poniedziałek, 12 sierpnia 2013

catrice le l’afrique, c’est chic swatches

Dobry wieczór,

Dotarły do mnie dzisiaj cztery produkty z nadchodzącej niebawem edycji limitowanej Catrice - L’Afrique, c’est chic. Jestem bardzo podekscytowana, bo Catrice wypuszcza w limitce piaski. Okazało się, że jest to jedno z moich ulubionych wykończeń ever, więc ochoczo przystąpiłam do malowania. Zanim jednak swatche, pokażę Wam czego w ogóle możemy się spodziewać na standach. Pozwoliłam sobie wykonać materiał pomocniczy w postaci tablicy z produktami.

 photo collagecatr_zps0c3faf51.jpg

Cienie do powiek przypominają mi te z Kiko, pomadki mają być bardziej balsamowe. Jestem ciekawa chłodniejszego duo do policzków i pędzla. O lakierach i kajalu mogę po pierwszych testach powiedzieć, że:
1. lakiery przypominają konsystencją Golden Rose Holiday #65 (mam tylko ten do porównania), lecz gęstość drobinek jest minimalnie mniejsza i odnoszę wrażenie, że przez to uwidacznia się nie matowa baza lakierów Catrice
2. kajal jest czarny, bajecznie miękki i cudownie się rozciera


Catrice L’Afrique, c’est chic C03 - Sunny Side
Catrice L’Afrique, c’est chic C05 - L'Orange
Catrice L’Afrique, c’est chic C02 - Quel Bleu Turquoise
Catrice L’Afrique, c’est chic C01 Black's Beautiful

 photo lafr2_zps095ce47d.jpg

 photo lafric_zpsd3491065.jpg

Ciepłą żółć Sunny Side porównałam na swatchach do Essence Bienvenido A Miami. Niepokoi mnie jedynie pomarańczowy odcień, który chyba nie będzie współgrał z moją karnacją. To taka zgaszona cegła. Przeważnie nie sięgam po takie kolory, jestem zwyczajnie zbyt blada ;) Zobaczymy. Niebieski turkus jest genialny, bardzo mi się podoba.

 photo gkaj_zpsfeb0cb07.jpg

Nieśmiały makijaż z kajalem w roli głównej pojawi się jutro. Chciałam wyglądać jak Eva Green, ale nie wiem czy to się udało. Same ocenicie. Don't judge me.

EDIT. Jeszcze ceny.
Catrice limited edition L'Afrique, c'est chic ceny
Cienie do powiek Liquid Metal Eyeshadow 16.99 zł
Kredka do oczu Giant Kajal 10.49 zł
Balsam do ust lip Balm 16.99 zł
Puder brązujący z różem Blush & Bronze 16.99 zł
Pędzel do różu Blush Brush 18.99 zł
Lakier do paznokci Ultimate Nail Lacquer 10.49 zł

Trend Edycja CATRICE L'Afrique, c'est chic dostępna w sklepach w sierpniu i wrześniu 2013.

Jak Wam się podoba limitka? Mnie oczarowało duo do konturowania i piaski. Nie spodziewałam się, że kajal będzie tak łatwy w użyciu i rozcieranie pójdzie mi jak z płatka. Może nie będę się chwalić, bo jutro się wyda, że wcale nie poszło ;P

Alright. Życzę Wam spokojnej nocy.
Mam nadzieję, że poniedziałek się udał. Przed nami wtorek drogie Panie.
Powodzenia!

Stri

Ps. Na dobranoc i dzień dobry:

49 komentarzy:

  1. piaski kuszą, ale miałam przecież oszczędzać... nie dam się ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie daj się, nie daj. Wiesz jak mnie kuszą GR, P2, PR i BM? Omg, bardzo!

      Usuń
    2. Spróbujemy. Jak wyjdzie to się okaże. Mam ochotę, ale wiem że nie wolno ;P

      Usuń
  2. lakiery nie podobają mi się ani trochę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi podoba się żółty i niebieski. Jestem ciekawa tego najbardziej czerwonego. Odnoszę wrażenie, że chodziło o kolory "ziemi".

