery i może mi powiedzieć czy to się dzieje naprawdę? Nakłada się dobrze, nie zauważyłam żadnych problemów. Co do wysychania i topu..

 photo P1230542_zpscafadcd5.jpg

Na Revlonie mam top z OPI, który bąbelkuje i mam wrażenie ani nie utwardza ani nie przyspiesza wysychania w sensie natychmiastowym. WTF? Seche nigdy się tak nie zachowuję. Wypróbujemy z SV, zobaczymy.
Mani trzyma się dzielnie i nie wygląda na to, żeby miał się skończyć (więc może top działa z opóźnieniem?), chociaż dziś je zmyję i wybiorę coś nowego ;P

Jak Wam się podoba? Zdjęcia są przekłamane, tzn kolory.
Na tym zdjęciu lepiej widać odcień, chociaż na moim laptopowym monitorze żadne z nich nie oddaje dobrze tego, co mam przed oczami.

one glass slipper/mz cherrie

Miłego wieczoru :*
Buziaki ahoj!
Stri

PS. Drugi fiolet pojawi się w późniejszym terminie. Mam teraz ochotę na jasne paznokcie.. ale kto wie? Może jutro mi się odmieni ;P

 photo P1230535_zps7ef6c24f.jpg

17 komentarzy:

  1. revlonik przypomina mi lakier Lincoln Square Lavender z NYC, który mam w swoim posiadaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aleeee poważnie pachnie? myślałam że to marketingowa ściema:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli to nie lakier to posmarowałam czymś palce i mi pachniało przez dwa dni..
      Czekajcie, a może to olejowanie.. ale przecież olejomieszankę mam z olejem tamanu i mi wali maggi i rosołem..

      Usuń
  3. niegdy nie mialam pachnacego lakieru i trudno mi ogarnac, ze toto moze pachniec ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. a mi się pachnące zdarzały - siedziałam jak głupia i wąchałam paznokcie ^^'

    OdpowiedzUsuń
  5. Miły, letni odcień - musi ładnie wyglądać przy Twojej karnacji :)
    całusy przesyłam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całusy przyjmuję i odwzajemniam :*
      Letni odcień, bardzo przyciąga (mój) wzrok.

      Usuń
  6. czekoladowo-kokosowo?? to muuusi byc moj albo chocby powacham w sklepie:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurde, wstrzymaj się z kupowaniem, bo może to moja mieszanka olejów tak dziwnie wybija kakao. Nie wiem jak to możliwe, bo tam są same "śmierdziuchy" w niej zawarte i nic kakaowego nie ma. Zobaczymy.

      Usuń
  7. Naprawdę ładny.. i jeszcze pachnie?! Chciałabym żeby wszystkie lakiery pachniały:D

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny i jak na 3 dni to super, i pachnie dwa dni? w to mi ciężko uwierzyć:P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...