sobota, 13 lipca 2013

zmywacz do paznokci z tesco

Dzień dobry! Sobotnio, deszczowo i muszę umyć lodówkę. Zanim jednak przykre obowiązki..

Rzadko się zdarza, żebym robiła zakupy w Tesco, ale przez kilka ostatnich tygodni bywałam tam dosyć często. Tak się dziwnie złożyło, że skończył mi się zmywacz do paznokci. Niemożliwe? Jednak! Było już późno i trochę mi się spieszyło, więc wzięłam pierwszy najbardziej zachęcający z półki i postanowiłam wypróbować. Na opakowaniu widnieje napis: Chroni płytkę paznokcia i skórki wokół paznokcia przed wysuszeniem. Zużyłam już mniej więcej 1/4 butelki i odnoszę wrażenie, że wysusza mi płytkę paznokcia. Na jednym palcu, paznokieć zaczął mi schodzić jak skóra. Nie boli mnie, nic mi nie popękało. Niemniej jednak, można złapać kawałek mojego paznokcia i ściągnąć. Nie jest aż tak źle i drastycznie (bo schodzi mi tylko wierzchnia warstwa), ale cała sytuacja napawa mnie niepokojem, bo nigdy nie wiesz co może Ci się przydarzyć. W związku z powyższym ja jednak odradzam. Ja zapewne użyję go jeszcze maksymalnie raz zanim uda mi się dotrzeć do drogerii po coś bardziej zaufanego. Zużyłam bardzo bardzo dużo butelek zielonej Isany z Rossmanna, ale Słomka pokazała mi jakiś taki wybielający zmywacz w fikuśnej buteleczce. Może to będzie mój następny rozpuszczalnik..

Macie jakieś ulubione? Widuję u Was na pewno dużo Isany zielonej i różowej, niegdyś Nailty.. co ja jeszcze u Was widziałam hmmnn... Za granicą to chyba Bourjois i też taki ten w słoiczku. Kiedyś używałam, ale słoiczki powinny być inaczej wyprofilowane tzn przede wszystkim powinny być płytsze.. Tak. Czasami fajne są te zmywacze w słoikach, a czasami średnio.
Co jeszcze? Na pewno lubię zmywacz Inglota, ale jest za drogi. Używałam Yves Rocher i muszę powiedzieć, że był miły, niestety też drogi. Może kiedyś się zaopatrzę przy okazji jakiejś promocji. Właściwie czemu nie. Naprawdę nie robił krzywdy. Wiadomo, że zmywanie lakieru jest czynnością inwazyjną, naskórek się przesusza, wszyscy zamieszani w ten proces nie są zadowoleni. Później najbardziej optymalnie byłoby się nawilżyć, pomasować, naolejować.

O, a może kupię sobie odtłuszczacz do płytki paznokcia? Dziewczyny, pomóżcie. Macie jakiś sprawdzony? Poszukam na Allegro..

 photo P1230202_zps430c7240.jpg

200ml
All About Beauty
zmywacz do paznokci
wyprodukowany dla Tesco

serdecznie
nie polecam

Stri


28 komentarzy:

  1. Mój ulubiony zmywacz to ten z Kauflandu :) Nigdy nie miałam zmywacza droższego niż 5zł, także możliwe, że słaby ze mnie doradca :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Często wybudowali Kaufland i muszę tam kiedyś się przejechać i nabyć coś ;P
      Możliwe, że doradca z Ciebie mocny, ale trzeba wypróbować!

      Usuń
  2. Nie będąc oryginalną - mój ulubieniec to zielony zmywacz z Isany :) Ale gdybym trafiła na jakieś dobre recenzje innego, bez wahania bym go zdradziła, także tego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam obecnie jakiś zmywacz z Natury :) nie jest zły, zmywacz jak zmywacz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Natury używałam Sensiqueów, bardzo różnych rodzajów. Chyba były w porządku, ale nie wiem czy nie powinnam uderzać w zmywacze z olejkami.

      Usuń
  4. Nailty był moim ulubionym, strasznie mi szkoda, że go wycofali, teraz sama nie mogę się odnaleźć (boże jak to brzmi...) kupuję co raz jakieś inne ale to nie to... w końcu chyba też coś poszukam na Allegro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nailty w pewnym momencie też był moim ulubieńcem. To brzmi strasznie, ale ja też się nie mogę odnaleźć. To strasznie głupie, że nie można znaleźć nic porządnego. Zwłaszcza, że malujemy paznokcie "bez przerwy" i zmywamy się 2 razy w tygodniu albo 3..

      Usuń
  5. polecam Golden Rose. Dpstępne na ich stoiskach, dostępne w 3 rozmiarach i 4 wersjach zapachowych. Nic nie wysusza i nie śmierdzi zmywaczem na odległość. Ostatnio kupiłam buteleczkę największą, 200 ml, za niecałe 8 zł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Golfem Rose , zapamiętałam. Dzięki :)

      Usuń
    2. Rooor. Od dziś tylko Golfem Rose :D

      Usuń
    3. Aaawww ur . I knoooo golfem :)

      Usuń
  6. mi się tak paznokcie łuszczą nieprzerwanie od 2 lat... nic nie pomaga (a odżywki z formaldehydem nawet pogarszają sprawę), a kiedy rezygnuję z malowania paznokci, pazury dodatkowo się łamią bez mechanicznej ochrony, jaką zapewniają lakiery do paznokci :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem. Ja miałam przerwę kilku tygodniową w malowaniu, ale potem stwierdziłam, że to był głupi pomysł.

      Usuń
  7. A mnie ten zmywacz bardzo odpowiadał, hmmm... lubię jeszcze wariacje zmywaczy z Essence, szczególnie ten truskawkowy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyobrażam sobie, że ten produkt ma swoich zwolenników. Może stan moich paznokci jest spowodowany czymś innym, ale wolę nie ryzykować. Na pewno jest tani, prawda? Około 4 zł z tego co pamiętam.
      Truskawkowy? Chętnie spróbuję. Ciekawe czy znajdę zmywacze Essence w którejś z częstochowskich szaf..

      Usuń
  8. nie dobrze:/ ja zawsze kupuję dużą butlę zmywacza z allepaznokcie i jest super, dobrze zmywa i nie wysuszał mi nigdy paznokci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. allepaznokcie. jakiś konkretny? rozejrzę się. jak się czujesz?

      Usuń
  9. Miałam, ale nie polubiłam;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiesz co, mnie ostatnio też się paznokcie zaczęły tak łuszczyć i zaczynam mieć podejrzenia co do tego "fikuśnego". Chociaż dziwne, że dopiero teraz, bo już trzecią butlę lecę. Kuźwa, jak kupisz coś fajnego, to ja chcę wiedzieć pierwsza. Tęsknię za nailty :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, zajebisty jest ten "tonik" z Barbry, ale drogi kurde.

      Usuń
    2. I stacjonarnie nie bardzo jest, damn.

      Usuń
    3. Może jest jakiś wirus w blogosferze, ze się nam luszczo

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. i knooo, ale wiesz jakoś no nie wiem, wmówiłam sobie, że mi szkodzi i teraz muszę szukać czegoś innego.

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...