      Usuń
  3. Już rozumiem i widzę, o co Ci chodziło z gęstością zaludnienia drobinek. ;D

    Nie uprzedzaj się tak do zgaszonej cegły, może Cię zaskoczyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie uprzedzam się tak bardzo jak mogłoby się wydawać. Dzisiaj zamierzam wypróbować bleu. Już sobie planuję mani z udziałem moich zoltkow i bleu właśnie. Jestem ciekawa jak wygląda ten najbardziej czerwony.

      Usuń
    2. Nie mów głośno, co chcesz wypróbować, bo jeszcze ktoś zobaczy i po ptakach.

      Usuń
    3. trzeba było wziąć w nawias, damn it.

      Usuń
  4. dzięki za słocze piasków :) byłam bardzo ciekawa
    jestem trochę zaskoczona ceglastym, bo myslałam że to bardziej beż będzie.. no trudno ;)

    dobrej nocy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No problemo. Beż to chyba jest ten, który na zdjęciach jest brązowy. Nie jestem pewna.
      Dzięki :)

      Usuń
  5. Kupisz duo do konturowania? (robię ładne oczy) :DDD
    Reszta mnie nie rusza :P Produkujesz posty jak szalona. Nie nadążam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie sobie nadrobisz jak znowu będzie upał i klawiatura będzie się topić razem z komputerem i wtedy nic nie napiszę ;)
      Kupię, ale które? To chłodne, nie? :) Wiem, wiem. No kupię, nie ma problemu. Tylko muszę spotkać jak się pojawi.

      Usuń
    2. Też bym kupiła, chociaż limitki mnie nie ruszają. Ale duo do konturowania brzmi ładnie.

      Usuń
    3. Można kupić. Jeżu, a ta rimelka to była dziesiątka? chyba ją znalazłam..

      Usuń
    4. Tak tak, dziesiątka!!! Ale to 'chyba' mnie niepokoi.

      Usuń
    5. Niech Cię nie niepokoi. Sprawdzę i dzisiaj dam znać.

      Usuń
    6. Tak, ten chłodny wariant. Prezentuje się dość ciekawie i poczeka sobie :D
      Dziękuję :*
      Mam niedosyt w tej kwestii i może to okaże się udanym strzałem? A przy okazji nie mogę się doczekać wrześniowej LE MAC'a. Są tam dwie palety do twarzy i na zdjęciach reklamowych wyglądają niesamowicie. Liczę, że będzie to odpowiedź na Sleeka.

      Upałów już chyba nie zapowiadają? :P

      No i pojechaliśmy gdzieś na zadupie, aby oglądać deszcz meteorytów. Pięknie było ♥ ale dzisiaj wstawię sobie zapałki w oczy :D

      Usuń
    7. Nie ma problemu, chłodny wariant it is.
      Oglądałam trochę i widziałam trzy :)
      Maca nie widziałam zapowiedzi, ale może się z Dziewczynami wybierzemy kto wie kto wie..

      Usuń
    8. Ps. Ładne oczy to masz zawsze. Do mnie możesz zrobić oczy kota że shreka/oczy Shiro jak widzi jedzenie ;)

      Usuń
    9. Wybierzcie się koniecznie :) Ta edycja zapowiada się niesamowicie ♥

      Kocie oczy ze Shreka uwielbiam :D

      Usuń
    10. Wybierzemy się, ja chcę obmacać różne rzeczy ;P

      Usuń
    11. Ja to nawet nie wiem, co tam ma być. A w ogóle to można u nas kupić?

