sobota, 27 lipca 2013

tv time with stri #2 spin-off serialu pamiętniki wampirów i inne rzeczy, które ostatnio oglądałam przeważnie zasypiając

Dzień dobry,

Nie miałam co prawda ostatnio zbyt wiele czasu i ochoty na oglądanie czegokolwiek sensownego, bo jest bardzo bardzo gorąco i topię się przed monitorem. W związku z powyższym, oglądam przy okazji albo jak już jestem tak zmęczona, że nie mam siły na cokolwiek innego. Od poprzedniego posta minęło trochę czasu, więc nadchodzę again.

 photo P1220020_zps4c911142.jpg

Dates - nowa brytyjska produkcja poprowadzona w fajnej atmosferze i nie ma to nic wspólnego z makeovers.
Hebrides Islands on the Edge - programy przyrodnicze robią się coraz bardziej dramatyczne, wzruszam się regularnie.
Behind the Candelabra - film o ikonie homoseksualistów, artyście z Las Vegas - Liberace i historii jego związku ze Scottem Thorsonem
Continuum - serial obyczajowy, niby sci-fi. W końcu zaczęłam oglądać i bardzo mi się podoba.
Ray Donavan - serial o załatwiaczu różnych spraw
Major Crimes - ostatnio jakoś mi się spodobał, chociaż nie jest to nic specjalnego. Jest przyjemnie miękki.
Franklin and Bash - serial o szalonych prawnikach, którzy lubią to co robią i mają poczucie humoru.
Suits - serial o prawnikach zupełnie na poważnie, ale z pikantnymi szczegółami. Kolejny sezon nie rozczarowuje.
Under the Dome - nie wiem co będzie dalej, ale chcę się dowiedzieć.
The Originals - aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa czyżby to był seksualny serial o Klausie i pierwszych wampirach? Tyle emocji!!

Dzisiaj koncert Sokoła i Marysi Starosty. Jestem bardzo podekscytowana, jest mi strasznie gorąco i chciałabym zjeść lody, ale zamrażalnik się zamroził i nie da się go otworzyć. Edytuję zdjęcia, klawiatura jest gorąca. Dobrze, że przynajmniej myszka się nie nagrzewa ;)

Buziaki!
Stri

13 komentarzy:

  1. Stri, masz słabość do prawników? :P

    u mnie w barze ogólnie bardzo gorąco. wiadomo, lodówki i kostkarka się nagrzewają, przy tym nagrzewając mnie. ale kilka dni temu J. znalazł dla mnie wielki wiatrak i teraz jest dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozważałam wiatrak, ale znalazłam same podejrzanie badziewne albo zbyt drogie.
      W kostkarce bym się zanurzyła teraz najchętniej, chociaż pewnie tylko dłonie by mi się zmieściły ;)

      Byłam kiedyś na randce z prawnikiem, a właściwie to spotykałam się jeszcze później z jednym i od tamtej pory mam jedną żelazną zasadę (cokolwiek by się dalej w moim życiu nie wydarzyło) - NIGDY WIĘCEJ PRAWNIKÓW! Never ever, nigdy, na pewno już nie.

      W telewizji to co innego ;P

      Usuń
  2. Uuu dobrze, że mi przypomniałaś o The Originals!
    Zaraz się biorę za oglądanie :D

    Ha! U nas trochę chłodniej, tylko trochę duszno.
    Czekam z niecierpliwością na deszcz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy odcinek to zdaje się jeden z ostatnich odcinków minionej serii Pamiętników Wampirów.
      Miłego odbioru! :)

      Dzisiaj jest jeszcze bardziej gorąco niż przedtem, masakra. Taaak, deszcz, burze.. Chętnie.

      Usuń
  3. niezła bateria seriali :) nic nie widziałam ale mam chrapkę na Suits i teraz jeszcze na The Originals ;)

    ostatnio skończyłam pierwszy sezon netflixowego Hemlock Grove i już czekam na kolejny, który ma się pojawić w 2014 :)
    Hemlock Grove to w skrócie trochę horroru, trochę fantasy i dużo pomieszania z poplątaniem (lepiej nie odrywać wzroku od monitora, bo sporo może umknąć przy chwili nieuwagi)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hemlock Grove się skończył? Czekałam, żebym mogła obejrzeć "wszystko na raz".
      Gorąco mi, topię się. Będę marudzić ;P

      Usuń
    2. skończył :)
      możesz czuć się jak w Kaliforni :) Ty masz upały a ja odrobinę wytchnienia, bo ostatnio jest miłe 25 stopni

      Usuń
  4. To chyba Ty poleciałaś jakiś czas temu Broadchurch? Jeśli tak, to jesteś winna mojego straconego weekendu :P
    O Suits sporo słyszałam trzeba się za nich w końcu zabrać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak, to ja! :D Podobał Ci się? Myślę, że tak skoro był na tyle wciągający, że poświęciłaś mu weekend :D Fajnie!
      Suits polecam, od pierwszego odcinka wiadomo mniej więcej co i jak, ale później się rozwija. Jest fajny, taki przyjemny, chociaż nie jest tak samo "komediowy" jak Franklin&Bash.

      Usuń
  5. Jest tak upalnie, że w pomieszczeniach z klimą człowiek się topi! ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam klimy, topię się tak czy siak. Trzeba było kupić wiatrak kurcze..

      Usuń
  6. Stri, jakim cudem Ty już oglądasz The Originals? Masz jakieś tajne źródło? :D

    Bardzo lubię Under The Dome, nie mogę się doczekać większej ilości informacji o tej całej kopule, Continuum też bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nooo pierwszy odcinek to jeden z ostatnich odcinków Vampire Diaries.
      Under The Dome jest nawet fajny, chociaż taki trochę inny, ale no okay oglądam :)
      Continuum powoli powoli oglądam.

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...