sobota, 17 sierpnia 2013

can you keep up?



Tutaj też się działo. Zresztą zawsze uważałam, że Destiny's Child to jest bomba. Dobre tempo, fajne chórki. Fajne "uuuuu". Sprawdzało się jak miałam lat naście, sprawdza się teraz. Nie polecam obsługiwać hot styling tools w trakcie machania tyłkiem i kończynami.. można się poparzyć ;) W dyskotece było gorrrrąco, na zewnątrz było gorrrąco. Wracałyśmy nad ranem, tramwajem, później nogami. Niezbyt przytomne, ale szczęśliwe ;) Mało wtedy spałam. Może ja dlatego teraz tak dużo śpię. Kiedyś sypiałam 5 godzin na dobę maksymalnie 4 razy w tygodniu. Naprawdę. Nawet mniej.

10 komentarzy:

  1. Mam cała płytę typu the best of w telefonie, jeśli o destinys child chodzi. Bomba. Loose my breath i survivor mogę w kółko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kultowe utwory. Ja miałam kiedyś taką playlistę na winampie i była zawsze pod ręką. Tam się działo ;)

      Usuń
    2. Kilka razy przed imprezami kompletowałam z koleżanką taką playlistę, ile było przy tym radości i szału, jak sobie człowiek przypominał o piosence która w głowie już od dawna nie istniała!

      Usuń
  2. Tak mało snu??? Oj nie! Nie, nie!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bym na tak małej ilości snu długo nie pociągnęła...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się okazało, miało to mieć wpływ na moje późniejsze losy. Teraz potrzebuję ogromnej ilości snu, zwłaszcza wieczorem czuję, że muszę zasnąć ;)

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham Beyonce. i żałuję strasznie, że na koncercie w Warszawie nie byłam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chętnie bym się wybrała na koncert Beyonce i Katy Perry też na pewno.

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...