      Usuń
  6. Obserwuję u siebie dziwne zjawisko, jeśli chodzi o Catrice i Essence - lubię wchodzić na wpisy o nich i je oglądać na blogach. Ale na półkach sklepowych mnie nie pociągają i to aż tak, że je ignoruję - tzn. mgliście wiem, gdzie one są w ogóle, a gdy tam jestem to zwykle i tak ich nie oglądam.
    Ale na blogach - tak.
    Dziwne, prawda? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwne, tylko bardzo korzystne :D

      Usuń
    2. Dokładnie! Ja tak mam z większością kosmetyków - czytam o nich, ale ich nie kupuję. Ale wiem o nich dużo i się orientuję i jestem w stanie dużo o nich powiedzieć itd.

      :)

      Usuń
  7. mam piasek z BM i jestem zakochana. kolejny do mnie leci <3

    OdpowiedzUsuń
  8. oj, jak dla mnie piaski są wyjątkowo nieładne.
    duo do policzków to cudeńko, ale jak zobaczyłam brązowy cień u Obs to się zakochałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tzn te piaski? Kolorystycznie czy teksturowo?

      Ja mam milion cieni i nie powinnam, więc nawet w ich kierunku nie patrzę, ale podoba mi się pomysł na taką limitke tak ogólnie rzecz biorąc.

      Usuń
  9. Chcę ciemniejszą wersję tego duo bronzera i różu <3!!! Niech tylko ta limitka pojawi się u nas :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba będzie trochę poczekać, ale prędzej czy później dotrze.
      Ciemniejszą, czyli czerwoną jakby? Mnie podoba się różowa :)

      Usuń
  10. Zastanawiam się nad cieniami - ale pod kątem policzków a nie oczu ;) I pomadka w tym koralowym odcieniu wygląda ciekawie :) Jeśli faktycznie jest bardziej balsamowa, to chyba ją sobie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mln...że takie brązowe czekoladowe chcesz? :)
      Balsamowych pomadek namiar mam i trzeba coś zużyć.

      Usuń
  11. Nie ,piaski to nie moja bajka kompletnie :( ale opakowania mają jak zawsze interesujące z limitki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to też przecież miałam napisać. Opakowania są świetne. Lubię takie graficzne wzory. Jestem szczególnie zadowolona z nakrętek, bo będę mogła je odróżnić od innych lakierów w mojej małej kolekcji ;p
      Małej. Mhm.

      Usuń
  12. Szczęściara z Ciebie, że masz to już wszystko u siebie :) Ja poluję na cienie, ale coś czuję że nie uda mi się ich trafić przed urlopem, a po może już żadnego nie być ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz ochotę, mogę je dla Ciebie spróbować upolować :) Zresztą jeszcze trochę poczekamy. Limitka ma się ukazać dopiero we wrześniu chyba..

      Usuń
  13. Lakiery to nie moja bajka, ale to duo bronzera i różu uśmiecha się do mnie ze zdjęcia. Może uda mi się go dorwać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się zastanawiam nad pędzlem tzn jasne, że to taki a nie inny kształt, ale takie pędzle się sprawdzają czasami :)

      Usuń
  14. Żółty nie dla mnie, ale reszta całkiem całkiem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przymierzałam się do pastelowego barry m. Miałam zamówić wszystkie te cukiereczki w mintishopie, ale w końcu się nie zdecydowałam. Jeszcze.
      Ten lakier jest żółty żółty, jak widać. Bardzo mi pasuje do Bienvenido A Miami. Myślę, że będziemy razem szczęśliwi :)
      A niebieski wpisuje się w moje potrzeby.

      Usuń
  15. z Twoimi włosami i kajalem to masz szanse tak wyglądać;) czekam na foty;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JA czekam na foty włosów i sukienki! I zdrówka dla Psinki.

      Usuń
  16. Cieszę się, że dowiedziałam się od Ciebie o tej limitowance :) Szczególnie spodobały mi się cienie i duo do policzków. Ten ceglasty piasek też mi się podobał, dopóki nie wiedziałam, że jest ceglasty ;) w buteleczce wygląda na taki ładny kremowy beż.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomalowałam niebieskim, następny będzie ceglasty i dowiemy się jak wygląda :)

      Usuń
  17. niebieski lakier rządzi :D a ten kajal to utrzyma się na tłustych powiekach?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...