środa, 7 sierpnia 2013

czemu noszę okulary nocą, seafood night i pszeniczne napoje alkoholowe

Dobry wieczór,

Jest nadal bardzo gorąco, dlatego nie piszę. Klawiatura parzy. Czytam książki i oglądam filmy, będzie kolejna edycja obejrzałam/przeczytałam. Catrice 440 I Wear My Sunglasses At Night na paznokciach, paczka od little sunshine dotarła dzisiaj do mnie. Testy mojego nowego RapiDry TopCoat trwają. Nakładajcie go na lekko podsuszony lakier. Lakier podsuszany to jak kiełbasa, prawda? Wczoraj byłam na grillu.

Oglądam mecz Legia - Molde. Topię się. Odkryłam Radlery, mówiłam Wam. Gambrinus grejprutowy to czeskie piwo, niezbyt procentowe. Delikatnie. Pszeniczny Cornelius też jest niczego sobie, zwłaszcza w wersji grejpfrutowej. Banana z czymś tam jeszcze nie próbowałam. Wczoraj piłam Warkę. Staję się piwoszem.

 photo seafoodnight_zpsba9e4b8c.jpg

Polubiłam owoce morza na nowo. Tu akurat kolorowo z ryżem, ale polecam eksperymentować.

W weekend na pewno znajdę więcej czasu, ale postaram się być tak w ogóle też. Przygotowuję kilka rzeczy jednocześnie i długo to trwa. Podobają mi się Wasze tagi o sobie. Ja na swój temat piszę zawsze bardzo dużo ;)

Życzę Wam ochłodzenia, deszczu i dużo zimnej wody.
Buziaki,
Stri

21 komentarzy:

  1. To dobrze że Ci się podobają, bo właśnie zrobiłam swój :D
    Dobre piwa są dobre.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię all stara, czyli piwo z 7upem.
      Generalnie piwo niet, ale smakowe oui oui.

      Usuń
    2. To piwoszem nie będziesz :P

      Usuń
    3. właśnie - smakowe się nie liczy - nie będziesz piwoszem :)

      Usuń
    4. A ja jednei drugie, ale z tym smakiem to nie przesadzajmy. Wiśnia/śliwka/coś tam w piwie - ok, Redds: nie-e.

      Usuń
    5. Dobra no to nie jestem piwoszem tylko taką osobą co pije smakowe napoje piwne. I can live with that. Wczoraj zebrało mi się na sentymenty.

      Usuń
  2. Nie lubię owoców morza. W sumie z owoców morza to najbardziej lubię sól :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chciałam powiedzieć, że oliwki. Ale później ogarnęłam, co za głupoty mi do głowy przychodzą.

      Usuń
    2. No bo oliwki to dary srodziemnomorza!
      Sól też lubię. I kolor.

      Usuń
  3. Zaintrygowały mnie okulary, ale już wiem wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okulary tak naprawdę to nocą tylko jak światło razi..
      :D

      Usuń
  4. u mnie wczoraj akurat padało i wpadłam w kilka kałuż po drodze do sklepu. w balerinach, brrrr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudownie że padało nie cudownie, że kałuża Cię zaatakowała.

      Usuń
  5. poproszę deszcz :)
    smakowite zdjęcie

    piwa nie piję.. bo cholerstwo ma strasznie wysoki (własciwie najwyższy) indeks glikemiczny, a ja montignacowa jestem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak no właśnie piwo jest zdradliwe.
      Cieszę się że Ci się podoba!

      Usuń
  6. Ja też lubię owoce morza, choć nie wszystkie. Nie lubię kalmarów-glutów i ośmiornic-glutów. Krewetki rządzą. A piwoszem to Ty raczej nie będziesz, bo te wszystkie słodkie fiu-bździu to nie piwo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem no fiu czy nie fiu ważne, że poznaje nowe smaki;p
      ja nie lubię tych podejrzanych galaretek stworzeń. Ośmiornica bomba.

      Usuń
  7. mniam i owoce morza i piwo:) to grejpfrutowe piłam bo mi chłopacy przynieśli:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ma to jak piwko smakowe!:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...